Tudomány és technika

A légierő elismerte, hogy irányítani tudják az időjárást

Forrás: wwwwakeupamericans-spree.blogspot.com

Miközben a HAARP programot és egyéb időjárás befolyásoló technológiákat a tömegmédia és a világ politikai színpadának főszereplői rendre összeesküvés-elméletként említik, az amerikai szenátus előtt szerdán tartott meghallgatáson David Walker, az amerikai légierő helyettes titkára tudományos és technológiai ügyekben, mindenkit meglepetett nyílt válaszával, amikor Lisa Murkowski a Gakonaban található 300 millió dolláros Magas Frekvenciás Program az Auróra Kutatására, azaz a HAARP felszámolásáról kérdezte.

Walker elmondta, hogy ez “nem egy olyan terület, amire a jövőben szükségünk lesz,” ezért a a légierő forrásainak felhasználása szempontjából nem lenne okos döntés fenntartani a HAARP-ot.

“Más módszerek felé tartunk az ionoszféra kezelésére, márpedig a HAARP-ot pontosan erre tervezték,” mondta.

“Azért készült, hogy általa energiát juttathassunk be az ionoszférába és ezzel irányítani tudjuk. Ez a munka már befejeződött.” (lásd a meghallgatásról készült videót)

Sokan úgy gondolják, hogy a HAARP létrehozásának igazi célja és elsődleges felhasználása az időjárás befolyásolása, de hurrikánok, tornádók és földrengések kiváltására is képes. A fentihez hasonló megjegyzések tükrében fel kell tennünk a kérdést, hogy vajon nem az összeesküvést sejtők járnak-e közelebb az igazsághoz?

Márpedig nem ez az első alkalom, hogy egy köztisztviselő nemcsak elismerte, hogy a HAARP működik és az időjárás módosítás lehetséges, hanem jó ideje létező szuperfegyvernek minősítette.

1997-ben William Cohen korábbi amerikai védelmi miniszter például a következőket mondta:

“Mások [terroristák] ökológiai típusú terrorizmust folytatnak, amivel megváltoztathatják az éghajlatot, távirányítással földrengéseket és vulkánkitöréseket indíthatnak el elektromágneses hullámok segítségével.” Elegendő találékony ember van odakint, akik mindenféle módszereket keresnek, hogy terrorizálhassák a nemzeteket. Valóban ez történik és nekünk éppen ezért kell fokozni [terrorelhárítási] erőfeszítéseinket.”

Hívhatunk valamit összeesküvés-elméletnek, ha nyilvánosan elismerték?

Előző posztKövetkező poszt

66 hozzászólás

  1. Egyik kedvenc stratégiai játékom a C&C Red Alert sorozat, épp ebben az évben lesz 20 éves,
    – a bevethető szuperfegyverek egyike a Weather Storm. Lám, milyen érdekes. 🙂
    Íme:
    Weather Storm in C&C – Red Alert 3:
    https://youtu.be/AZOoDDc5SzQ

    C&C: Red Alert 2 – Weather Storm:
    https://youtu.be/LB8bkOw_in8

    De aranyosak még a “Genetic Mutator” & “Psychic Dominator”:
    https://youtu.be/082SVCTAcZM?t=350

    vagy a “Proton Collider”, és a “Vacuum Imploader” is 🙂
    https://youtu.be/CoHAjIeuok8

    Lehet hogy ezen eszközök beépítése a játékba is utalás a valóságra? :-O

  2. HAARP létrehozásának igazi célja soha nem volt nem egyéb mint egy eszement tudós csoport agyrémének a megvalósítása, elképzeltek valamit de fogalmuk se volt mi lesz annak a következménye–mint valamikor az atombomba feltalálóinak az agyréme az atombomba és a hidrogén bomba feltalálóinak- fogalmuk se volt arról mekkora pusztítást fog okozni csak az atombomba– miután meglátták azután mondtak le a hidrogénbomba kipróbálásáról.
    A HAARP megtervezésénél nem tudom milyen agyrémben hittek, de az biztos, hogy az időjárásra jó értelemben abszolút nem képesek hatni,mert ha tudnának akkor nem lett volna olyan elképesztően nagy tél Amerikában se Kanadában. Egyre biztosan hatnak azok a magas feszültségű vackok a levegő elektromos feszültsége megnövekedett ami bizony a tornádók hurrikánok és a szélviharok számát megsokszorozta. Csak nehogy az Ózonnak is ártson,amit eléggé tönkre tettek azzal a rengeteg atomrobbantásos kísérletükkel igy is-és-miért? csak azért hogy a fizikusaink élvezkedhessenek illetve egymást ijesztgessék az ország politikai vezetői, hogy Nekik is van!

    De a földrengésekhez és a tűzhányók működéséhez semmi köze a HAARP – nak.

    1. Sok mással is hasonlóságot mutat a HAARP. Aki ismeri Masaru Emoto Víz üzenete írását,az érdekes összefüggést találhat az ő leírásában ezzel kapcsolatban is. Azt állítja ő,hogy a vízre hatnak bármilyen rezonanciák, ami tudjuk 108 oktáv tartományból állnak a világegyetemben. Ebben a fény a hang is értendő és mindenfajta mérhető sugárzások is,na és a nem ismertek is.Ezért ez a 108 csak egy mai adat még ami változhat is a jövőben. Azt nem lehet biztosra venni,hogy csak a HAARP a felelős az éghajlatért, de egy tény szerintem biztos. Ha Masaru Emoto azt kimutatta, hogy még a zenei frekvencia is képes a víz megfagyasztásakor, más és más jégkristályokat is kialakítani, ha éri ilyen hang az adott pillanatban a le fagyasztott vizet. A felhők pedig már 10000 méter felett csak jégkristályok, és jól láthatóak a rezonancia hatások ezekben a felhőkben is. Olykor emlékeztet a sarki fénynek a szabálytalan, amolyan mágneses formájára is. Ezt kiválthatja a Nap, és más kozmikus hatások is a Föld légkörére, de még a polgári célokra kibocsátott antenna jelek is hatással lehetnek a légkörre! Ezek már pedig mesterséges GHz jelek is, amik szintén akár egy elektroszmog állandóan rezegtethetik a Föld légkörét, ami megváltoztatja a természetes eddigi folyamatokat. A Schumann sugárzás is már 12 Hz lett. És a Gauss pedig egyre lecsökken. Érdekes a Föld mágneses gyengülése, és a pólusvándorlás Szibériába tart, vagyis az északi sarkpont is elmozdult 1100 km-t .Ha tudnak ilyenekről miért nem kap nagyobb nyilvánosságot az összes ilyen téma? És a köveknek is van egy jelentős, ma még alig ismert valamilyen energiájuk. Egy példa. Ha rátesz valaki a hangfal vezetékre például karneol típusú nyaklánc szerű köveket jelentősen javulhat a hangminőség a zenénél. Füllel is lehet majd észlelni a FREKVENCIA változást! Kérdem én, vajon a nem hallható tartománynál a GHz jelek mikre képesek a Föld kőzeténél is? Ezért áthangoltuk akarattal,vagy akaratlanul is a teljes Föld amolyan természetes biorezonanciáját! Ami mindent működtet az élővilágot is! A Schumann sugárzás megegyezett eddig a mi rezonanciánkkal is, és az élővilággal is, ezt mérésekkel bizonyították.

  3. Hát mondjuk Jézust sem azért feszítették keresztre, mert hallgatott mint a sír. Ő kimondta az igazságot, ezért mindenki rühellte.
    Ha itt is valaki kimondja az úgymond “tutit” akkor egyből lehurrogják.
    Lásd a múltkori eset.
    Thea írta, hogy aki hisz Jézusban üdvözül. Erre öt perc múlva jöttek a kiegészítések, mert nehogy már egyszerű legyen a szeretet szót cselekedetté váltani.
    Jó, természetesen én is néha a hangulatomból kifolyólag támadok meg egyszerre mindenkit, ezért bocsánat, de mivel ez az egyetlen oldal, ahol lehet úgymond értelmesen vitatkozni a hitről s egyebekről, ezért itt ontom ki a dühömet a világra.
    Ez van. Ez ellen nem tudunk mit csinálni.
    Ámen:)

  4. “Lefordítva: Mellesleg, ha így beszélsz Lutherről, féljél, mert megszívod!
    Nekem ennyi jött le.”
    Kedves Schwaben! Még mindig nem látom, hogy ez mitől átkozódás. Semmilyen rossz szándék nem állt amögött, amit írtam, csak azt akartam érzékeltetni, hogy nekem úgy tűnik, kb. hasonlóan nem tudod elfogadni Luthert, mint én a pápát, én mégsem beszélnék olyan hangnemben, mint ahogy te beszéltél Lutherről, mert egyszerűen nem tartom keresztényhez méltónak. Én egyébként egyáltalán nem Luthert kívántam védeni, ha bárkiről így beszélnél (nemcsak te, akárki), nem látnám helyesnek. Lehetne igéket felhozni, mint ahogy azt Édua tette, de te azt is átkozódásnak veszed, fogalmam sincs, hogy miért. A Biblia viszont arra buzdít minket, hogy intsük egymást, amíg van rá lehetőségünk. Persze szeretetben. Én szeretetben próbáltalak figyelmeztetni (a többiek is), sajnálom, hogy nem jött át.

  5. Kedves Schwaben!
    Bocsáss meg kérlek,hogy a bibliából idéztem Neked,de tényleg úgy gondoltam,hogy szívesebben veszed,mintha a saját szavaimmal figyelmeztetnélek azért,amilyen hangnemben és stílusban írsz,rágalmazod az itt hozzászólókat.Teszed ezt ok nélkül,sőt úgy is,hogy hozzád sem szóltak,hanem te reagáltál így egy rajtad kívűlálló párbeszédre.Jézus azt mondta,hogy szeressük még az ellenségeinket,is nem csak a felebarátainkat.(Testvéri szeretetről nem is beszélek,mert ezek alapján gondolom,hogy nem tartod őket annak.)A te “szavaidből sajnos ennek az ellenkezője sugárzott.Csak figyelmeztetni szerettelek volna,mert szeretet és alázat nélkül nem érhetsz messzire.Remélem így nem esik olyan rosszul,mint a Bibliából idézve,főleg,hogy magam miatt nem szólnék,de nem hagyhattam szó nélkül,ahogy a testvéreimet alázod.

  6. “Beszóltam Xéniának? Rám ne dobogasson átkokat senki!”
    Kedves Schwaben? Elmagyaráznád, hogy mire gondolsz? Soha nem szoktam átkozódni sem a neten, sem a valós életben. Mit éreztél annak?

  7. Thea !
    Lehet te sem olvasol el mindent.
    Itt nagyon sokan bántják egymást az “okos” hozzászólásaikkal.
    Nekik is írj légyszíves!!!!!!!!!!!!!!!
    Schwaben, kérlek a bántó, személyeskedő hozzászólásoktól tartózkodj. Köszönöm.

    1. Kedves Gábor,

      azt, hogy önmagában mi a bántó, azt nehéz közös nevező alá hozni. Hiszen számodra lehet bántó pl., az is, hogy én most reagálok arra, amit nem is nekem címeztél…. Előre is bocsi 🙂
      DE a bántó, személyeskedő kifejezések hallatán szerintem a legtöbben ugyanazt értjük. A személyeskedés az bántó. Én úgy vettem észre, hogy Thea minden esetben a személyeskedés előfordulásánál intett arra, hogy azt jobb mellőzni. Ezért (is)tud az oldal, a sokszor ellentétes vélemények, hitek ellenére is ilyen aktív lenni. Szerintem.

      Szeretettel,
      Anikó

      Szeretettel,

    2. Kedves Gábor!

      Bocsáss meg kérlek, ha megbántottalak! Nem volt szándékos! Sajnálom, hogy olyasmit is mondtam, a hozzászólásomban, amit nem szerettem volna ( illetve a Szent Lélek nem szerette volna, hogy leírjam, de nem hallgattam rá sajnos!) , illetve nem “úgy” szerettem volna mondani, ahogyan a végén hangzott!

      Kérlek, ne haragudj, bocsáss meg!

    3. Kedves Gabor!
      Ahogy Anikó is írta, vannak dolgok, amik bár egyeseknek nem annyira szimpatikusak, nekem, mint moderátornak úgy gondolom az a dolgom, hogy szétválasszam azokat a hozzászólásokat, ahol egyik hozzászóló a másik személyét bántja, azoktól, ahol a mondanivalóját kritizálja. Ha nem ezt tenném nehéz lenne meghúzni a határt és egész nap csak “törölgethetnék”.
      Vannak, akik például úgy szoktak segíteni, hogy privát üzenetben jelzik, ha egy hozzászólást szerintük törölni kéne. És valóban előfordul, hogy fizikai képtelenség elolvasnom mindent, nemhogy reagálni rá. Ez az oldal csak úgy működhet jól, ha együtt csináljuk. 🙂

  8. A cikk címe semmiképpen sem helyes. A beszédben ugyanis egyáltalán nem hangzik el olyasmi, hogy az időjárást képesek lennének módosítani.
    Az hangzik el, hogy “managing ionosphere” – jelentsen ez bármit is. Jómagam szintén azt gondolom, hogy képesek az időjárást módosítani, de ez ebből a meghallgatásból nem derül ki.

  9. 2014. április 6. Szentségimádáson Jézus?

    http://jezusuzenete.hu/2014-aprilis-6-szentsegimadason-jezus/

    ?Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Hamarosan nagy keresztényüldözés lesz. Minden hirtelen jön. Az Egyház szétválása már megkezdődött. Szinte észrevétlenül, de már itt van. A tévtanítások már rég beszivárogtak az Egyházba. Ilyenek: ?Mindenki üdvözül. Isten nem büntet. Isten igazságossága az Ő végtelen irgalma.? Ezek féligazságok. Az Én irgalmasságom csak a bűnbánó lelkekre árad ki. A megátalkodott bűnösökre igazságosságom haragja sújt le. A mennyországban Isten irgalma érvényesül. A pokolban Isten igazságossága, a földön pedig Isten türelme. De türelmem nem végtelen. – See more at: http://jezusuzenete.hu/2014-aprilis-6-szentsegimadason-jezus/#sthash.3RdW7m86.dpuf…….

    1. Na persze, hamarosan, hogy is másképp. Egy kérdés. Melyik “Egyház szétválása kezdődött már meg”. Kedves Ida, ha már így te is erre jártál, a Csaba válaszát követően, szívesen meghallgatnám a te válaszodat is kérdésemmel kapcsolatban. Előre is köszönöm mindkettőtöknek.

      1. Kedves Adrian!

        írod:
        “Na persze, hamarosan, hogy is másképp. Egy kérdés. Melyik ?Egyház szétválása kezdődött már meg?. Kedves Ida, ha már így te is erre jártál, a Csaba válaszát követően, szívesen meghallgatnám a te válaszodat is kérdésemmel kapcsolatban. Előre is köszönöm mindkettőtöknek.”

        A hamis, “babiloni” egyház, és a “menyasszony” egyház szétválása “kezdődött” ( illetve egyre gyorsabban történik, sőt már a végét járja….)meg! (Jel. 18,4 És hallék más szózatot a mennyből, a mely ezt mondja vala: Fussatok ki belőle én népem, hogy ne legyetek részesek az ő bűneiben, és ne kapjatok az ő csapásaiból: Mert az ő bűnei az égig hatottak, és megemlékezett az Isten az ő gonoszságairól.
        Fizessetek úgy néki, a mint ő fizetett néktek, és kétszerrel kettőztessétek meg néki az ő cselekedetei szerint; a mely pohárból itatott, ugyanabból két annyit töltsetek néki.
        A mennyire dicsőítette magát és dobzódott, annyi kínnal és gyászszal fizessetek néki; mert ezt mondja az ő szívében: Úgy ülök, mint királynéasszony, és nem vagyok özvegy, és semmi gyászt nem látok. Ésa. 48,20 Menjetek ki Bábelből, fussatok el Káldeából ujjongásnak szavával! jelentsétek meg, tudassátok ezt, terjesszétek a föld végső határáig; mondjátok: Megváltotta az Úr szolgáját, Jákóbot. )

        És, még sok minden más is. De a linken ajánlott ima, és az az írás teljesen vállalható és igei. És engem örömmel tölt el, hogy kihozza az Úr a népét Babilonból! ( Már csak az lenne jobb, ha mindenki aki a “babiloni egyházban” az megtérne…!)

        1. Kedves Ida,
          Azért lehettél volna olyan kedves, hogy először hagyod a kedves Csabát kibontakozni. Nem véletlenül szerettem volna, hogy az legyen a hozzászólási sórend. De gondolom erre jöttél rá te is és lépned kellett. No de ami már megtörtént az meg történt, azt vissza már nem lehet csinálni. Van egy újabb szitunk és akkor ezzel kellene kezdeni valamit.
          Mivel a poént “sikerült” lelőnőd, nem maradt más hátra, mint hogy belevágjak a közepében.

          Érdekes, még csak néhány héttel ezelőtt, Tony Palmer anglikán püspök beszéde kapcsán, pont arról beszélgettünk, és abban mindannyian egyet is értettünk, hogy lassan, majdnem hogy észrevétlenül, de ugyanakkor biztosan az egyházi vezetők minden egyházat és a hozzájuk tartózó hívőket szépen vissza terelnek az anyaszentegyházhoz(RKE). Azért itt némi ellentmondást vélek felfedezni az akkori és a mostani álláspontod között. Most akkor mi van, szétválás vagy újraegyesítés? És ki lesz a nagy főnők? Ja tudom már, a Krisztus Urunk földi helytartója, a romai pápa. Vagy nevezzem mindjárt a majdani AK-nak? Azért még ne rohanjunk ennyire előre, az még egy kicsit odébb lesz.
          A “menyasszonyt” pedig te hoztad fel, mert a linkben ajánlott ima, nem tartalmazta azt, de biztos meg volt rá az okod, hogy ide keverted. Én most nem tudod hová tenni. Szerintem az amiről te beszélsz, idézem : “hamis, ?babiloni? egyház, és a ?menyasszony? egyház szétválása”, az nem most kezdődött el, hanem évezredekkel, aztán meg néhány évszázaddal ezelőtt történt meg nagyobb számban, valamikor a 16. századtól számítva, és az amit ma reformációként ismerünk. De azonkívül, mint már említettem, mindig is voltak olyanok, akik nem az egyházakhoz ragaszkodtak, hanem közvetlenül Isten parancsaihoz, ergo, ez egy igen régi folyamat. A “már elkezdődött” fogalmazás ez esetben nem igen állja meg a helyét, mondhatni hamis állítás.
          Csak a pontosítás kedvéért idézet a linkből: ” Az Egyház szétválása már megkezdődött. Szinte észrevétlenül, de már itt van.”
          Erre(is) mondtad te hogy “Ámen!” meg, hogy az igei. Ha erre most mit mondjak? Inkább nem mondok semmit, megvárom azt, hogy te mondjál valami elfogadhatót.
          Azért nem ártana eldönteni azt hogy kinek hiszel, saját magadnak az alapján, mint amit te is tapasztalsz a mindennapokban és amiről tanultál a történelemből, vagy egy internetes hamis prófétának.

          Ugyanarról az oldalról származnak ezek is:

          “Mária Julianna lelki önéletrajza
          Bevezető a lelki naplóhoz
          Mária a bérmanevem. Attól a kedves atyától kaptam, Aki megbérmált. Nagyon kedves számomra ez a név, mert égi Édesanyám neve.”

          “Emberek! Vegyetek példát Máriáról, Jézus Édesanyjáról, Aki mindvégig követte Szent Fiát! Ott állt keresztje alatt, és nem lázadt, hanem belenyugodott az Atya akaratába, pedig az Övénél nem volt és nem is lesz nagyobb fájdalom a földön. Tanuljunk Tőle, kérjük segítségét!”

          Van még, de most szerintem ez is épp elég. A Bibliából sem szeretnék neked ezekkel a dolgokkal ellentétes idézeteket ide feltenni, mert mindketten tudjuk, hol mondanak ezek ellen a Bibliában leírtakkal, ezért csak annyit kérdeznék tőled kedves Ida, hogy mi neked erről az egészről a véleményed?

          Isten áldjon

          Ui. “A tévtanítások már rég beszivárogtak az Egyházba.” Bizony rég volt, az, amikor például pont a fölöttem olvasható pogány eredetű tévtanításokat “beszivárogtatták” az ominózus egyházban és aztán onnan át más egyházok tanításaiban is, úgy valamikor pont az egyház megalakításakor. Nem, nem a Máté 16:18 szerintiek szerint jött létre az, ahogyan azt ők állítják, hiszen ma arról beszélnek sok helyen, hogy a RKE egyházat bevették a gonosz erői, a szabadkőművesek, az illuminátusok stb. Az említett ige pont az ellenkezőjéről beszél. Így járnak azok, akik mindig is hazudtak, ellenmondásokban keverednek,…..no meg azok is, akik nem olvasnak Bibliát és nem kutatnak a dolgok után sem.

        2. Kedves Adrian egy másik linkekkel fogok válaszolni, elöljáróban annyit, hogy ha figyeled Ferenc Pápa tevékenységét, talán rájössz, hogy valami nagyon nem stimmel vele! Tudom, hogy tik még ezt nem hiszitek el, de valószínű, hogy ő a hamis próféta!

          Hogy melyik egyház? Hát természetesen a katolikus! “Te Péter vagy, én erre építem fel egyházamat, a pokol kapui sem vesznek erőt rajta….

          Olvasd el ezt:

          Keresztút Jézussal

          http://jezusuzenete.hu/?s=Kereszt+%C3%9At+J%C3%A9zussal

          Utána olvasd el ezt az április 8-i üzenetet: http://www.masodikeljovetel.hu/ezeket-az-arulokat-jelkepes-gesztusaikrol-fogjatok-felismerni-amelyek-sertik-istensegemet/

          Idézet: “Ez év Nagyhetétől kezdve, meg fognak jelenni a repedések, és a Keresztre feszítésem jelentését el fogják ferdíteni. Új értelmezéseket fognak bemutatni a hívők előtt, és ellenségeim szájából a hazugságok fognak ömleni. Passiómat ravasz módon ki fogják gúnyolni, de ez nem lesz azonnal nyilvánvaló. De amikor már többé nem a Kereszthalálomra fognak összpontosítani, és amikor furcsa gesztusok történnek Egyházamban, tudni fogjátok, hogy ez a kezdete földi Egyházam lerombolásának. ”

          És jöjjön a másik link: Pontosan, ahogy meg lett jövendölve, Keresztre-feszítésének jelentését kiforgatták

          http://www.masodikeljovetel.hu/pontosan-ahogy-meg-lett-jovendolve-keresztre-feszitesenek-jelenteset-kiforgattak/

          Ha ezeket elolvasod és értelmezed is, megkapod a választ is, NEM TŐLEM KAPOD A VÁLASZT!!!! 🙂

        3. Luther Márton zsíros ülepét rögtön nem csókolod meg Adrian?
          Zsíros Luther Márton 95 tétele 90%-ban a katolikusok ellen hangol, a többivel meg maga Luther számoljon el, aki át akarta írni a Bibliát és itt-ott megcsonkítani. Te aztán okos(kodó) ember vagy Adrian.

        4. “Luther Márton 95 tétele 90%-ban a katolikusok ellen hangol”
          Addig jó, amíg nem Isten ellen hangol 😉 Egyébként nem a katolikusok ellen, hanem a Katolikus Egyház nem bibliai gyakorlatai ellen emelte fel a hangját, én ahogy olvastam, nagyrészt a búcsúcédulák ellen beszélt, amit tudtommal azóta már meg is szüntetett a katolikus egyház. De olvasd el te magad:
          http://mek.oszk.hu/00200/00203/00203.htm
          Mellesleg én olyan hangnemet nem ütnék meg a pápával kapcsolatban sem, mint ahogy te Lutherről beszélsz, pedig meg vagyok győződve, hogy egyáltalán nem Krisztus földi helytartója (nemcsak a mostani, hanem egyik pápa sem volt az). De te tudod…

        5. Rám dobsz egy átokzsoltárt, mint testvéreid a szabadkőművesek Xénia?
          Nem ragozom, csak ennyi:
          1. Házasság: Szentség
          2. Házasság: Megáldott házasságot nem az egyház köti meg a templomban, hanem a házasfelek előzőleg az állami anyakönyvvezető
          Melyik házasság, melyik egyházhoz tartozik kedves Xénia?:D Találd ki és olvass utána a Bibliában melyik a helyes?

        6. Schwaben, kérlek a bántó, személyeskedő hozzászólásoktól tartózkodj. Köszönöm.

        7. Kedves Schwaben, sem a reakciódat nem értem (részemről egy testvéri figyelmeztetés akart lenni, amit írtam), sem azt, hogy hogy jön ide a házasság témája, illetve mire vonatkozik a kérdésed, mit akarsz ezzel mondani. Isten áldjon!

        8. Kedves Schwaben,kérlek szívleld meg az alábbi pár mondatot:
          “Te pedig miért kárhoztatod a te atyádfiát? avagy te is miért veted meg a te atyádfiát? Hiszen mindnyájan oda állunk majd a Krisztus ítélőszéke elé.”Róm.14.10
          “Ha valaki azt hiszi, hogy kegyes, de nem fékezi meg a nyelvét, hanem még önmagát is becsapja, annak a kegyessége hiábavaló “Jak.1,26
          “Vigyázz, hogy nyelved ne szóljon rosszat, és ajkad ne beszéljen csalárdságot!”Zsolt.34,14
          “Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.Minden fa, a mely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik.
          Azért az ő gyümölcseikről ismeritek meg őket.”Mt.18-20.
          “De a Léleknek gyümölcse: szeretet, öröm, békesség, béketűrés, szívesség, jóság, hűség, szelídség, mértékletesség.”Gal 5,22

        9. Kedves Schwaben!
          “.. vessétek el magatoktól ti is mindazokat; haragot, fölgerjedést, gonoszságot és szátokból a káromkodást és gyalázatos beszédet.Ne hazudjatok egymás ellen..”Jak.4.11,12
          Ha isten elfogadja Luthert,akkor te hol fogod magad találni?És hogy számolsz el azzal,amit Xeniára mondtál?

        10. Kedves Adrian!

          Számomra nem volt nyilvánvaló, hogy azt szeretted volna, ha a Csaba válaszol először. Én, csak szeretek nem bunkó lenni, és válaszolni annak, aki engem megkérdez! És nem játszmázom! Nem is értem, hogy miről beszélsz?!

          Továbbá! Engem spec nem érdekel ennek a hölgynek az önéletrajza, csak és kizárólag az adott lapon lévő szöveggel foglalkoztam. Azt olvastam el! ( Azért , bocsáss meg, de nem fogsz engem azzal meglepni, ha egy katolikus “Máriázni” fog! De, Istennek abban az egyházban ( Thiatira ) is van népe, mint ahogyan a többiben is, és azokon is könyörülni fog, és kifogja hozni onnan őket! És baromira nem fogja érdekelni Istent, hogy nekünk tetszik-e, vagy sem, hogy honnét térnek meg az emberek! Ő ott se hagyta őket magukra, még akkor se, ha ez számunkra érthetetlen! ) És, meg kell , hogy mondjam neked, örültem annak, amit ott olvastam! Megtérésre, Jézus Krisztus befogadására, a vele lévő személyes kapcsolatra hívta az embereket! Na ezt, pl én nemigen olvastam még így egy kat oldalon! ( Bár, meg kell mondjam, hogy csak ritkán olvasok bele a kat oldalakba! ) És, miután én is erről “vitatkoztam” itt sokat, az itt lévő katolikusokkal, ezért, én örömmel vettem azt, hogy ezt OTT láttam leírva! Mintha nem is róm kat oldalt olvastam volna! És, az ima is kiváló volt! Újra azt mondom, hogy Ámen! ( Csak imádkozzák teljes szívükből!) Továbbá, azt is mondhatom, hogy nem tartom bűnös dolognak magamra nézve, ha mások véleménye ellenére, a Szent Lélekre hallgatva aktuálisan, bátorítom, azokat, akik keresik Úr Jézust!

          írod:
          “Azért lehettél volna olyan kedves, hogy először hagyod a kedves Csabát kibontakozni. Nem véletlenül szerettem volna, hogy az legyen a hozzászólási sórend. De gondolom erre jöttél rá te is és lépned kellett. No de ami már megtörtént az meg történt, azt vissza már nem lehet csinálni. Van egy újabb szitunk és akkor ezzel kellene kezdeni valamit.
          Mivel a poént ?sikerült? lelőnőd, nem maradt más hátra, mint hogy belevágjak a közepében.”

          Kedves Adrian, én nem játszmázom…! Nem is értem, hogy miről beszélsz!

          írod:
          “Érdekes, még csak néhány héttel ezelőtt, Tony Palmer anglikán püspök beszéde kapcsán, pont arról beszélgettünk, és abban mindannyian egyet is értettünk, hogy lassan, majdnem hogy észrevétlenül, de ugyanakkor biztosan az egyházi vezetők minden egyházat és a hozzájuk tartózó hívőket szépen vissza terelnek az anyaszentegyházhoz(RKE). Azért itt némi ellentmondást vélek felfedezni az akkori és a mostani álláspontod között. ”

          Talán azért látsz ellentmondást, mert nem értetted , hogy én kizárólag erre az írásra, amelynek ez volt a tartalma (amelyben a megtérésre hívásról, az Úr Jézussal való személyes kapcsolatra való hívásról, stb…) mondtam áment! És, azért, mert ha eddig mi nem tudtuk őket rávenni erre a megtérésre, talán ez az írás majd ráveszi! Hiszen mi is ezt mondtuk ! ( És: “Akár szívből, akár színből, de a Krisztus hirdetődjön…!”)
          De, ez nem jelenti, hogy amabban más látásom lenne! Bár, megmondom neked, és mindenkinek őszintén, ha a Szent Lélek mást mutatna meg, akkor egy percig nem haboznék azt nektek, vagy bárki másnak “bevallani”! Nem az én véleményem a lényeg, hanem az Úré!

          írod:
          “Most akkor mi van, szétválás vagy újraegyesítés? És ki lesz a nagy főnők? Ja tudom már, a Krisztus Urunk földi helytartója, a romai pápa. Vagy nevezzem mindjárt a majdani AK-nak? Azért még ne rohanjunk ennyire előre, az még egy kicsit odébb lesz.”

          Szétválás, és újraegyesítés! Jézus népe ( a menyasszony) , az Eklézsia kijön a halott vallásos egyházakból, a többiek viszont , akik az egyházakat válasszák a Krisztus helyett, azok egyesülnek, és létrejön a világvallás!

          írod:
          “A ?menyasszonyt? pedig te hoztad fel, mert a linkben ajánlott ima, nem tartalmazta azt, de biztos meg volt rá az okod, hogy ide keverted. Én most nem tudod hová tenni. ”

          Szóval figyelj kérlek! Ne keverj össze engem magaddal! Ne gyanúsítgassál engem ilyen hátulról jövő dolgokkal! Volt egy ajánlott oldal, amin olyan szövegre bukkantam, aminek roppant megörültem, a fent nevezett okok miatt! Te rákérdeztél, hogy milyen egyház válik szét…?! Erre, én udvariasan, és jóhiszeműen válaszoltam, gondolván ( és mint itt lentebb látszik is), hogy nem tudod pontosan, hogy miről van szó! ( Mondhattam volna azt is, hogy ha olvasod majd a Bibliát, akkor megtudod….!)

          írod:
          “Szerintem az amiről te beszélsz, idézem : ?hamis, ?babiloni? egyház, és a ?menyasszony? egyház szétválása?, az nem most kezdődött el, hanem évezredekkel, aztán meg néhány évszázaddal ezelőtt történt meg nagyobb számban, valamikor a 16. századtól számítva, és az amit ma reformációként ismerünk.”

          Akkor most mondom! Ha majd olvasni fogod a Bibliát, akkor talán még lesz rá időd, hogy “láss” ezzel kapcsolatosan, Isten kegyelméből! Javaslom a Jelenések könyvében a gyülekezeteknek írt levelekkel kezd…!
          írod:
          ” De azonkívül, mint már említettem, mindig is voltak olyanok, akik nem az egyházakhoz ragaszkodtak, hanem közvetlenül Isten parancsaihoz, ergo, ez egy igen régi folyamat. A ?már elkezdődött? fogalmazás ez esetben nem igen állja meg a helyét, mondhatni hamis állítás.”

          Na, ne mond! Ha, spec, az apostolok leveleit is elolvasnád, akkor már ott is találkoznál ilyen információval! De, itt , ennékl a szétválásnál, a végidők aratásáról van most szó! Ahogyan az Úr mondta, hogy addig a búza és a konkoly együtt növekedik….! Most, majd a szentek illegalitásba kényszerülnek, illetve vonulnak, amott pedig jön, aminek jönnie kell! ( A tévelygés lelkével, amit Isten bocsát az engedetlenekre..)

          írod:
          “Csak a pontosítás kedvéért idézet a linkből: ? Az Egyház szétválása már megkezdődött. Szinte észrevétlenül, de már itt van.?
          Erre(is) mondtad te hogy ?Ámen!? meg, hogy az igei. Ha erre most mit mondjak? Inkább nem mondok semmit, megvárom azt, hogy te mondjál valami elfogadhatót.”

          Igen, a kat egyházban is megkezdődött a szétválás, szétválasztás! Az ott lévő Isten népét, a búzát, a konkolytól! Ők “tartották” magukat a legtovább(mármint hivatalosan, szervezeti felépítésükre, klérusukra nézve, a tanításaikra nézve!)! Éppen az itt lévők szoktak bennünket ( legalábbis engem) “informálni” az ott folyó dolgokról. Mert ők belülről jobban látják, hogy mennyiben térnek el a dolgok, az eddig elfogadottaktól! ( A nyugati protestáns egyházak közül sokan már elbuktak. Pl, homokosok felszentelése, házassága, Sátán nem létezik, …stb! Ezek azok, akiknek az a nevük, hogy élnek, pedig halottak….! ….)
          És, igen, igei! Kihívja az Úr a népét onnét! Olvashatod az igében!

          írod:
          “Azért nem ártana eldönteni azt hogy kinek hiszel, saját magadnak az alapján, mint amit te is tapasztalsz a mindennapokban és amiről tanultál a történelemből, vagy egy internetes hamis prófétának.”

          Én magamnak se hiszek! Csak és kizárólag az Úrnak, az Istennek, az Igéjének, és a Szent Léleknek! És, ha valamire úgy kapok indíttatást, hogy mondjak Áment, akkor ezután is áment fogok mondani rá!

          írod:
          “Van még, de most szerintem ez is épp elég. A Bibliából sem szeretnék neked ezekkel a dolgokkal ellentétes idézeteket ide feltenni, mert mindketten tudjuk, hol mondanak ezek ellen a Bibliában leírtakkal, ezért csak annyit kérdeznék tőled kedves Ida, hogy mi neked erről az egészről a véleményed?”

          Ez, amit írtam ! A többivel , a róm kat egyházzal kapcsolatosan pedig, ezen a blogon annyi írásomat olvashatod, hogy “Dunát rekeszthetsz” vele!

          Isten áldjon
          írod:
          Ui. ?A tévtanítások már rég beszivárogtak az Egyházba.? Bizony rég volt, az, amikor például pont a fölöttem olvasható pogány eredetű tévtanításokat ?beszivárogtatták? az ominózus egyházban és aztán onnan át más egyházok tanításaiban is, úgy valamikor pont az egyház megalakításakor. Nem, nem a Máté 16:18 szerintiek szerint jött létre az, ahogyan azt ők állítják, hiszen ma arról beszélnek sok helyen, hogy a RKE egyházat bevették a gonosz erői, a szabadkőművesek, az illuminátusok stb. Az említett ige pont az ellenkezőjéről beszél. Így járnak azok, akik mindig is hazudtak, ellenmondásokban keverednek,”

          Nem értem, hogy mit akarsz mondani! Számunkra ez világos, Őket pedig csak a Szent Lélek tudja meggyőzni! De Isten a szíveket vizsgálja, és aki az Övé abban az egyházban, azt kihozza onnét!

          írod:
          “?..no meg azok is, akik nem olvasnak Bibliát és nem kutatnak a dolgok után sem.”
          Most remélem ezzel nem rám gondolsz…?!

        11. Kedves Ida,
          Ezt én írtam: “Kedves Ida, ha már így te is erre jártál, a Csaba válaszát követően, szívesen meghallgatnám a te válaszodat is kérdésemmel kapcsolatban.”
          Erre te ezt Írod: “Számomra nem volt nyilvánvaló, hogy azt szeretted volna, ha a Csaba válaszol először.

          Az hiszem ez bőven megteszi: NO COMMENT.

          És úgy érzem, hogy további objekcioim sem lehetnek egy ilyen ügyesen érvelő keresztény hölggyel szemben.

          Isten áldja.

        12. Kedves Thea!
          Beszóltam Xéniának? Rám ne dobogasson átkokat senki! Mit képzel magáról? Nem vagyok hitgyülis átkozós semmirekellő, erről nem tehetek. Nekem van egy életem a valóságban, ami eleget bizonyít szerintem és ezt ti nem tudjátok, viszont vannak olyanok akik feljárnak ide dobnak pár sort a Bibliából, mint a farizeusok és azt hiszik, hogy ezzel meg van oldva.
          Thea, a kákán is csomót kereső embereket ismered? Sok van itt közülük.
          Odadobsz egy lerágott csontot és visszakapsz egy zsíros combot megspékelve vegetával.
          Én csak annyit mondok mégegyszer, vegyetek példát Erikáról. Nem csinál Mónika show-t a Bibliából.
          Isten áldjon titeket.

        13. Kedves Schwaben!
          Megtennéd, hogy bemásolod ide azt a részt/mondatot, ami megbántott?
          Köszönöm.

        14. “Mellesleg én olyan hangnemet nem ütnék meg a pápával kapcsolatban sem, mint ahogy te Lutherről beszélsz”

          Lefordítva: Mellesleg, ha így beszélsz Lutherről, féljél, mert megszívod!
          Nekem ennyi jött le.

        15. Ez nagyon tetszik:

          “Odadobsz egy lerágott csontot és visszakapsz egy zsíros combot megspékelve vegetával.”

          Ilyen akkor sehol másutt nincs! 🙂 🙂

        16. Sziasztok! Én közel 8 éve kaptam látomást álomban. Egy útszéli óriás plakátra volt ez ráírva; Lassan megkezdődik az Egyház szétválasztása; .Akkor nem értettem ezt ma már értem. Engem Isten a szentség tisztaság felé visz az Ő gyümölcsei megtermésére.Neki kell tetszeni nem embereknek. Üdv Dobermann

        17. Köszönet, Dobermann! Ez most nekem nagyon jól jött 🙂 … nem véletlen. Isten áldjon és őrizzen!

      2. Kedves Adrian!

        Igaz! Bocs, figyelmetlen voltam, nem figyeltem eléggé, elnéztem! Tényleg oda írtad, hogy a Csaba után várod a véleményemet! Sorry!
        De, remélem nem arra akartál ezzel a : NO COMMENT-tel célozni, hogy szándékosan hazudok, vagy hazudtam neked?!

        1. Kedves Ida,
          Te is reméled, én is remélem és remélhetőleg a többiek is reménykedek majd. Azért tettem a mondatokat egymás alá, hadd reménykedjen a jó nép is. Ez elég fair nem?

        2. Nem értem, hogy mit mondsz Adrian! Bocs, de mit mondasz? 🙁

          És, ezzel kapcsolatosan, itt alul, is bocsánatodat kérem, mert elütötted a betűt, és azt értettem, hogy azt gondolod, hogy én most “magyarázkodok”, megpróbálok valamit kitalálni ( nem tudom, hogy miért…?) , mert még én se tudom, hogy miről beszélek…! Ezért sikeredett nyersre! Bocs! ( Csak, most , utána olvasva jöttem rá, hogy nem az “n”, hanem a “d” betűt ütötted el!)

          ?A ?menyasszonyt? pedig te hoztad fel, mert a linkben ajánlott ima, nem tartalmazta azt, de biztos meg volt rá az okod, hogy ide keverted. Én most nem tudod hová tenni. ?

          Szóval figyelj kérlek! Ne keverj össze engem magaddal! Ne gyanúsítgassál engem ilyen hátulról jövő dolgokkal! Volt egy ajánlott oldal, amin olyan szövegre bukkantam, aminek roppant megörültem, a fent nevezett okok miatt! Te rákérdeztél, hogy milyen egyház válik szét??! Erre, én udvariasan, és jóhiszeműen válaszoltam, gondolván ( és mint itt lentebb látszik is), hogy nem tudod pontosan, hogy miről van szó! ( Mondhattam volna azt is, hogy ha olvasod majd a Bibliát, akkor megtudod?.!)

          🙁 🙁 🙁

  10. “Arra törekszik,hogy megváltoztassa az ünnepeket és a törvényt.”Dán.7.25.Új fordítás
    Az Antikrisztus a hagyományos,bibliai-zsidó ünnepek,törvények,szertartások megváltoztatására fog majd törekedni,hogy az újjáéledő nemzeti,vallási öntudatú zsidóságot egészen az ellenőrzése alá legyen képes vonni.
    Ma,a kegyelem korában,egyen-egyenként eltérő mértékben szenvedhetünk ősszüleink lázadása, embertársaink gonosz tettei,és saját vétkeink miatt,de mégis leginkább az ÚrJézus hiánya miatt, amit az Ő visszajövetelének,Messiási Béke-birodalma megalapításának halasztódása okoz.
    A teremtett világ is nyög,sóhajtozik velünk együtt,akik a lélek első zsengéjét kaptuk.
    Várjuk testünk megváltását,a fiúságot,az Isten fiainak megjelenését.
    Amennyiben pedig Ő méltónak ítéli bármelyikünket arra a kiváltságra,akkor hálát adva,dicsőítve az Őt,szenvedhetünk az Ő nevéért,igéjéért is.
    Ami pedig az időjárásmódosító tevékenységeket illeti,szerintem ez is hasznos adalék,a felébredt,kereső lelkületű embertársainkal folytatott beszélgetések során annak alátámasztására,mi is zajlik a világban az ÚrJézus szerint,és ki is jelenti a valódi megoldást minden felebarátunk számára.

  11. Kedves Erika!

    Kicsit fogalomzavarban lehet, mivel az évszakok nem 12 hónapos ciklusokban változik. Elég lesz az nagyjából 3 hónapnak is.

    1. Szia Mirőlvanszó!
      Látom nem érted miről van szó, ez egy kicsit bonyolultabb, minthogy meteorológiai formában beszéljünk róla. Erika nagyon is tisztában van vele, hogy miről beszél.

    2. Erika itt jobban vág mindent, mint bárki. Tökéletes lebonyolításokat folytat, ha nem vettétek volna észre. Minden megnyilvánulása tökéletesen tükrözi Istenbe vetett hitét és tudását.
      Én speciel nagyon szeretem olvasni a hozzászólásait, mert nem arrogáns, nem hivalkodik és nem okoskodik állandóan, mint ahogyan azt jó páran teszik.
      Tiszteletem Erikának!

      1. Kedves Schwaben!

        Kérlek ne dicsérgess, mert én sem a magamét osztom, hanem csak azt, amit kegyelemből kaptam Isten dicsőségére.
        Mindenki kap, aki kér, és mindenkinek megnyittatik, aki zörget, ezért csak “kereső” embernek érzem magam, és nem kiváltságosnak.
        Mindenkinek szívből kívánom, hogy őszintén keresse az Urat, nyugodtan tegyen fel kérdéseket Neki, hogy megkaphassa rá a válaszokat és összefüggéseket is.

        Szeretettel: Erika

  12. William Cohen idézetét kiragadták a szövegkörnyezetből. Ott ugyanis épp arról beszél egy interjúban, hogy az állam sokszor nem létező veszélyekre készül fel, mint például az iraki vegyi- és biológiai fegyverek, amikről kiderült hogy nem is léteztek.

    1. Köszi az információt, de én úgy látom, hogy ez nem változtat azon, hogy elismeri a technológia létezését. Rosszul látom?

    1. Istennek van háza?
      Hol lakik? Én oda el akarok menni. Találkozni vele…
      Ja… hogy itt lakik a szívemben?!

      Mégis azt mondom: ha Istent gyalázzák, az elég szomorú.
      Ha egy templomot kihasználatlanság miatt át kell alakítani, az lehet, hogy a keresztények elégtelen bizonyságtételének az eredménye?

  13. A baj akkor van, mikor összekeverjük az Isteni büntetést a HAARP-al. Nem kell minden földrengést és más természeti katasztrófát a HAARP-nak tulajdonítani. Máté evangéliuma és még sorolhatnám “lesznek földrengések és döghalálok mindenfelé” nem hinném, hogy a Biblia pont az emberi beavatkozást vetítené elénk. Azért írom ezt, mert sok esetben ez így jött le, hogy az emberek így gondolkoznak és mindent erre kennek, ezzel már sikerül is ÁLOMBAN TARTANI TÖMEGEKET! Könnyen el lehet így ferdíteni amit a Biblia tartalmaz a végidőkről, ti hogy gondoljátok?

    1. Kedves Dávid!

      – “A baj akkor van, mikor összekeverjük az Isteni büntetést a HAARP-al.”
      Jelen pillanatban még a “kegyelmi korszakban” élünk. Ebben a korszakban “csak” a saját bűneink (már mint az emberi TÁRSADALOM kollektívan elkövetett bűneire gondolok) következményét szenvedjük.
      Legnagyobb bűnünk, Istennek, (Isten Fiának) társadalmi szintű elutasítása, Isten akaratának és törvényeinek társadalmi szintű elutasítása.
      Ha ez nem így lenne, akkor a gonosztevőknek nem lenne lehetősége az emberiség életének befolyásolására, – sem HAARP-pal, sem mással, – mert akkor az emberiség az Isten fennhatósága alatt élne.
      Tehát ma, a kegyelmi korszakban, csak a saját bűneink szenvedésével kell szembenéznünk, most még Isten nem büntet bennünket, elég teher nekünk a saját bűneink okozta nehézségek is.
      Viszont a kegyelmi korszak lejártával az emberiségnek nem csak a saját bűnei terhével kell szembe nézni, hanem valóságosan rá fog nehezedni mind erre az Istentől jövő büntetés is.

      – “Máté evangéliuma és még sorolhatnám ?lesznek földrengések és döghalálok mindenfelé? nem hinném, hogy a Biblia pont az emberi beavatkozást vetítené elénk.”
      Szerintem a földrengés akkor is földrengés lesz és marad, ha azt a természet erői idézik elő, és akkor is, ha az emberi beavatkozás következményeként jön létre.
      Szerintem ugyan ez vonatkozik a döghalál kérdésére is. Teljesen mindegy, hogy egy nagy háború utáni pestis járvány pusztítja végig a földet, vagy repülőgépről, oltással, vagy egyébbel terjesztett halálos kimenetelő járványról beszélünk.

      Szeretettel: Erika

      1. Szia Erika
        Igaz, hogy a bűn ára a szenvedés és fenyítés. Az eleje valamilyen szinten igaz, de szerintem Isten beavatkozhat a kegyelmi időtől függetlenül is, ha ez nem történne meg, akkor mi lenne a földön? nem káosz? Isten tartja kezében a világot és biztos, hogy úgy dönt, ahogy jónak látja.Nézd csak meg Szerbia, Bosznia-Hercegovina(árvíz) vagy California(erdőtűz) és nem itt ér véget a lista. A Bibliában benne van, hogy megszaporodnak majd a földrengések jelek lesznek a napban a holdban és a csillagokban. Nem az van a írva, hogy az ember által kreált csapások fogják sújtani a földet. Isten szerintem beavatkozik és ezeket fel tudja használni arra, hogy emberek térjenek meg. Ez is egyfajta ébresztő!
        ” Szerintem a földrengés akkor is földrengés lesz és marad, ha azt a természet erői idézik elő, és akkor is, ha az emberi beavatkozás következményeként jön létre”
        Ezzel a mondattal pedig azért nem értek egyet, mivel az átlagember úgy kezeli, ahogy azt elmondtam. Nem tesznek különbséget közte Isten és ember beavatkozása között. Ezért is nem Jézust keresik, hanem úgy könyvelik el ez természetes. Élünk úgy ahogy eddig, ehhez hozzájárul a média agymosása vagy egyáltalán nem is közöl ilyen információkat, mint ahogy láthatjuk is. Lassan a híradó egy kabaréhoz hasonlít, nincsenek benne infók külföldi történésekről csak belföldi és ha külföldi, akkor tartalmilag szenny.
        Szerinted?

        1. Kedves Dávid!

          Igen, igazad van, Isten még így is sokszor beleavatkozik a történésekbe, de nem ellenünk, hanem az érdekünkben.
          Ha ez nem így lenne, akkor gyanítom, hogy a gonosz által befolyásolt emberiség már régen kipusztította volna az egész földet.
          Ezért vonatkozik a jelenre is és a jövőre is az a megállapítás, hogy a gonosznak csak annyi hatalma van ellenünk, amennyit az Örökkévaló Isten megenged. Tehát Úr, még a gonosz felett is.
          “Sok baja van az igaznak, de valamennyiből kimenti az Úr.”
          Zsoltár 34:20

          Szeretettel: Erika

        2. Már megbocsássatok, de Isten nem csupán “beavatkozik” néhány természeti dologgal, hanem irányítása alatt tartja az egész világegyetemet percről percre. Nincs a földön egyetlen hajszál sem ami tudta és akarata nélkül esne le földre. A kozmosz minden molekulája nemcsak ismert előtte, de teremtő szava által létezik pillanatról pillanatra.
          Persze tudom, hogy ti ezt tudjátok, a többiek miatt mégis leírtam. Még azt hiszi az ember, hogy olyan kicsi Istenünk van aki “csak időnként” folyik bele a történésekbe.

        3. Igy igaz kedves Herceg, ahogyan mondod! És jó, ha minden alkalommal leírod te is, ill valaki az olvasók közül , mert többen vannak itt is , akik Istent csak az események szemlélőjének, figyelőjének tartják! Meg olyan valakinek, aki csak figyelmezteti az embereket a veszélyre, de nem tesz semmit annak elhárítására. Illetve azt se fogadják el, hogy a veszélyt vagy ítéletet, maga Isten idézi elő. ( Ez ugyan megtéréssel elkerülhető lenne, mint Ninive esetében is történt, de az alap helyzeten nem változtat, hogy Isten döntött úgy, hogy elpusztítja Ninivét, ha meg nem térnek…!)

  14. És sokat szól a Felséges ellen és a magasságos egek szenteit megrontja, és véli, hogy megváltoztatja az IDŐKET és TÖRVÉNYT; és az ő kezébe adatnak ideig, időkig és fél időig.
    Dániel 7:25

    Mikor először olvastam Dánielnek ezt a próféciáját, (kb. 1970-es évek dereka) nagyon nem értettem, és sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan is lehetséges megváltoztatni akár az időt, akár a törvényt. Törvény alatt a földön uralkodó, fizikai, biológiai törvényszerűségeket értettem, ami “normál körülmények között” állandó, idő alatt pedig azt, amit az óra ketyegése mér.
    (Az idő tájt még úgy gondoltam, hogy a Biblia igaz, – de ennek ellenére is – lehetetlen ennek az Igének, valamint az egy világuralkodóra vonatkozó Igéknek a beteljesedése.
    Mára, már a saját szemeinkkel látjuk a beteljesedésüket.)

    A Föld biológiai törvényszerűségeibe tartozott még valamikor a tavasz, tél, nyár és ősz fogalma, ami 12 hónapos ciklusváltásokban ismétlődött.
    Mára ez a “törvényszerűség” akár 24 órába is belefér.

    Amikor a lakásból útnak indulok, megkérdezem, hogy “milyen IDŐ van kint?” hogy öltözzek?, hideghez vagy meleghez?
    Rá kellett jönnöm, hogy az idő fogalma nem csak a “ketyegő órához” köthető.

    Bár meggyőződésem, hogy a “végkifejlet idején” a “ketyegő órához” köthető idő fogalmát is megváltoztatja az, aki hatalmat kap felette az utolsó vészterhes időkben.
    Ennek az időnek a megváltoztatásáról is kaptunk próféciát.
    “És ha azok a napok meg nem rövidíttetnének, egyetlen ember sem menekülhetne meg; de a választottakért megrövidíttetnek majd azok a napok.”
    Máté 24:22

    Szeretettel: Erika

Hozzászólás a(z) Thea bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Send this to a friend