Izrael

Az Izraeli Védelmi Erők a legrosszabb forgatókönyvet gyakorolják

 

Forrás: israelnationalnews.com

A biztonsági erők egy olyan szőnyegbombázásra készülnek, amivel az Iron Dome rakéta védelmi rendszer nem képes megbirkózni, tudta meg Arutz Sheva, nevüket elhallgatni kívánó forrásoktól.

A feltételezett forgatókönyv szerint, ami akár idén nyáron megvalósulhat, a támadás első napján akár 4000 halálos áldozat is lehet izraeli oldalon.

“Irán arra készül, hogy intenzív tűz alá vegye Izraelt,” figyelmeztetett Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök egy újságírók számára a hétvégén tartott tájékoztatón.

“Az irániak a világ legfejlettebb fegyvereit helyezik el Libanonban és megerősítik a Hezbollah-t, hogy bármilyen célpontot képesek legyenek eltalálni Izraelen belül,” idézi Netanjahut a Makor Rishon.

“Egy második frontot próbálnak kialakítani a Golán fennsíkon és persze Gázában is.”

“Világrengető sokk”

Ehud Barak, korábbi miniszterelnök és védelmi miniszter szintén az elmúlt héten kongatta meg a vészharangot a Hezbollah új képességeit illetően, kijelentve, hogy a szervezet komoly csapást mérhet Izraelre, amire az ország nincs felkészülve.

“Ellenfelünk elszánt és semmilyen fronton sincs okunk az önelégültségre,? mondta. ?Nem lehetünk elégedettek és nem tekinthetünk magától értetődő tényként az előnyünkre, mintha az valami Isten adta fölény lenne.? A fölény a kemény munka eredménye. Soha nem kellett még 100 000 rakétával szembenéznünk és nem foglalkoztunk még ezeknek a rakétáknak a pontosságával sem. Amikor a rakéták pontosak, akkor nem egyszerűen nagyobb mennyiségről van szó, ugyanabból. Ez egy egészen más dolog.”

“Az ország kénytelen levonni a következtetéseket,? figyelmeztetett Barak. ?Egy ilyen kihívásra nem válaszolhatunk azzal, hogy minden lehetséges helyről [ahonnan rakétavédelmi rakétákat indítani lehet] rakétákat lövünk ki. Ezek nagyon drága dolgok. Az Iron Dome, a Magic Wand, az Arrow és Super-Arrow nagyon drága projektek.”

“A biztonság védelmét nem lehet túlértékelni,? tette hozzá. ?És nem lehet eltúlozni azt a világrengető sokkot, ami a felkészülés elmulasztása esetén érhet bennünket, ha kiderül, hogy nem értettük meg egy ilyen jellegű kihívás sürgősségét és gyakorlati aspektusait és annak szükségességét, hogy ezeket a gondolatokat világos következtetésekké alakítsuk, és hirtelen olyan helyzetben találjuk magunkat, amelyben nem leszünk képesek lassan és komótosan a bunkerig elsétálni, abban a bizonyosságban, hogy semmi sem történhet, mint ahogyan az a Protective Edge hadművelet esetében történt. Ezeket a dolgokat most kell elvégezni és nem szabad várnunk.”

Thea: A fenti cikket minden változtatás nélkül tettem közzé. Mit gondoltok, ezúttal valós a veszély vagy a szokásos retorikát halljuk? Tudjuk, hogy Izrael (és az USA) már évek óta fontolgatja Irán megtámadását, diplomáciai ürügyként változatlanul az önvédelmet, vagyis Irán atomprogramját használva, azzal a különbséggel, hogy mostanában az USA játssza a békére törekvő közvetítő szerepét, sokak szerint azért, hogy egy tényleges támadás esetén elmondhassa, hogy ő mindent megtett a béke érdekében.

A vélemények megosztásakor kérek mindenkit, hogy emlékezzen: a lakosság nagy része mindkét oldalon a politikai hatalom és manipuláció áldozata. ?A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson?, mindenhol és minden oldalon. A sajátjai között is.

Ezt elkerülni mindkét szélsőségtől elfordulva, a keskeny úton haladva lehet. ?Mert tágas az a kapu és széles az az út, a mely a veszedelemre visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják.? (Máté 7:14) Ez is a mi döntésünk.

Előző posztKövetkező poszt

45 hozzászólás

  1. Jó lenne, ha rápillantanátok erre a honlapra. Talán leesik, miért is vallom, hogy a kereszténységet nagyon behúzták a csőbe azok, akik ebben a 2000 évben a zsidók vallásához, a Tórához és a zsidók törzsi istenéhez Jehovához kötötték Jézust.

    http://www.antalffy-tibor.hu/?p=909

  2. Izrael és Irán.Azért érdemes azon is elgondolkodni hogy ugye tudva levő hogy eme két ország mint a tudományok mint kultúrális szempontból hatással voltak az emberiség szellemi és technikai fejlődésére mivel már több ezer évvel ezelőtt már fejlett közösségek voltak.A mai szellemiség és tudomány alapjait ők rakták le.Nos jelen korunkban ismét befolyással vannak a világra.Csak induljunk ki abból hogy a jelenlegi világunkban mindkét ország a legerősebb mint katonailag mint gazdaságilag szövetségeseket tudhat maga mögött.Hát ugye nem nehéz kitalálni hogy ők irányitják a folyamatokat.Senkinek ne legyen kétsége afelől hogy Izraelnek és Iránnak esze ágában sincs elpusztitani egymást.Megvezethetőek vagyunk.De most őszintén ugye ennek a két országnak a világban mindkét részről kialakult a szurkolótábora és azonosulnak velük és abban biznak hogy ez vagy az majd jól odapörköl a másiknak.Tudvalevő hogy Izraelnek csúcstechnológiás hadserege van és Irán is az elmúlt harminc évben gyors technikai és gazdasági fejlődésen ment keresztül fegyverrendszereiről nem sokat tudnak mert saját fejlesztéseik vannak de biztosak lehetünk abban hogy félelmetes erőt képviselnek.És mi emberek hamis meggyőződésből és hitből abból a hitből amit ők irtak nekünk támogatjuk valamelyik oldalt ők pedig szépen fejlődnek tovább.

  3. Maybe Holo-hoaxers should read the url and the ebook below because they don’t seem to have too much brains…. but hey I must be brainwashed by the juuuuus, because I know you are wrong. Not to mention that your holohoax heroes like Irving and Zundel were proven liars is court.

    http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/denial1.html

    Belzec, Sobibor, Treblinka – Holocaust Denial and Operation Reinhard
    https://archive.org/download/BelzecSobiborTreblinka.HolocaustDenialAndOperationReinhard.ACritique/BelzecSobiborTreblinkaHolocaustControversies.pdf

  4. “Thea: A fenti cikket minden változtatás nélkül tettem közzé. Mit gondoltok, ezúttal valós a veszély vagy a szokásos retorikát halljuk?”

    Szokásos blabla. Irán eddig se támadott meg soha senkit, most sem tervezi. Haderejének alapdoktrínája védelmi, erről hosszú cikk szerepelt a weboldalunkon, mielőtt leállítottuk, s már csak mementóként sípol, amíg a világ világ.

    Komolyra fordítva a szót. Izrael atomhatalom, nem is akármilyen. Hivatalosan nem ismeri el, de mindenki tudja, hogy nem kis mennyiségű ICBM-el (silókba telepített) rendelkezik, töltetek hatóereje ismeretlen 0,1-1 megatonna között oszlanak meg a szakvélemények. Ráadásul a silóik igen mélyek és megerősítettel, így vélhetőleg sokkal kevésbé sebezhetőek, mint az amerikai Minuteman-III silók (azok kb. 2000-2200 psi túlnyomást bírnak ki, azaz közvetlen felszíni találatot igényelnek a megsemmisüléshez durván 100 méteren belüli CEP (találati pontosság). Izrael a világ egyetlen országa, amely NEM írta alá sem az NPT, sem a BWC, sem a CWC egyezményeket, amelyek a háromféle tömegpusztító fegyverek korlátozásáról és tilalmáról szólnak.
    Irán több mint valószínű, hogy rendelkezik atomtöltettel. Az ukránoktól beszerzett Kh-55SM rakéták ára ugyanis olyan magas volt, hogy messze-messze meghaladta egy új amerikai Tomahawk rakéta árát. Fekete piac ide vagy oda, a felár alapján kijön a 200kt töltet. Ha ezzel rendelkeznek, nem fogják őket megtámadni, lévén 1 Kh-55SM az RT ellen (Ras Tanurai) olajterminál komplexum és másnap összedől a világgazdaság. (Ezt amúgy hagyományos töltetű ballisztikus rakétákkal is megtehetik, ha kellően túlterhelik a légvédelmet.) Szaúd-Arábia vagy már rendelkezik, vagy idén szerez be, vagy nagyon rövid időn belül atomtöltetet Pakisztántól, melynek az atomprogramját 50%-ban finanszírozza; nyilván nem brahiból… a hordozó ballisztikus rakéták már régóta megvannak (kínai) és eleve új (kínai) rakétákat akarnak vásárolni.

    Izrael, Irán, de még Szíria is mellékszál.

    De nagyon nagy a baj, és lényegében 2015-2020 között elszabadulhat a pokol (atomháború). Mindegyik nagyhatalom (Oroszország, Kína, India, USA) nukleáris fegyverkezésbe kezdett, 2019-2021-es céldátumokkal.

    Közel a vége ennek a civilizációnak.

    Amúgy az Izraeli “Sámson” doktrína, azaz Izrael pusztulása esetén mennek a ICBM-ek mindenfelé létezik. Ahogy az oroszok is elismerték idén – az évtizede találgatott – “halott kéz” (mjortvaja ruka, dead (man’s) hand) rendszert, melynek neve: Perimeter, s Moszkva illetve a vezetés megsemmisülése esetén megy minden, mindenhova. Azaz ha az USA egy sikeres első csapást mér, akkor nagyon nagy válaszcsapás lesz. Ha az oroszok indítanak elsőcsapást, akkor… talán nem lesz annyira vészes.

    De… félő az adatok alapján – olajválság, klíma, pénzügyi-gazdasági -, valamint a “sakklépések” alapján, hogy ez már eldöntetett.

    1. Én nem mondhatom, hogy nincs atom, mert már Démokritosz megmondta anno. A kritikus tömeg Heisenberg szerint a blöffre hajaz, én nem értek hozzá, de el tudom képzelni, mint egy védősisakos fickó a mellékelt linkek szerint.

      Mindenki fejtse meg magának. Én magamnak megtettem, de nem árulom el a megfejtést.

      Az atombomba hoax 1945-2015
      “1. rész – egy korai példája a média fakery propaganda megijeszteni az embereket, és miért ez illegális tájékozódnia”
      http://heiwaco.tripod.com/bomb.htm

      Az atombomba hoax 1945-2015
      “2. rész – Miért atombombák nem működnek”
      http://heiwaco.tripod.com/bomb1.htm

      Sajnos, velem sok gond szokott lenni a blogokon, remélem ez a hipotézis-felvetés könnyen emészthető feladvány lesz – és nem kapok az orromra egy pöccintést.

      Csorba Tibi (Statikus, Építész, Tartószerkezeti szakértő – és tegnaptól egykötetes költő, vagy mi a szösz…)

      1. “Csorba Tibi (Statikus, Építész, Tartószerkezeti szakértő ? és tegnaptól egykötetes költő, vagy mi a szösz?)”

        Gratulálok!

        Ida

        1. Köszönöm szépen – senki ne értsen félre: nem dicsekedni akartam – a terhet szerettem volna szétosztani, ahogy a kiváltógerenda teszi az ablak fölött…

      2. Ez nekem is feltűnt anno, hogy Hiroshimában hogyan maradhatott állva sok épület, amikor elvileg az atomrobbanásnak mindent el kellett volna törölnie a föld felszínéről. Ettől függetlenül nem hiszen hogy ne léteznének nukleáris fegyverek. Bár minden elképzelhető.

        1. Edgar… mert minden épület más terhelési értéket bír ki (psi), azaz a statikus túlnyomás nem egyformán hat, kb. 25 psi már minden épületet dönt, 100 psi 99,99%-ban, de pl. hidak még akkor is állva maradhatnak. A dinamikus nyomás (szél), meg nem annyira az épületekre hat, mint inkább az emberekre, fákra stb. A psi érték függ a hatóerőtől, HOB-tól (robbantási magasság) és a távolságtól. Ennyi.

    2. Szia JÖVŐNK ! Óriásit írtál, ritka az ilyen építő és informatív hozzászólás. Még újat is mondott nekem. Sajnos én is így gondolom, de nem lesz globális atomháború, mert az kiirtaná az emberi fajt, az meg ellentmondana a Jelenések könyve forgatókönyvének, az meg lehetetlen (tekintettel Isten tévedhetetlenségének). Azt áruld már el, hogy mi az a Perimeter rendszer. Üdv

      1. Kedves Arpiel, sajnos rossz hírem van: minden adat és jel arra utal, hogy rövidesen nukleáris háború lesz.
        Nem irtaná ki az emberi fajt, csak a civilizációt roppantaná össze. Az elit simán túléli. A szakemberek többsége sem érti még mindig, ez nem a hidegháborús korszak, 1-25 megatonnás töltetekkel, hanem egy olyan helyzet, ahol pár ezer 0,1-0,8 megatonnás töltet néz farkasszemet (USA vs Oroszország relációban durván 2000-2000). Ezek nem okoznának nukleáris telet (és nyarat), amire a hidegháborúban sor került volna. (Ha érdekel kifejtem, miért.)
        Isten már rég elfordult a Föld bolygótól, de ez a magánvéleményem. Lehet ostorzni ezért – hiszek Istenben! – de előtte mindenki vegye a fáradtságot és nézze meg azt a sok ezer gyilkosságot, melyet nem a youtube-ra töltenek fel.
        Perimeter-rendszer: szovjet időkben kiépült rendszer, mely a vezetés illetve Moszkva megsemmisülése esetén, automatikus full scale válaszcsapást mér, azaz minden megy minden célpontra. Hidegháborúban ez esetben nem csak nukleáris töltetek mentek volna (garantáltan nukleáris telet, nyarat okozva, azaz teljes kipusztulást), hanem biológiai fegyverek is ICBM-el, mint például Ebola-POX és hasonlók, melyeket a Vektor (Biopreparat) “fejlesztett ki”. Ez ma is működik.
        Amúgy eleve rázós minden egyes másodperc 91 óta folyamatosan, lévén azóta semmi nem változott és mindkét nagyhatalom LoW protokol szerint működteti a nukleáris triádját, azaz Launch on Warning, riasztás esetén indítás. És eleve 4-4 SSBN mindig éles bevetésen van 7/24/365, s bármikor tűzelhet; az oroszok kicsit előnyben vannak, lévén a Borey-osztályú SSBN-ek kavitációs hangmintáját valszeg még nem rögzítették az amerikai SSN vadászok, ellenben a fordított helyzetben az oroszok igen, még pedig brit SSBN-ek elfogásával.

        Röviden: a Perimeter lényege, hogy megsemmisülés esetén mindennel lőnek. Amerikai ellenpárjáról semmi infó, de valszeg létezik, csak nem olyan “jó”. Sokan az UVB-76 rádióállomáshoz kötik a Perimetert, de ez kérdéses. Igaz még pár évvel ezelőtt is használták például az SLF frekvenciát az SSBN-ekkel való kommunikációhoz (USA: 76Hz, Oroszország: 82Hz), de az csak hívójel volt, kábé “fel”, mert több infót ezen nem lehet továbbítani. Érdekes, hogy India viszont ELF-en kommunikál, ami 30Hz alatti (ez egyébként hat az emberi agyra, ellenben a HAARP-al, ami baromság).

  5. Kedves Thea és Mindenki!

    Háromszor próbáltam feltenni egy alaposan összegereblyézett infokból álló hozzászólást, háromszor verte vissza a kémmotor.

    Az első anyagomat sajnos nem tettem vágólapra, így a második már emlékezetből készült, sajnos gyérebb lett.
    Ez utóbbit kétszer nyelte le a fekete lyuk.

    Most csak a kapcsolódó versem teszem ide, de tudjatok róla: engem megfigyel valamilyen manó és visszaüti a szövegem, mint valami tahó tihanyi echó.
    Csókoltatom a világszabadságot.

    Holujkauszt

    O, hol van most kauszt?
    Mefisztó kérdez ? mondd Faust!
    Hát mindenütt, amerre nézek ?
    Korhely a Halál: vértől, s vérre részeg?
    De hát csak okausztról szól az ének ?
    dúdolják örök túlélők és koravének.
    Á, nagyot fordult a világ, semmi kétség:
    ahogy kéz a kézben Ó- és Újszövetség,
    ?o? után most ujkauszt a trend ?
    míg az Új Világ nem lesz puszta rend!

    2013.04.16. Csorba Tibor

    1. Amikor egy hozzászólásban nagyon sok a link, azt általában spam-nek tekinti a szűrő, el viszont nem nyeli, csak spamnek jelöli. Ennyi.

      1. Köszönöm Thea – nem tudhattam, mint annyi mindent az életben. Most így 57 évesen élem meg naponta többször a felismerést: mennyi mindent nem tudok. Ifjú “titán” koromban szentül meg voltam győződve, hogy én vagyok a Mindentudás egyeteme. Tévedtem – egye fene!

        Üdvözöllek Benneteket és hűs óvóhelyet kívánok mindenkinek a hétvégi mesterséges forrósághoz ebben a hol agyon esőztetett, hol megsütni szándékozott kis Hazában.

        Csorba Tibor

    2. Én is szerettem volna már mondani, hogy nagyon tetszenek a verseid, most akkor megragadnám az alkalmat. Van még? Mert jöhet! 😀

  6. Én Békéscsabán élek és a kenyeremet építészeti-statikai tervezéssel keresem. 10 éve magántervező vagyok, előtte alkalmazott voltam. A volt cégem vezetője, mert tudta, hogy kizsigerel, a 90-es évek végén befizetett néhányunkat egy izraeli építészeti témájú körútra (nem egy budapesti közlekedési körútra gondolok).
    Én oda Badinyi Jós Ferenc: Jézus király a pártus herceg c. könyvének elolvasását követően utaztam (tudom: eretnek…).
    Nos, “abból” a szempontból látni és hallani Izraelben a napi életről és a történelemről, nem kis élmény volt ám!
    Én kicsit tudok erről a titokzatos történetről – sok kicsit. Sok kicsi sokra megy, sok lúd disznót győz – még a disznófejű nagyurat is – majdnem. Ady-de a lelked, megmondom ki vagy!
    A sok kis tudás ilyen mozaikokból áll össze egy homályos egésszé.
    Arra jöttem rá, hogy a civilizációs végkifejlet – Végidők – nem a Biblia szerinti megjövendölés valódi beteljesülése lesz, hanem fordítva: az ún. világelit – ami szándékosan vitte neki az emberiség Titanic-ját a kolosszális fagyasztójukból kiengedett műjéghegynek – a lefizetett, elrabolt, utólag meggyilkolt, stb., a világ minden részéből összegereblyézett tudósok révén megalkotott technikai arzenál segítségével mintegy eljátssza a világvégét, a Végidőket – kipusztítva több milliárd embert a saját elites élete átmentésében bízva.
    Elnézést kérek minden hithű kereszténytől és zsidó embertől – az én gondolkodásom már ilyen lett (vagy litván?).

    Tehát a mozaikok:

    1.a.) Megdőlt az antiszemitizmus genetikai alapja
    http://www.origo.hu/tudomany/tortenelem/20130116-genetikai-kutatas-az-europai-zsidosag-eredete-es-a-kaukazusi-nepek.html
    1.b.) Arthur Koestler
    A TIZENHARMADIK TÖRZS
    http://terebess.hu/keletkultinfo/13torzs_1.html

    2.) Bartha Miklós: Kazárföldön
    http://mtdaportal.extra.hu/books/kazar_foldon.pdf

    3.) Szabó Dezső: Két faj harca
    http://www.magtudin.org/Ket%20faj%20harca.htm

    4.) Izrael és a kazár maffia
    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2015/05/izraelt-es-kazar-maffiat-mar-titokban_10.html#.VXkexfntlBc

    5.) A kazár birodalom
    http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tkt/regi-belso-azsia/ch05s04.html

    Ráadás:

    Holujkauszt

    O, hol van most kauszt?
    Mefisztó kérdez ? mondd Faust!
    Hát mindenütt, amerre nézek ?
    Korhely a Halál: vértől, s vérre részeg?
    De hát csak okausztról szól az ének ?
    dúdolják örök túlélők és koravének.
    Á, nagyot fordult a világ, semmi kétség:
    ahogy kéz a kézben Ó- és Újszövetség,
    ?o? után most ujkauszt a trend ?
    míg az Új Világ nem lesz puszta rend!

    2013.04.16. Csorba Tibor

    1. Kedves Statikus! Sajnos abból, amit itt írsz, semmi jó nem következik ránk, magyarokra nézve. Már egy ideje elkezdték Komoróczy Gézával, hogy Árpád fejedelem zsidó volt. Az az erőszakosság, ahogy nyomatják a holokausztot és a “cserediákok”, akik a magyar közigazgatást tanulják nálunk (a mieink meg Izraelben…), az egyenlőre üresen álló és jól elzárt lakóparkok az országban mindenütt, a Kanadából Nyirtassra telepítettek egy csomó haszid zsidót, stb. Sajnos olyan kevéssé tiszteli a talmudista más népek kultúráját, hogy nem könnyű velük jó barátságban lenni. Imádkozhatunk, hogy ne mi legyünk a a következő palesztínok, mert igaz, hogy “csak” 500 000-et kell befogadnunk az EU-Izrael egyezmény értelmében, ha tényleg megtámadják őket, de Palesztínában még ennél is kevesebbel kezdték.

      Papp Gábor szerint a zsidók kazár birodalma kamu: https://www.youtube.com/watch?v=8SRDQwtgwz4

      1. kedves Szofi!

        Én abban a kivételezett helyzetben vagyok, hogy közvetlenül ismerem Pap(!) Gábort.
        Az imént szedtem két vödör cseresznyét, mert az unokája, aki a lányom legjobb barátnője, ma este érkezik hozzánk Békéscsabára és itt tölt néhány napot.
        Módomban lesz a nagypapáját megkérdezni, hogy akkor: kamu, vagy hamu vogymuk.

        Lassan már mindennek az ellenkezője is annak kezelő ellenzője, a csoda se tud kiigazodni, úgy megtekerték a történelmet, mint a DNS-t Darwin.

        Köszönöm az infot-t: elteszem dunsztos üvegbe, még jól jöhet a télen. (Komolyan nagyon köszönöm!)

      2. “Papp Gábor szerint a zsidók kazár birodalma kamu..”

        Én erről ezt a hírt ( ezt még nem tudtam megnézni) pár éve, az oroszoknál láttam, és mondhatom, hogy jót nevettek azon, hogy ilyeneket kitaláltak….! Egyébként az oroszok szerintem megbízhatóbbak, nem hazudnak annyit, mint a “keresztény” nyugaton…!

        1. Mármint, hogy egyáltalán volt kazár birodalom…! Legalábbis az oroszok nem tudtak, tudnak róla….!

        2. Kedves Ida .

          Benjamin H. Freedman ( 1961 ) szerint “mégis mozog
          a föld” : Amiről a hasonló honlapok pár éve beszélnek,
          arról BHF már akkor ; A vallási fallosz imádat megérde –
          melne egy külön előadást – Viszont tényleg igaz, hogy
          pár éve mindent kitekernek, és egy állításnak tucatnyi
          verziót készítenek az igazság elfedése miatt { A videó
          nyilatkozat okán lehet jobb lenne ha a kazár birodalom
          se lett volna. Egy államvallás felvétele nem származás }

          1 – RÉSZ :
          https://www.youtube.com/watch?v=qHl6p0xR_kE
          4 – RÉSZ :
          https://www.youtube.com/watch?v=aQD0Xdtjwvc

        3. Kedves SERAF!

          Én is láttam anno a videót, és én is hitelt adtam annak. De mondjuk meg őszintén, a magyarságnak is megvannak a csinált, gyártott származási ( pl: finnugor), “történelmileg bizonyított” , tanított legendái. Továbbá, mi se szoktuk magunkat azonosítani a magyar bűnöző réteggel.
          Itt, a zsidó sztorinál viszont az a gond, hogy többnyire az embereknek ( még a keresztényeknek se!) valahogyan nem érthető az, hogy a “zsidó”, az nem csak egy rassz jegyekkel ellátott népcsoportot jelent, hanem egy vallást is. Aki körülmetélkedik, és felveszi a zsidó vallást ( a Törvény, és a Mózesnél adott ceremóniák ( mosakodások, étkezési szokások, és ünnepnapok megtartása….) szerint szerint él, és Izrael Istenét imádja, az Istennel, az ószövetségi szövetségre lép ), az zsidóvá válik. Legalábbis az ószövetség azt írja, hogy azok a jövevények, akik ezt teszik, azok olyanok legyenek köztetek, mint a bennszülött! Tehát ilyen szinten tök mindegy, hogy Ábrahám leszármazottai e a “kazár” zsidók ( ha mégis igaz lenne a sztori) , mert azok akkor is Izraelnek neveztetnek ( és Isten népének), mivel csatlakoztak a szövetséghez, és azt az Istent hiszik, és tisztelik, amelyet az ábrahámi, izsáki, jákóbi leszármazottak. ( Ábrahámnak több fia is volt a végén, de azok nem neveztetnek zsidóknak, mert nem azt a vallást követték. Legalábbis nem tudunk róla a Bibliából, hogy végül is mi lett velük. Csak Jákób ( Izrael) vérvonala lett a zsidó nép, és ők “őrizték” a zsidó hitet is. )

          De, ahogy SZOFInak írtam, az oroszok azt mondják, hogy a történelem folyamán nem volt olyan ország, hogy “Kazária”. Legalábbis ők nem tudnak róla. Ahogyan szerintem mi se hallottunk felőle eddig, de ez nem jelent persze semmit, mert azért mi Ázsia történelméről igen keveset hallottunk ( tisztelet a kivételnek) ( sőt, a magunkéról is!). Viszont az oroszok gondolom, hogy jóval többet, már csak a területi okaik miatt is.

        4. Kedves Ida .

          Természetesen értelek : A címzés csak az orosz jelzés
          okán volt ; Ismerve az általános véleményed szerintem
          abban is egyet értünk, hogy végeredményben / teremté –
          sileg ‘mindegy’ ki melyik verziót tekinti hitelesnek – Akár
          az elfedés és szórakoztatás / vitatkozás végett gyárthat –
          nak tucatnyit is, mivel van egyetemesebb / egyszerűbb
          szempont is az emberek / személy valós megítélésére .

          Kazár / Római birodalom ? : Államvallás ? ; Hivatkozás ?
          { Kulcsszavak e téren : Ábrahám / Jézus / Melkhisédek }

    2. Sok kicsi bizony sokra megy, és amikor ilyent olvasok, akkor nekem is előjönnek azok a kicsi morzsák. Nehéz ebben az esetben azután egy csapongástól mentes, világos és egyenes hozzászólást megfogalmazni, de nekirugaszkodok.
      Kezdem néhány axiómával.
      Isten mindenható, a világ teremtője, a Jelenésekben felvázolt korszak lezáró eseménysorozata általa van, és kegyelméből fakadóan bepillantást nyerhettünk a forgatókönyvbe.
      A Lázadó cselekedete minden, az Úr által teremtett és látni engedett dolog kifordítása, megcsúfolása.
      Szándéka, hogy mindenkit megtévesszen ezáltal, mert a mozgatórugója az Úr hatalmának eltörlése, saját hatalma alá rendelése.
      A vakon ténfergő embereket el tudja fordítani Istentől, és az elfordult tömegek jogalapján szándékozik megvádolni Istent és kétségbe vonni létezését.
      A Lázadó az Úr alárendeltje, az Ő engedélye nélkül semmit nem tehet.
      Isten a korszak lezárásakor eltörli a bűnt, továbbá mindent és mindenkit, ami vagy aki a bűnbe kapaszkodik.
      Isten szándéka, hogy mindenki megmenekülhessen és lehetőségük legyen az életre.

      Pontosan ezért egyet értek, ám némi fenntartással: minden a Biblia szerinti jövendölés valódi beteljesülése lesz, ahogyan látni engedte az Úr (önmagával soha nem kerül ellentmondásba, Ő az Igazság), a kivitelezése viszont a gonosz ármánykodásának lesz köszönhető, a Lázadó szándékából fakadóan. Nagyon valószínű, hogy pontosan olyan módon, ahogyan írtad, Statikus. Semmi kétség az észrevételed felől, át akarják menteni hatalmukat és életüket, feláldozva bárkit és bármit, ami ennek útjában áll. Pontosan úgy viselkednek, ahogyan Sátán, minden megnyilvánulásuk magán viseli az ő bélyegét.

  7. Megnéztem, érdekes…
    A tények(?) olvasása közben az jutott az eszembe, hogy egyetlen kérdést szeretnék csak feltenni a készítőnek: MIÉRT? Elgondolkozott-e azon valaha, hogy miért van mindez így? Vagy tényleg egyszerűbb “bután”, kérdések nélkül találni és tálalni egy bűnöst (Izraelt , a zsidókat) és hibáztatni mindenért?! A közel-keleti problémák, a pénzügyi válságok, a kialakult politikai és gazdasági rendszerek….. már a könyökünkön jön ki. Jól tudjuk, hogy “mindig, mindenért ők a felelősek”. (Ezzel nem felmenteni akarom a gonoszságok elkövetése alól azokat, akik azt teszik. De nem fair az egyének által elkövetett bűnöket kivetíteni egy egész nemzetre. Nem kevés ortodox zsidó él, akik még a fegyver használatát is megtagadnák, mégsem hallottuk sohasem, hogy az életvitelük alapján ítélték volna meg az egész nemzetet. De az iszlám államokban sem mindenki szélsőséges terrorista.)
    De tényleg. Mi az észszerű magyarázata annak, hogy ez a terület ennyire fontos szerepet játszik az emberiség történelmében? 20770km2 (akkora sincs, mint a közép-nyugat Dunántúl) sivatagos, (ahogyan az a filmből kiderül) kevés csapadékkal, ráadásul még egy “halott” tenger is van egy ekkora területen. Éppen ez kell mindenkinek?!

    Isten ígéretet tett a zsidó népnek, hogy ez a terület az örökségük lesz. Tetszik – nem tetszik: ez van.
    …és, hogy az ismeretünk teljesebb legyen:
    “Palesztina
    A függetlenségnek [ti. Izrael függetlenségének – megj: tőlem] a Római Birodalom terjeszkedése vetett véget: Pompeius i. e. 63-ban elfoglalta Jeruzsálemet. A terület római klienskirályság lett, i. sz. 6-ban pedig római provincia. A római fennhatóság első száz éve alatt viszonylagos vallásszabadságot élvezett Izrael népe, de a függetlenségi törekvések és a 66-ban kitört zsidó felkelés miatt Nero háborút indított Titus Flavius Vespasianus vezetésével. Bár Nerót közben eltávolították a trónról, a birodalom végül a felkelést leverte és egész Izraelt leromboltatta (70. Áb hó 9-én, innen származik a zsidó böjtnap, a tisó-beáv), a tartományt pedig végleg beolvasztották a Római Birodalomba. 135-140 között Bar Kohba vezetésével egy újabb szabadságharcra került sor. Ezt Hadrianus császár leverte. A zsidó népet száműzték a birodalom távoli részeibe, legnagyobb részük Európába és Ázsiába menekült (ez a zsidó diaszpóra). A menekültek jelentős része asszimilálódott a különböző kultúrákba, de sokan megőrizték a zsidó vallási hagyományokat, felvállalva a gyakori üldöztetéseket és szegregációt az ősi kultúra megőrzésének érdekében. A rómaiak bosszúból a terület nevét is megváltoztatták: a Júdea nevet eltörölték, helyette Palesztinának nevezték a tartományt (a filiszteusokról). Izrael állam 1948-as megalapítása előtt palesztinnak nevezték az összes, ezen a területen élő népet, beleértve az arabokat, zsidókat, egyéb helyi népeket.

    Azon a területen, amit különböző nézőpontból, de ugyanarra a vidékre vonatkoztatva Izraelnek, Palesztinának, Szentföldnek nevezünk, folyamatos a zsidóság jelenléte. Legkisebb arányban a lakosság között valószínűleg akkortájt voltak, amikor a muszlimok elfoglalták a vidéket. Ez 636-ban történt. A terület ezután különböző muszlim dinasztiák birtokában volt, illetve egy részén a keresztesek Jeruzsálemi Királysága állt fenn 1099 után több mint egy évszázadig. A törökök 1516-ban foglalták el, az Oszmán Birodalom (a későbbi Törökország) része volt az első világháború végéig. A török uralom végén a vidéki népesség túlnyomórészt mohamedán arab, viszont a legnagyobb város, Jeruzsálem lakossága többségében zsidó volt.”
    forrás: http://hu.wikipedia.org/wiki/Izrael

    Ja, igen! …és az összeállításban látottakat kiegészíteném még azzal, hogy Izrael a világon és a világtörténelemben az egyetlen ókori nép, amelyik 1850 év elteltével újra, ugyanazon a területen ahol az őseik éltek nemzetté, állammá formálódott megőrizve őseik nyelvét, kultúráját, vallását.
    (a slusszpoén pedig az, hogy mindez jó előre meg volt írva és a “szemünk láttára” beteljesedett próféciák egyike)

    1. Bocsánat, ezt ANDRE hozzászólására írtam. Nem tudom, hogy miért itt “hozta”.

      1. Kedves Transient Life!

        “Izrael a világon és a világtörténelemben az egyetlen ókori nép, amelyik 1850 év elteltével újra, ugyanazon a területen ahol az őseik éltek nemzetté, állammá formálódott megőrizve őseik nyelvét, kultúráját, vallását.
        (a slusszpoén pedig az, hogy mindez jó előre meg volt írva és a ?szemünk láttára? beteljesedett próféciák egyike)”

        Az itt idézett hibás “képzet-társításod miatt” nem érted az összefüggéseket.
        – A régi Szentföld területén ma szintén él ugyan, egy Izrael nevű nemzet, de ez nem az Örökkévaló Istent imádó, Ábrahámi Izrael…
        – Ebből adódóan, az a bizonyos prófécia, amire fent hivatkoztál, MÉG nem teljesedett be, hanem majd csak Jézus Krisztus vissza jöttével fog. Ugyanis, Ő fogja összegyűjteni oda az övéit. Amit a beteljesedésnek látni vélsz, nem más, mint optikai csalódás, Sátán lidércfénye. Mert nem Isten népe, hanem a Sátán cionja él többségében azon a földön. Most éppen azon mesterkednek, hogy kiprovokáljanak egy Izrael területére mérendő csapást, aminek két fontos oka lenne.
        1. Egy Izrael területére mérendő csapás égisze alatt ugyan úgy be lehet áldozni, ki lehet pusztítani, az ott élő kevés, de valóságosan is Ábrahámi zsidóság maradékát, mint Hitler idejében.
        2. Izrael területére mért csapás indokával még inkább, -hódító szándékkal- szét települhetnek a világ nemzetei közé, méghozzá menekültként, a menedék kérés álarcában.
        És az, amit kevés ember tud még, az, hogy ők azok, akik nem Jézus Krisztust a Messiást várják vissza, hanem saját urukat az Antikrisztust!, és neki készítik elő az “újvilágrendet.”
        (Ha nekem nem hiszel, akkor olvasd el a hírhedt “Cion Bölcseinek Jegyzőkönyveit”)

        Szeretettel: Erika

        1. “….Az itt idézett hibás ?képzet-társításod miatt? nem érted az összefüggéseket.
          ? A régi Szentföld területén ma szintén él ugyan, egy Izrael nevű nemzet, de ez nem az Örökkévaló Istent imádó, Ábrahámi Izrael?
          ? Ebből adódóan, az a bizonyos prófécia, amire fent hivatkoztál, MÉG nem teljesedett be, hanem majd csak Jézus Krisztus vissza jöttével fog. Ugyanis, Ő fogja összegyűjteni oda az övéit. Amit a beteljesedésnek látni vélsz, nem más, mint optikai csalódás, Sátán lidércfénye. Mert nem Isten népe, hanem a Sátán cionja él többségében azon a földön. ”

          Akkor most Jézus Krisztus a Sátán gyermekei megmentésére fog visszajönni, és megvívni az armageddoni csatát, ahol a népek hadseregei gyülekeznek majd háborúra Jeruzsálem, illetve Izrael ellen….?! És ott, és akkor pusztítja el az egész “idegen” hadsereget, amikor megjelenik…! És Isten ezek szerint velük van, mert ők fogják meglátni az Isten szabadítását, és dicsőségét, amikor elpusztítja a hadsereget….! Viszont, ha Isten ezekkel a “Sátánfattyakkal” van ( akik most Izrael területén élnek), akkor meggondolandó, hogy mennyire jó “leszólni” őket….! ( Persze itt nem arról van szó, hogy személyesen nem fog felelni mindenki az általa elkövetett bűnökért közülük is, hanem arról, hogy egy nép ( akármelyik) között mindig vannak igazak, és gonoszak is. )
          Ha pedig csak azért akarnának szőnyegbombázást, hogy kiírtság maguk közül a genetikailag is zsidókat, akkor ez lenne a legnagyobb ostobaság, amit tehetnének. ( A “kommunizmus” alatt is gyönyörűen meg tudták oldani ( és még csak nem is kellett titkolniuk!) , hogy egyenként vigyék el azokat, akik “piros sapkát” viseltek, most pedig, amikor a technikai lehetőségek már ott tartanak, hogy bárkit, bármikor, bárhol megfigyelhetnek, és ellenőrizhetnek anélkül, hogy észrevennéd, akkor nem lenne gond “nyaralni” elvinni egyenként azokat a “vér-zsidókat”, akik szerinted genetikailag is megfelelnek annak.

          “2. Izrael területére mért csapás indokával még inkább, -hódító szándékkal- szét települhetnek a világ nemzetei közé, méghozzá menekültként, a menedék kérés álarcában.”

          Minek?! Hiszen jöhetnek-mehetnek, a kutya nem akadályozza őket már, hogy akármelyik országban letelepedhessenek! ( Egyébként meg nem is akarnának olyan országba letelepedni, ahol nyomor, éhínség, betegség, stb, van! Én se akarnék! ) Izrael a zsidóknak nem gettó, ahol muszáj élniük, hanem a haza, ahová visszamehettek végre…!

          “És az, amit kevés ember tud még, az, hogy ők azok, akik nem Jézus Krisztust a Messiást várják vissza, hanem saját urukat az Antikrisztust!, és neki készítik elő az ?újvilágrendet.?

          Hát azért szerintem sokan tudják, hogy a zsidók nem éppen lelkesednek Jézusért, és ők nem úgy néznek Rá, mint Messiásra….! Érdekes is lenne, ha ők Jézust várnák vissza….! Viszont nagy meglepetés lesz számukra, amikor meglátják Őt, akit általszegeztek….!

        2. Drága Idám!

          ?Nem egészséges? dolog összekeverni, összemosni, a búzát a konkollyal. Amíg nem ismered fel a kettő közötti különbséget, addig megérteni sem tudod a történéseket … és ez okból beszélsz érthetetlenséget.

          – ?Akkor most Jézus Krisztus a Sátán gyermekei megmentésére fog visszajönni,…?
          Erre a kérdésedre Ezékiel 5. résztől egészen a 10. rész végéig kapsz választ:
          Igen! A Sátán gyermekeihez ítélettel jön el.
          A ?maradékhoz? pedig kegyelemmel. (Ez. 6:8)
          Ha egy kicsit figyelmesebben olvastad volna el azt, amit írtam, akkor ezt a kérdést fel sem kellett volna tenned. Ugyanis nem az egész mai Izraelt azonosítottam a cionnal !!!
          ?Sátán cionja él TÖBBSÉGÉBEN azon a földön.?
          (Ha a teljes egészből kivonjuk a többséget, akkor marad egy ?maradék? Erről a ?maradékról? beszélne … az Ige, majdnem egy teljes Biblián keresztül…)

          – Talán az sem titok, hogy Sátán mindig azt akarta elpusztítani elsődlegesen, ami az Istené.
          Így van ez az Ábrahám népével is… Kipusztítani, de úgy, hogy közben az ártatlan ember, vagy nemzet számláját terhelje saját, eltitkolt felelősségével, hogy még azt is lehessen sarcolni a ?jóvátételi? kártérítéssel. (Nem ismerős ez már valahonnét? … vagy ennyire feledékeny vagy?)

          – Mi célja van a ?menekültkénti? betelepítésnek? Ugyan az, mint minden cion megmozdulásnak…
          Élősködni a ?gazda állat testén.? Hiszen ?szegények? nem tehetnek róla, hogy a ?gonosz akárkik? lebombázták az otthonukat, földjüket, menekülni kellett nekik. Nekünk pedig kötelességünk ezért eltartani őket ? méghozzá úri módon, mert ehhez szoktak hozzá.

          Szeretettel: Erika

        3. Ami még lemaradt:
          A fent nevezett könyvből egyértelműen kitűnik, hogy a tudatosan okkultista szabadkőműves vezetőségük, nem azért fogadja be az Antikrisztust, mert nem ismeri fel Jézust, hanem azért utasítja el Jézust, mert az Antikrisztust tekinti tudatosan urának, és “ennek az úrnak” az eljöveteléhez készíti a terepet. (Szintén tudatosan.)
          (Ha képben akarsz lenni a jelen világunk történéseivel, annak okaival, – akkor kötelező olvasmány!)

          ELLENKEZŐ ELŐJELLEL ugyan, de hasonlít a Bibliához. Olyan “jóslatokat” tartalmaz, amelyet “Sátán oltárán” napjainkban szintén látunk beteljesedni. (Az újvilágrend kiépítésének fokozatai, a tudatos “királyvárás”, nyugdíjpénztárak ellopása, néphülyítési céllal osztogatott ingyen újságok – mint amilyen azóta a Metró – a különböző mesterséges pénzügyi válságok, ésmégsorolhatnám.)
          Én a magam megfogalmazásában az “ördög bibliájának” hívom, ami szemünk láttára, a jóslatoknak megfelelően teljesedik.

        4. Drága Erikám!

          Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de én úgy gondolom, hogy elég figyelmesen olvastam el a hsz-odat, és éppen ezért “ragadtam tollat”!

          “Ha egy kicsit figyelmesebben olvastad volna el azt, amit írtam, akkor ezt a kérdést fel sem kellett volna tenned. Ugyanis nem az egész mai Izraelt azonosítottam a cionnal !!!”

          “…? A régi Szentföld területén ma szintén él ugyan, egy Izrael nevű nemzet, de ez nem az Örökkévaló Istent imádó, Ábrahámi Izrael?
          ? Ebből adódóan, az a bizonyos prófécia, amire fent hivatkoztál, MÉG nem teljesedett be, hanem majd csak Jézus Krisztus vissza jöttével fog. Ugyanis, Ő fogja összegyűjteni oda az övéit. ….”

          Erre ( és a többi) a gondolatodra írtam a hsz-omat!

          Vagyis, akkor ott nem az igazi zsidó származású Izrael él, és nem ezekről szólnak a dánieli próféciák….?! ( És ezeket a sátánfattyakat , akik most ott élnek, kerítetlen városokban, csak elmezavarból nevezi ” az én népem, az Izrael…”-nek Isten…!) Vagyis Jézus, amikor visszajön, ezeket is kiírtja majd a seregekkel együtt ( ha addig ki nem szőnyeg-bombázzák azt a pár igazi zsidót maguk közül…!) , hiszen csak utána ( az armageddoni csata után, amikor már elfoglalja a királyságot az Úr ) lesz a még szétszóratásban élő maradék “valódi” zsidó (Izrael) összegyűjtése….! ( Ha esetleg te is figyelmesebben olvasnád a bibliai próféciákat, és részrehajlás nélkül…! )

          Drága Erikám!

          Nem egészséges? dolog az internetről, és egyéb forrásokból tájékozódni, ha nincs elég igeismereted, és ezért megítélni se tudod, hogy mi az, ami igei, és mi az, ami nem. Amíg nem ismered fel a kettő közötti különbséget, addig megérteni sem tudod a történéseket ? és ez okból beszélsz érthetetlenséget. ( De az is lehet, hogy a “filozófiádhoz” alkalmazod az ahhoz passzolónak látszó igehelyeket…!)

    2. Kicsit elfogult vagyok a rómaiakkal, mert szeretem a kultúrájukat, de azért annyit hozzátennék, hogy a zsidók, azon belül is néhány törzs nagyon agresszív, barbár csoport volt. A Simon bar Giora féle lázadás egy zsidókon belüli hatalmi harcból alakult ki. bar Giora gyakorlatilag túszul ejtette Jeruzsálem lakosságát, aki nem velük volt az kegyetlenül lemészárolták. Titus kénytelen volt bemenni Jeruzsálembe, mert valahogy meg kellett állítani bar Giorát, aki már a saját népét gyilkolta. A másik esemény a Kritosz háború, Cipruson és a mai Líbia területén a zsidók elképesztő barbár módon kiirtották a teljes görög lakosságot. Rufus már nem ért oda időben, a mészárlást nem sikerült megállítania, de Ciprust felmentette.

      A tegnapi ószövetség, újszövetség ügyben én Szofi véleménye mellé állok. János 8, ban konkrétan le van írva, hogy Jézust az Atya küldte, hogy az eltévedt zsidóknak megmutassa az igazságot.

      1. A Biblia, benne az Ószövetséggel, hűségesen feljegyez mindent, a rossz dolgokat is. Tehát a mai történelemkönyvekkel ellentétben azokat az eseményeket is leírja, amik nem jó fényben tüntetik fel az érintett népet. Azért mert valami benne van a Bibliában, még nem jelenti azt, hogy Isten akarata volt. Az ókori Izrael esetében alig akadt olyan király, aki Istent követte volna, amikor pedig igen, szinte kivétel nélkül egy negatív példa követte, az is inkább Júda esetében, a ketté szakadás után Izraelben kivétel nélkül csak istentelen királyok voltak.

        Isten pedig minden egyes ember szívét nézi, nem kategorizál senkit származás szerint. (Ap.csel. 10:34, 1. Sám. 16:7)
        És egyetlen nemzet, a zsidó sem, homogén.

        Jézust mindenkiért küldte az Atya:
        “Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.” (János 3:16) 🙂

    3. Az egyetlen értelmes hozzászólás – a többi csak max. anekdota ….. Köszönet a szerzöjének a bátor kiállásért az Isten Igazsága és Izrael mellett !!!

  8. HALÁL-SZAT

    Manapság virágzó iparág ?
    az elit legfőbb kedvtelése.
    Luganóból szivárog a vád:
    sok-e az ember, vagy kevés-e?

    Számolnak, aztán kőbe vésnek:
    Georgiában újkori Stonehenge áll!
    Monsanto esik a vetésnek,
    s milliárd tű H5N1-re vár.

    Az élet sója Broadway show lett ?
    ír-hatta volna épp Bernard Shaw?
    Szójától mérgezett a sólet,
    STOP-táblánál keserül a só.

    Hét milliárd kicsi indián ?
    ma éjjel ki öl, s ki él tovább?
    Hatalmat önzőn ki vindikál,
    s a másiknál most ki tétovább?

    Ecc pecc kimehetsz, holnapután:
    nyílik az aranykapu, rajta!
    Kin számot vetnek halna bután,
    mint kérész ? szófogadó fajta?

    2013. 04. 10. Csorba Tibor

  9. Véleményem szerint Iráni atomprogram ellen történt intézkedéseket azért kellett befejezni, hogy legyen ok a háború kirobbantására. Június végével valószínűleg vége lesz Iránnal szembeni embargónak. Újra felélénkülnek a kapcsolatok Oroszországgal. Ha Iránt megtámadják, az orosz s benne lesz, sőt Kína is. Amerikának, Izraelnek ez a célja, hiszen a jelenleg monetáris rendszerüket csak egy háború kirobbantásával tudják már csak megtartani. Keresnek egy alkalmat, amivel mindez megvalósítható legyen. Mondjuk eltesznek lábalól egy magasrangú vkit, így az ok meg van.
    Az Időkjelei korábbi beszámolói is erre utalnak.

    1. Az egészben az a szómórú hogy testvérharc fólyik a közel keleten Jákob/Tólvaj késöbb meg az Izrael nevet kapta ami azt jelenti Veled Van az Úr ha jól értelmezem,a másik Ézsaú ők a Palesztinok.Mindegyiknek van szövetségese és emiatt fog kirobbani a harmadik vílágháború és ez is vallási háború lesz..Mint kezdetben is volt Káin és Ábel.És én is úgy látom hogy közel kerülünk hozzá.én Ézsaiást utána Dániel,Ezékiel és a végén a Jelenések könyvét olvasom többször mert így add teljes látást.

  10. Sokszor gondolok arra, látva a világ és Magyarország eseményeit, hogy mi a mi szerepünk ebben a gonosz rendszerben. Van e értelme szólni (hisz nemigen figyelnek ránk. azt hallják amit hallani akarnak), tenni, számít e bármit a tevékenységünk. Tőlünk függetlenül befognak következni bizonyos események. Marad e olajunk világítani.?

    1. Kedves Anna!

      Marad.

      “Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem előbb gyűlölt, mint titeket. Ha a világból valók volnátok, a világ szeretné a magáét, de mivel nem a világból valók vagytok, hanem én választottalak ki titeket a világból, azért gyűlöl titeket a világ. Emlékezzetek arra az igére, amelyet én mondtam nektek: Nem nagyobb a szolga az uránál. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak, ha az én igémet megtartották, a tieteket is meg fogják tartani. De mindezt az én nevemért teszik veletek, mert nem ismerik azt, aki elküldött engem. Ha nem jöttem volna, és nem szóltam volna hozzájuk, nem volna bűnük, most azonban nincs mentségük bűneikre. Aki engem gyűlöl, gyűlöli az én Atyámat is. ” Jn 15, 18-23

      és

      “Bizony, bizony, mondom nektek: aki hisz énbennem, azokat a cselekedeteket, amelyeket én teszek, szintén megteszi, sőt ezeknél nagyobbakat is tesz. Mert én az Atyához megyek, és amit csak kértek majd az én nevemben, megteszem, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban; ha valamit kértek tőlem az én nevemben, megteszem. Ha szerettek engem, megtartjátok az én parancsolataimat, én pedig kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót ad nektek, hogy veletek legyen mindörökké: az igazság Lelkét, akit a világ nem fogadhat be, mert nem látja őt, nem is ismeri; ti azonban ismeritek őt, mert nálatok lakik, sőt bennetek lesz. Nem hagylak titeket árván, eljövök hozzátok. Még egy kis idő, és a világ többé nem lát engem, de ti megláttok, mert én élek, és ti is élni fogtok. Azon a napon megtudjátok, hogy én az Atyámban vagyok, ti énbennem, én pedig tibennetek. Aki elfogadja parancsolataimat, és megtartja azokat, az szeret engem, aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az én Atyám; én is szeretni fogom őt, és kijelentem neki magamat. Azt mondta neki Júdás, nem az Iskáriótes: Uram, miért van az, hogy nekünk akarod kijelenteni magadat, és nem a világnak? Jézus így válaszolt: Ha valaki szeret engem, az megtartja az én igémet; azt pedig az én Atyám is szeretni fogja, és elmegyünk hozzá, és nála maradunk. Aki nem szeret engem, nem tartja meg az én igéimet. Az az ige pedig, amelyet hallotok, nem az enyém, hanem az Atyáé, aki elküldött engem. Elmondom ezeket nektek, amíg veletek vagyok. A Pártfogó pedig, a Szentlélek, akit az én nevemben küld az Atya, ő megtanít majd titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit én mondtam nektek. Békességet hagyok nektek, az én békességemet adom nektek, de nem úgy adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen! ” Jn 14,12-27

Hozzászólás a(z) Koe Paal bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Send this to a friend