Háborúk

Orosz kontra amerikai haditechnika – Vajon megfordult a helyzet?

Forrás: allnewspipeline.com

A nagy globális kirakó néhány napja előbukkant új darabja arra enged következtetni, hogy az amerikai-orosz erőviszonyok megfordulhatnak, de legalábbis jelentős változáson mennek át mostanában.

Még 2014 novemberében olyan hírek árasztották el az alternatív médiát, amelyek szerint egy 2014 áprilisi incidens szó szerint ‘demoralizálta’ az amerikai USS Donald Cook hadihajó legénységét, miután egy orosz Szu-24 harcászati bombázó, amelyen semmilyen bomba vagy rakéta nem volt, több rárepüléssel szó szerint működésképtelenné tette a hadihajó Aegis rendszerét, a bombázóra felszerelt új zavaró berendezés segítségével.

“Április 10-én a Donald Cook behatolt a Fekete-tenger semleges vizeire. Oroszország válaszként egy Szu-24-es bombázót küldött az amerikai torpedóromboló hajó körberepülésére. Az orosz repülőgép fegyvertelen volt, azonban szakértők állítása szerint a legújabb orosz rádió elektronikus harci rendszerrel volt felszerelve. Az Aegis már távolról észlelte a Szu-24-es közeledését és harci riadót fújt. Az amerikai radarok bemérték a közeledés irányvonalát, majd a képernyők egyszer csak kialudtak és az Aegis megszűnt üzemelni. Közben a Szu-24-es átrepült a torpedóromboló fedélzete felett, megfordult és rakétatámadást imitált, majd a manővert 12-szer megismételte.

Vagyis amikor üzemelt a Szu-24-es fedélzeti rádió elektronikus zavaró berendezése, a modern Aegis rendszer üzemképtelenné vált.” (forrás)

Az incidenst követően, amiről elsőként a Rosszíjszkaja Gazeta 2014. április 30-i számában lehetett olvasni, a Donald Cook sürgősen betért egy romániai kikötőbe. Érdekes részlet, hogy az amerikai tengerészet hivatalos oldalán, az esetről tudósító cikk alatt a hozzászólók szintén az alternatív médiában keringő sztori valóságtartalmának valószínűségét latolgatták.

Miután a fővonalas média csupán érintőlegesen és egészen más megvilágításban írt az esetről (például: link) és először orosz részről sem érkezett megerősítés, eleinte a legtöbben pletykának tartva félresöpörték a történteket, azonban a részben orosz állami tulajdonban lévő Sputnik hírportál 2015. március 4-én bemutatta a forradalmian új elektronikus harcászati eszközt:

Az új orosz Richag-AV radar és hanglokátor zavarórendszert helikopterre, hajóra és más harcászati eszközökre is fel lehet szerelni, amelyek így több száz kilométeres távolságból is képesek megzavarni az ellenség hadászati rendszereit. Fejlesztői szerint az új rendszerhez még csak hasonló sem létezik máshol a világon.

Nagyon úgy hangzik, hogy a tavalyi incidensnél használt technológiáról van szó, ami azt jelenti, hogy Oroszország az Egyesült Államok legmodernebb rombolóit is képes harcképtelenné tenni.

Emellett az orosz haditengerészet állománya egyedül 2015-ben 50 új hajóval bővül.

Szintén idén márciusban a Sputnik egy másik említésre méltó ‘katasztrófáról’ is beszámolt, amikor az Egyesült Államok egyik katonai műholdja ‘hirtelen felmelegedés miatt’ felrobbant, a robbanásból származó törmelék pedig jelenleg is a Föld körül kering.

Vajon ez is Oroszország új harcászati képességeinek demonstrálása volt az Egyesült Államok felé vagy csupán egy kiöregedett műhold mondta fel végleg a szolgálatot?

Előző posztKövetkező poszt

71 hozzászólás

    1. Hello Jaryd,

      may I ask you to write comment in Hungarian or translate it at least, please? There is many members in this blog who cannot speak in english, moreover they are not familiar in using translators. We try to help each other to understand the End time signs, and this could be helpful for them.
      It’s okay if you cannot speak in our language, contact eg. me, please, and I help you in translation, so your thought and opinion can reach our hungarian members as well.

      Bless and Peace
      Ricsi

  1. 4- 5 év…
    a CIA- vezérigazgatója, igazgatója szerint még ennyi idő kb amig az iszlam államot legyőzik…
    4-5 év, mondta a pápa , és majd engem is leváltanak…
    VAJON MI LESSZ 4-5 ÉV MULVA? 🙂
    vajon miért, kell nekik annyira szíria ?
    sokak szerint ha ott lecsengenek a dolgok, akkor utánna : 3 Világ Háború
    Szíria & Pápa…4-5 év…
    ez mi?

    más:
    putin:
    http://www.atv.hu/kulfold/20150314-hova-tunt-putyin-itt-a-kreml-valasza

  2. Controversial T. Rex Soft Tissue/Red Blood Sells Find Finally “Explained”
    http://www.livescience.com/41537-t-rex-soft-tissue.html

    “According to new research, iron in the dinosaur’s body preserved the tissue before it could decay.”

    “Schweitzer and her colleagues found that dinosaur soft tissue is closely associated with iron nanoparticles in both the T. rex and another soft-tissue specimen from Brachylophosaurus canadensis, a type of duck-billed dinosaur. They then tested the iron-as-preservative idea using modern ostrich blood vessels. They soaked one group of blood vessels in iron-rich liquid made of red blood cells and another group in water. The blood vessels left in water turned into a disgusting mess within days. The blood vessels soaked in red blood cells remain recognizable after sitting at room temperature for two years.”

    Oh wow TWO entire years. That is proof….for evolutionary deep-age mental illness.

      1. Kedves Yaryd!

        Had kérjelek meg, hogy magyarul írjál, vagy legalább fordítsd le magyarra is, mert így nem tudom elolvasni. De szerintem rajtam kívül még sokan mások sem.

        Köszike, szeretettel: Erika

        1. Kapcs ford:

          Az ellentmondásos T-Rex szövetmaradványok és vérsejtek végre “magyarázatot kaptak”

          “Az új kutatásunk eredményei szerint a dinoszaurusz testében levő vas konzerválta a szövetet mielőtt elpusztulhatott volna.”

          “Schweitzer és kollégái megállapították, hogy a dinoszaurusz lágy szövetei szoros kapcsolatban állnak vas nanorészecskékkel a T-rex és egy másik, a Brachylophosaurus canadensis, egyfajta kacsacsőrű dinoszaurusz szövetmintája esetében is. Ezután a vas tartósítás ötletét modern strucc-ereken tesztelték. Az erek egyik csoportját vörös vérsejtekből kinyert, vasban gazdag folyadékkal itatták át, a másik csoportot vízben. A vízben hayott erek néhány nap alatt visszataszító masszává váltak. A vérsejt-kivonatba áztatott erek azonban felismerhetőek maradtak, miután két évig szobahőmérsékleten tárolták.”

          Hűha, KÉT teljes évig. Micsoda bizonyíték…az evolúciós örgkori elmebajra.

        2. Az oldal angol nyelven is elérhető, és ezért külföldiek is olvassák. Az ottani kommentek között nem jelenik meg az, amit itt írtál. Tehát marad a fordítói program

    1. Kedves Attila!
      Épp ma reggel küldte át Joseph, hogy tegyük fel, úgyhogy a válasz igen, mindenképpen. 🙂

        1. Szia Antenor!
          Nem akarok találgatni, úgyhogy kifejtenéd mire gondolsz?
          A templommal kapcsolatos véleményünk az oldal indulása óta elég egyértelmű: http://idokjelei.hu/tag/templom-2/
          Szerintem függetlenül attól, hogy valaki ezt esetleg másképp látja, akármi történik is ezzel kapcsolatban Izraelben, az mindenképpen az idők jelei kategóriába tartozik. Mit gondolsz?

        2. Kedves Thea!
          Átolvastam az írásokat, emlékszem már régebben is olvastam ezeket. Azzal egyet érte, hogy bármiképpen is értelmezzük ennek a jelent?ségét, az Id?k jeleinek a része. Számomra az t?nt fel leginkább, hogy úgy van beállítva ennek a zsidó temlpomnak a felépítése, mintha az valami Isten szemében is legitimális lenne. Érvényben van-e az Ószövetség bárhol is? Mert ha nincs, akkor bizony ez egy emberi próbálkozás, Isten nélkül. Ezt alaposan bizonyítani lehet az Írásokból. Sokan fejtegetik azt, hogy ez lesz az a templom, amibe az antikrisztus be fog ülni. Hát, nem ez lesz az. Aki ebbe várja, az valamit el fog múlasztani.

        3. Szia Antenor!
          Igen, egyetértek és remélem ez a cikkekből is kiderül, hogy itt szó sincs arról, hogy keresztényként bármi szükség lenne a jeruzsálemi templomra, vagy ótestamentumi rituálékra, hiszen ezek csupán Jézus áldozatának előképei voltak.
          Ami pedig az AK “beülését” illeti, én úgy gondolom, hogy ide fog beülni. Pál szerintem nem képletesen beszélt erről, amellett, hogy természetesen ennek lehet egy képletes megvalósulása is lelki szinten. A kettő nem zárja ki egymást. És ahogy írtam, akárhogyan lesz, a templomdombi hírek fontosak.

        4. Az úr csodásan működik,
          De útja rejtve van,
          Tenger takarja lábnyomát,
          Szelek szárnyán suhan.
          Mint titkos bánya mélyében,
          Formálja terveit,
          De biztos kézzel hozza föl,
          Mi most még rejtve itt.

          Bölcs terveit megérleli,
          Rügyet fakaszt az ág.
          S bár mit sem ígér bimbaja,
          Pompás lesz a virág.
          Ki kétkedőn boncolja őt,
          Annak választ nem ád.
          De a hívő előtt az Úr,
          Megfejti önmagát.

          Ne félj tehát, kicsiny csapat,
          Ha rád felleg borul.
          Kegyelmet rejt, s belőle majd,
          Áldás esője hull!
          Bízzál az Úrban, rólad Ő,
          Meg nem feledkezik,
          Sorsod sötétlő árnya közt,
          Szent arca rejtezik!

        5. Az, hogy Jeruzsálem központi hely lesz, kétségtelen (és erre sok mondatot/gondolatsort nem hoznék de van) elég csak a két tanú (Jelenések 11.3-12.) “Amikor befejezik tanúságtételüket, a vadállat feljön a mélységből, harcra kel ellenük, legyőzi és megöli őket. Holttestük ott hever majd a nagy város utcáján… ahol Urunkat is keresztre feszítették. … Ezen a föld lakói ujjonganak és vigadnak, és örömükben ajándékot küldenek egymásnak, hiszen ez a két próféta gyötrelmére volt a föld lakóinak.”
          Nem lehet más központi hely, mint Jeruzsálem – például, hogy a zsidók majd felismerjék Jézust, ahogy eljön az ég felhőiben … hová máshova ? Róma biztosan nem, mert “templomot illetően” mindegyik katolikus templom ugyanolyan, hitünk/hitem szerint az Úr Jézus jelen van a KENYÉR színe alatt mert Ő megteheti, mert Ő Isten (ahogy eltették az őskeresztények a betegeknek, elvitték üldözés alatt a börtönökbe, stb – majd letérdeltek Őelőtte)
          Ez itt központi jelentőségű, szintén Jeruzsálemről http://adventista.hu/ujfeherto/?page_id=658

        6. Kedves Thea!
          Az elmúlt hetekben óriási késztetést kaptam ennek a dolognak a tisztázására, s el is kezdtem egy az Isten templomaival foglalkozó sorozat megírását.
          Tudod, a bibliai fogalmazás sok félreértésre ad okot. Ha az a bizonyos templom Isten szemében hitelten lesz, akkor nem lehet az Isten temploma ahova az ak beül (márpedig az ak. az Isten templomába ?ül? be). Enegelmeddel feltenném a templomsorozat els? két részét, talán segítségre lehet a dolgok tisztázásában.
          http://churchofgod.hu/content.php?act=templom12
          http://churchofgod.hu/content.php?act=templom2
          Szetintem folytassuk a témát, mert nem véletlen lett egyszerre mindenki számára aktuális.

        7. Eddig tetszik az írásod Antenor.
          Olvasva “eszembe jutott”, hogy Salamon története, mennyire klappol az egyház történetére, és a végidőkre.
          Felépült Isten Temploma, amely a legszebb, legdicsőségesebb volt a földön. ( Az eklézsia a földön.) De, ahogyan öregedett Salamon , egyre több bálványt kezdett imádni, és a végére már a szíve elfordult az Úrtól. ( Az “egyház” az évezredek során.) Azután Salamon életének befejeztével (amikor “eltávozott”), az “ország” két részre lett szakítva. A nagyobbik rész, “akik már csak a bálványokat imádták”, Isten által teljesen el lettek vetve ( a végkor pedig a Nagy Babilonban csoportosulnak), a kisebbik rész , akik még ragaszkodtak az Úrhoz, még megtartatott, és tovább funkcionált Isten népeként. (A végén, “akiknek fejöket vették, az Isten beszédéért, és akiknél a Jézus bizonyságtétele van…”)

        8. Kedves Antenor! Ahova az Ak “befog ülni” Az Róma lesz a Vatikán az EGYHÁZ lesz. Az egyház ki maga Jézus az egyház: TE PÉTER VAGY, ERRE A SZIKLÁRA ÉPITEM EGYHÁZAMAT, A POKOL ERŐI NEM VESZNEK ERŐT RAJTA! Ugyan, ahogy a jelenések könyve is utal rá, 42 hónapig pogányok és sátáni erők fogják taposni, HOGY, A KISZABOTT IDŐ LEJÁRTAKOR A VESZTÜKRE VÁLJON. Elválik a búza a konkolytól! Persze onnan majd kivonul Izraelbe is az Ak, hogy a kiszabott idő lejártakor Meggidó hegyén elbukjon.

        9. Hogy teljes legyen a kép, mit gondolok mitől FÉLEK: még az sem kizárt, hogy fogja magát majd az UTOLSÓ római pápa, és beül a harmadik templomba
          🙁 amilyen őrületek vannak az assisi folyamattal, a nagy összeborulásokkal. Tán csak nem azt – ez a legsötétebb “variáció” – hogy azt fogja gondolni: látjátok, HOZZÁTOK eljött Jézus, a Messiás és nem ismertétek fel, lám itt vagyok én helytartója (de ezek tényleg rémálmok).
          Ahogy itt az egy világvallás cikk is jelzi, SAJNOS az a felhígított semmilyen – és sokaknak tetsző “vallás”- megvalósulni látszik, nagyon is!

        10. Hol van Isten temploma?
          Jézus mondja “Bontsátok le a templomot harmadnapra felépítem.”
          Mindenkinek később világos lett, hogy a testére gondolt.
          “Isten, lélek” van írva másutt. A lélek a testben lakozik.
          Tehát szerintem amikor a testbe beépítenek valamit, akkor ül a sátán isten templomába.
          A többi szerintem, lehet ködösítés.

        11. Attila, ez szééép ! 🙂 lelki/szellemi látásmód! na persze, nem a c(h)i(ri)pelés!

        12. Attila, szerintem nem mindenki teste Isten temploma. Az Ige azt mondja, hogy “a ti testetek a bennetek lakozó Szentlélek temploma” – ezt Isten gyermekeinek mondja, nem a világ fiainak, bennük nem lakik a Szentlélek (csak, ha megtérnek). Az emberek testébe bármilyen csipet ültet az antikrisztus, nem hiszem, hogy erre rá lehetne fogni, hogy ezzel Isten templomába ült be.

        13. Honnan tudod megítélni kiben lakik a Szentlélek?
          Isten, lélek és születéskor mindenkiben benne van.
          Csak aztán lelketlenné válik az ember, a világ elcsábítja.
          Mert ugye nem attól kell félni aki a testet megöli, hanem aki a lelket is képes megölni.
          Aki lelketlenné válik, az a világi dolgokat fogja előnybe részesíteni így lesz a világ fia.
          A lélek a testben lakik, tehát szerintem a test a lélek temploma.
          Már most is vannak akik különböző eszközöket ültetnek magukba, félig gép félig ember és ez csak fokozódik.
          Azt írod:
          “Az Ige azt mondja, hogy ?a ti testetek a bennetek lakozó Szentlélek temploma? ? ezt Isten gyermekeinek mondja, nem a világ fiainak, bennük nem lakik a Szentlélek (csak, ha megtérnek).”

          Vagyis Te írod, hogy templom az is, csak a Szentlélek helyett a sátán lakja, mert az ember a világi értékek szerint él.
          Óvatosan az értelmezésekkel, mert sok a félrevezetés. Az ember amikor azt hiszi sínen van, magabiztos akkor csúszik félre.

        14. Kedves Csaba!

          Önellentmondásba kerültél magaddal:
          “Ahova az Ak ?befog ülni? Az Róma lesz a Vatikán az EGYHÁZ lesz. Az egyház ki maga Jézus az egyház: TE PÉTER VAGY, ERRE A SZIKLÁRA ÉPITEM EGYHÁZAMAT, A POKOL ERŐI NEM VESZNEK ERŐT RAJTA! ”

          Ha a Vatikánba ülne be az AK, akkor Rómán mégis csak erőt tudnának venni a pokol kapui…
          De Jézus Testébe sem “ülni” nem fog, sem erőt venni rajta, hanem csak megölni a szenteket.

        15. ANTENOR

          Írásra késztettél ; Érdekes a véleményed ;
          Az alábbiak téged ( és remélhetőleg még
          sokakat ) fognak támogatni – A fenti feles –
          leges AK-zásra nem térek ki ismét, mivel
          az egy téves / manipulált berögzülés és a
          jelenések könyve nem támogatja { Több,
          illetve sok-sok személyre viszont vonat –
          koztatja már akkor, 2000 évvel ezelőtt is }

          Az alábbiakat úgy jelzem, hogy érthetőek
          legyenek az összefüggések : Talán annyi –
          val mégis kiegészíteném, hogy 2 ezer év –
          vel ezelőtt azok is jártak templomba, akik –
          re Jézus azt mondta, hogy *halottak teme –
          tik a halottaikat* ; Szóval éltek, de Isten e –
          lőtt halottnak számítottak, és akkor még a –
          zok a gyerekeiket nem is engedték az ate –
          izmusra / darwinizmusra taníttatni .

          Ap. Csel. 7 : 48
          De ama Magasságos nem kézzel csinált templomokban lakik, * mint a próféta mondja :
          Ap. Csel. 17 : 24
          Az Isten, a ki teremtette a világot és mindazt, a mi abban * van, mivelhogy ő mennynek és földnek ura, kézzel csinált templomokban + nem lakik.
          1 Kor. 3 : 16
          Nem tudjátok-é, hogy ti Isten temploma * vagytok, ….
          1 Kor. 3 : 17
          …. Mert az Istennek temploma szent, ezek * vagytok ti .

          http://www.zalaclub.hu/APOCALYPSE/IGAZSAG/Pelda-C2.html

          2 Kor. 6 : 16
          …. Mert ti * az élő Istennek temploma vagytok, a mint az Isten mondotta : Lakozom + bennök és közöttük járok ; és leszek nékik Istenök, és ők én népem lesznek .

          Talán még annyit, hogy sok gyülekezet a
          kézzel csinált templomot mellőzi, de vala –
          miért még sem tesznek / szólalnak fel az
          ellen, hogy a gyerekeiket ne arra tanítsák :
          Se ők, se a “lelki vezetőik” nem teszik ; A
          pártoskodva megválasztottak ( értsd poli –
          tikai megmondók ) pediglen olyannyira mé –
          lyen vallásosak lettek, hogy a rendszervál –
          tás és imádkozás közben megfeledkeztek
          a tananyag istentelen voltáról { 25 év alatt
          még egyetlen egy egyház / felekezet / pap
          vagy párt / politikus sem kérte ki magának,
          hogy ebből elég, s ne tovább. Persze nem
          érzik magukat felelősnek, mert akik megvá –
          lasztják őket, azok se igénylik a gyerekeik /
          unokáik érdekében }

        16. “Honnan tudod megítélni kiben lakik a Szentlélek?”
          Ezt nem nekem kell megítélni, de a Biblia elég egyértelmű ezen a téren:
          “Ti azonban nem test szerint éltek, hanem Lélek szerint, ha Isten Lelke lakik bennetek. De akiben nincs a Krisztus Lelke, az nem az övé.” Róma 8:9

          “Isten, lélek és születéskor mindenkiben benne van.”
          A Biblia azt mondja, hogy minden ember bűnben született. A bűneink miatt eleve lelkileg halottnak születünk. Isten Lelkére van szükségünk, hogy újjászüljön minket, és akkor válhat a testünk a Szentlélek templomává.
          “Ti ugyanis szellemileg halottak voltatok a bűneitek miatt és azért, mert a régi emberi természet uralkodott rajtatok. Isten azonban Krisztussal együtt nektek is új életet adott, miután megbocsátotta minden bűnünket.” Kolossé 2:13

          “Mert ugye nem attól kell félni aki a testet megöli, hanem aki a lelket is képes megölni.”
          Vagyis Istentől. Neki van hatalma az embert az örök életre vagy az örök kárhozatra küldeni. Ő pedig nem a saját lelkét öli meg. Ez az ige az örök kárhozatról szól, amiben az emberi lelkek (is) fognak szenvedni, akik elutasították Isten kegyelmét.

        17. Kedves ANTENOR!

          ” Számomra az t?nt fel leginkább, hogy úgy van beállítva ennek a zsidó temlpomnak a felépítése, mintha az valami Isten szemében is legitimális lenne. Érvényben van-e az Ószövetség bárhol is? Mert ha nincs, akkor bizony ez egy emberi próbálkozás, Isten nélkül. ”

          Igazából csak a keresztények részéről lenne furcsa legitimnek nevezni annak létjogosultságát. De, a zsidók, akik nem ismerték/ismerik fel Krisztust ( a számukra adott Megváltót, Izrael reménységét), még mindig az Ószövetség alatt, a Törvény alatt vannak. ( Ahogyan Pál is írja a galatáknak, hogy aki körülmetélkedik, annak az egész törvényt meg kell tartania. Aki nincs kegyelem alatt, az törvény alatt van. A pogányok a saját törvényök szerint ítéltetnek meg, a zsidók a Törvény szerint, a kegyelem alatt lévők pedig, kegyelem szerint.
          (Róm. 2,12 Mert a kik törvény nélkül vétkeztek, törvény nélkül vesznek is el: és a kik a törvény alatt vétkeztek, törvény által ítéltetnek meg,…)

          Tehát, a zsidók részéről, akik még mindig várják a Messiást (és ahogyan azt idézed is az írásodban, lepel van a szemeiken Jézusra vonatkozóan, amikor olvassák az Ószövetségi könyveket, ezért nem láthatják meg a rávonatkozó igazságokat), még mindig legitimnek látszik a Templom megépítése ( vannak olyanok, akik “látják” azt, hogy csak a Messiás uralkodása alatt fog az megépülni, de a többség nem látja). Hiszen össze lettek gyűjtve a földjükre, ahogyan az a próféciákban meg lett mondva. Ahogyan annak idején is, a Templomot kellett először felépíteniük, amikor a földjükre visszavitettek. Számukra csak az ószövetségi próféciák vannak.
          És így a szétszóratásban, zsidóként, még ez vonatkozik rájuk: Hós. 3,4 Mert az Izráel fiai is sok ideig maradnak király nélkül, fejedelem nélkül, áldozat nélkül, szoborkép nélkül, efód nélkül és theráfok nélkül. ?Ezék. 11,16 Ezokáért mondjad: így szól az Úr Isten: Mivelhogy távol vetettem őket a pogányok közé, és szétszórtam őket a tartományokba, tehát én leszek nékik templomul rövid időre a tartományokban, a melyekbe mentek.

          “Ezt alaposan bizonyítani lehet az Írásokból. Sokan fejtegetik azt, hogy ez lesz az a templom, amibe az antikrisztus be fog ülni. Hát, nem ez lesz az. Aki ebbe várja, az valamit el fog múlasztani.”

          Azért ne felejtsd el, hogy csak abban az esetben lehet ezt helyesen megtenni, ha a Szent Lélek kijelentésében értelmezhetjük, és “láthatjuk” az erre vonatkozó igeverseket, próféciákat, és Ő feltárja nekünk azok igazságát. ( És a teljes kanonizált Biblia használata is előny ebben!)
          2Pt 1,20 És akkor először azt kell megértenetek, hogy a Szentírásnak egyetlen próféciája sem fejthető meg a magunk magyarázatával; mert nem emberi akaratból származott valamikor régen a prófétai szó, hanem úgy, hogy az Istentől küldött emberek a Szentlélektől indíttatva szóltak.
          Továbbá, ha elég rugalmasak vagyunk új látások befogadására is. ( Természetesen megítélve azokat az ige alapján, a Szent Lélek által.)

        18. Kedves Seraf
          de, van, aki kikérte magának, hogy a “keresztény kurzushoz” díszlet legyen. Név szerint egy evangélikus püspök, “testületileg” többen, csak nem látszanak.

        19. Seraf, Xénia
          FÉLRETESZI, elsöpri az útból (mert visszatartja, ha mi legalább ezt nem a gyülekezetre értjük, amely elragadtatik az AK elől) ás persze hogy úgy, hogy megöli + mindenkit, aki Jézust megvallja!
          Ahogy már sok próféciában is volt, egybehangzóan.

        20. Kedves Idám!

          Nem is olyan régen, még én is így láttam a dolgokat, és szívből vártam ennek a templomnak a felépülését, amelyik “hatása” segít a zsidóknak felismerik az igazi Messiást.

          Az Igéből elsiklott egy szó a szemem és a fülem mellett …
          Beül az ISTEN Templomába.
          Valóban, Istennek “ma már” nincs és nem is lehet ilyen temploma …

          A másik nagyon fontos dolog is elsiklott sokáig, Jézus szava, amit nem mondott véletlen:
          ” … erre a kősziklára építem az én anyaszentegyházamat, és a POKOL KAPUI SEM VESZNEK DIADALMAT RAJTA …” (idézet fejből, mert nincs időm megkeresni.)
          Arra utal, hogy a “pokolnak” (AK-nak) szándékában lesz ezt bevenni, de nem fog neki sikerülni…
          És innéttől már “sinen” is vagyunk.

          Szeretettel: Erika

        21. Amellett, amit Xenia írt, még abból a szempontból sem stimmel az én szememben az “Isten templomának” kizárólag szimbolikus, szellemi magyarázata, ugyanis a pusztító utálatosság is itt kerül felállításra, ami éppen azokat fogja megölni, akiken nincs a fenevad bélyege.
          “Amikor pedig meglátjátok a pusztító utálatosságot, ahogy Dániel próféta megmondta, ott állni a szent helyen…” Mt. 24:15

          “megszüntetik a mindennapi áldozatot, és felteszik a pusztító útálatosságot” Dániel 11:31

          Ahhoz, hogy megszüntessék, először újra kell indulnia.

        22. Drága Erika!

          Elég sok hozzászólásomban már én is erről beszélek, hogy vannak igeversek, amelyeket eddig rosszul értelmeztünk , és hogy nem onnét gondoltuk a csapást, ahonnét jönni fog, és nem oda, ahová beüt . Csak lehet, hogy nem olvastad azokat, vagy nem tudtam elég világosan elmondani, hogy hogyan látom. ( Anno, még Antenorral is vitatkoztam, amikor mondta, hogy az őskeresztények az egyházba várták az AK-T! De, azóta, már én is úgy látom! (Bocs, Antenor! És, már írtam azt is, hogy igaza volt ebben. Igaz, hogy akkor sajnos nem mondott ennél többet, ami azért , ha azt teszi, valószínűleg meggyorsította volna az “átértékelés” folyamatát. ) Persze, természetesen, azoknak a fejtegetéseknek is megvoltak a logikai alapjai, amelyek a Templom megépítésének a szükségessége mellett szóltak ( hiszen sokan jutottak ugyanarra a meglátásra, mint mi, Isten, ismerettel nagyon megáldott gyermekei is ) , mert akkor még mind a HP, mind az AK személyét, illetve nemzetiségi hovatartozását is másképpen gondoltuk. De azt ne felejtsük el, hogy Sátánnak nem annyira érdeke, hogy az Isten gyermekei ennek az igazi ismeretére eljussanak, hiszen “a tudomány nélkül való nép” vész el, illetve azokat lehet megvezetni, és elhitetni. És itt nem csak az istenismeretről van szó, mint “tudomány”.

          Amit Antenornak írtam, az csak azt akarja jelenteni, hogy a Zsidók szempontjából van “létjogosultsága” a Templom építésének, hiszen ők nem rendelkeznek a Szent Lélek kijelentésével a próféciák jelentésére vonatkozólag. ( Na meg még azt is, hogy nagy kárhoztatásba ne essünk senki felé, ha valamit nem lát világosan ezzekkel kapcsolatosan, mert senki nem juthat világosságra más módon, csak a Szent Lélek kijelentése alapján. Ahogyan azt a Szentírás is mondja. És az, hogy valaki, valamit nem jól értelmez a próféciákkal kapcsolatosan, az nem feltétlenül a Szent Lélek hiánya az emberben, hanem a Szent Lélek kijelentésének a hiánya azokról.)

        23. Az írás III. része, Az antikrisztus és a templom lesz, de előzetesen elárulom az érvek csapásvonalát, alátámasztva ókeresztény irodalommal. Ez pedig az Illés apokalipszise, amit némileg több belátást nyújt a Jelenések könyvében írtakhoz.

          Az antikrisztus egy olyan személy lesz, aki az észak királyaként el?ször egy roppant karizmatikus figura lesz, s miközben legy?zi a déli királyt, meg kívánja nyerni az igaz egyházat is magának (amelynek ekkor már újra lesz Jeruzsálemben egy székhelye, vesd össze a pusztai menedék írással):

          Illés Apokalipszise 2:6-11 6. És egy király ? akit majd a ?békesség királyának? fognak nevezni ? támad fel nyugatról. 7. A tenger fövenyére fut, mint egy dühös oroszlán. [1Pét. 5:8] 8. Megöli majd az igazságtalanság királyát, és bosszút áll Egyiptomon, háborúval és sok vérontással. 9. Az fog történni azokban a napokban, hogy békét fog parancsolni és [hiábavaló] ajándékot ad Egyiptomnak. 10. Békét [fog nyújtani] azoknak, akik szentek, [ezt mondván], ?egy az [Isten] neve ?. [Zak. 14:9] 11. Tiszteletet [fog] adni a szenteknek, és felmagasztalja a szentek helyeit.

          Vagyis, amikor felt?nik, az igaz egyház támogatója lesz, és mint ilyen, ?megtért szellemi? emberként mutatkozik majd. Ez az írás mindig szent helyekr?l, többesszámban beszél, nem egy templomról. A megtévesztése olyan hatékony lesz, hogy erre utalt Krisztus, amikor kijelentette, ha lehet, még a választottakat is megtéveszti. Csakhogy, amikor színre lép, s magát a Messiásnak mondja az Isten szellemi házában, azzal fog megtörténni a pusztító utalatosság. Itt jön képbe a zsidó templom, hiszen amikor Krisztus visszatér, az ? uralma alatt fog megépüni a III. fizikai templom, amit az Ezékiel 42 fejezete vázol, s ami a millenniumi istenimádat központja lesz. Mivel az antikrisztus a Messiásként tetszeleg, minden bizonnyal a zsidóknak azzal kívánja ezt bizonyítani hogy felépítteti a templomot (a hamis Ezékiel 42 templomot). Hogy sikerül-e ezt befejeznie vagy sem, azt nem tudhatjuk, de maga az aktus szintén része lesz a pusztító utálatosságnak. Gondoljunk bele, amennyiben az igaz keresztények tisztában vannak azzal, hogy ?k a jelenleg funkcionáló Isten temploma, egy Isten szemében hiteltelen templom felépítése nem lenne megtévesztés a számukra. Az igazak, akiket nem tud elhitetni, megvetik, s ezzel kezd?dik a dühe és a nagy nyomorúság.

          Illés apokalipszise kihangsúlyozza, hogy az antikrisztus a ?szentekhez csatolja magát?. Ez az az esemény, amikor ?beül az Isten templomába?:

          4:7-12 7. Amikor Illés és Énok meghallják, hogy a szégyentelen megnyilvánította magát a szent helyen, lejönnek és harcolnak ellene, mondván: 8.Valóban nincs benned szégyen, amikor a szentekhez csatolod magad? Mert te mindig idegen vagy közöttük. 9. És támadtad mindazokat, akik a mennyekhez tartoznak. És támadtad azokat is, akik a földhöz tartoznak. 10. A trónok ellen voltál. Az angyalok ellen cselekedtél. Állandóan elkülönült vagy. [2Énok 29:3-4; Jel. 4:4] 11. Lehullottál a mennyből, mint a hajnalcsillagok. [Jób. 38:7; Ésa. 14:2]12. Elváltoztál, és saját fajod idegen lett számodra. De szégyen az nincs benned. Amikor határozottan Isten ellen állítod magadat. Te ördög vagy.

          A Thea által felvetett ?mindennapi áldozat?-ról kérdésére ebben az írásban van a válasz:

          http://churchofgod.hu/content.php?act=pusztai-menedek

        24. Na én ezt a fent említett harmadik részt várom. A Templomról írt első két részt én is így gondolom.

          (A pusztai menedékről szóló írást érdekesnek találtam, de én másképp látom. Nem vagyok biztos benne, hogy ennyire helyhez kötött lenne és azt sem, hogy a keresztények “kiérdemeltségi” alapon élnék túl a nehézségeket, hiszen az Ige szerint épp fordítva van: “mindazok is, akik kegyesen akarnak élni Jézus Krisztusban üldöztetni fognak…”)

        25. Kormos Erika
          2015/03/15 – 22:36

          Hát kedves Erika, már most bitorolja egy nem a világosságból való személy. A külső máza természetesen vonzó, de belülről nem ilyen szép bizony.

          János lett elküldve Úr Jézus követeként. A sátán ebben mindenben leutánozza, valakinek ugye elkell késziteni az utat az AK-ak, hogy az emberek nevegyék észre a csalárdságot. És ezt bizony nagyon óvatosan teszi…..

          A Kánon szerint valójában most két Pápa van, valyon melyik a hamis?

          http://www.masodikeljovetel.hu/dr-kelly-bowring-nyilt-level-ferenc-papanak-keszul-on-megujitani-az-egyhaz-tanitasat/

        26. Kedves BODOR ATTILA!

          “?Isten, lélek? van írva másutt. A lélek a testben lakozik.”

          Ez a dolog más fordításokból jobban érthető, mint a Károliból . Amikor Isten az állatokat, és az embert is megteremtette, akkor “életleheletet” lehelt az orrába, és ettől élőlényekké váltak. A Károli fordítás alapján “élő lélekké” váltak:
          1 Móz. 2,7 És formálta vala az Úr Isten az embert a földnek porából, és lehellett vala az ő orrába életnek lehelletét. Így lőn az ember élő lélekké.
          Gen 2,7 Akkor alakította az Úr Isten az embert a talajból vett porból és életleheletet fújt az orrába – így lett az ember élőlénnyé.
          1 Móz. 1,30 A föld minden vadainak pedig, és az ég minden madarainak, és a földön csúszó-mászó mindenféle állatoknak, a melyekben élő lélek van, a zöld fűveket adom eledelűl. És úgy lőn.

          Az állatoknak is van lelkük, ahogyan az embereknek is. Amely a személyiségüket, gondolkodásukat, érzelmeiket, tehetségeiket, stb, tartalmazza, ahogyan az embernél is.
          Viszont az ember az, a földi teremtmények közül, amelyik Isten Szellemét be tudja fogadni, és Vele személyes kapcsolatba tud kerülni. Ez pedig, csak az ember szelleme által lehetséges. A bűn által, ez a szellem ( amely képes Isten Szellemét befogadni) vált halottá az emberben. Amikor megtérünk, és Istenhez fordulunk az Úr Jézus Krisztus által, akkor költözik a szívünkbe a Úr Jézus, a Szent Lélek által, és ekkor ugyancsak a Szent Lélek által újjászületünk. A szellemünk születik újjá, és lakozást vesz bennünk Isten Szelleme.
          Ján 3,5 Felelt Jézus: Bizony, bizony mondom neked, ha valaki nem születik víztől és Szellemtől, nem mehet be az Isten országába.
          ?Ján 3,6 Ami a testtől született, az test; és ami a Szellemtől született, az szellem.

          (Azután, a Szent Lélek, Krisztus képére formálja a lelkünket is. Ebben a korszakban( a kegyelemében), a lelkünk üdvösségén dolgozunk, azáltal, hogy engedjük Istennek elvégezni bennünk azt a munkát, amellyel Krisztus képére formál bennünket. )

          Amíg ez az újjászületés nem történik meg, addig szellemileg halottak vagyunk, és nem tudunk Istennel kapcsolatba kerülni. Viszont olyan nincs, hogy valaki “lelketlenné” válik. Hiszen, akkor az az ember meghal, akiben nincs lélek. Gonoszokká válhatunk, vagy “jó lelkűekké”, de lelketlenné nem, amíg élünk.
          Csak a szellemben újjászületett ember teste a Szent Lélek temploma. Az Isten temploma, ezen, Isten Szelleme által újjászületett emberek közössége, akik a Krisztus teste, az egyház, az eklézsia. Ebbe a szellemi egyházba szeretne beülni AK, Istenként mutogatván magát. ( Természetesen szellemileg nézve, bárki anti-krisztus, aki valamilyen szinten Krisztus helyett akar uralkodni az önmaga által alkotott, valamilyen jellegű “törvényekkel”, egy keresztény szellemén, lelkén, szívében, lelkiismeretén. Ez lehet, akármilyen gyülekezeti, vagy egyházi elöljáró, tanító, prédikátor, keresztény testvér, vagy nem keresztény ember. ( Ez az az állapot, amikor az illető ember, “meg akarja változtatni” Isten törvényét, amely azt mondja, hogy “az Urat, a te Istenedet imádd, és csak neki szolgálj…”!) Vannak ezentúl még szellemi “bálványok” is, amelyeket ide, a lelkébe, be tud hozni a keresztény ember ( és megcsinálja, és felállítja azt a “bálványképet” a saját szívébe.) Ez lehet önimádat, vagy más emberek “bálványozása” ( túlzott tisztelete, “istenítése”), vagy a vagyon, vagy más hasonló dolgok is. Ez is, mint tudjuk Isten azon törvénye ellen vannak, hogy “ne csinálj magadnak faragott képet…, hogy azt imádjad…”!

          “Tehát szerintem amikor a testbe beépítenek valamit, akkor ül a sátán isten templomába.
          A többi szerintem, lehet ködösítés.”

          A Sátán is szellem, és szellemi módon akar Isten templomába ( az ember szívébe) beülni, hogy ott Istenként mutogassa, és imádtassa magát. Az semmi ilyet nem jelent, ha valaki kap mondjuk, egy fogtömést, vagy egy csípőprotézist.

          Persze a végén, az AK, mint fizikai ember ( mint a Bűn Embere, a harmadik fenevad, aki ugyancsak a Sátán munkája által fog eljönni) is megjelenik, és mind szellemileg, és mind fizikailag be fog ülni Isten templomába ( azok közé, akik valamikor Istenéi voltak, vagy akik hittek Istenben). Hiszen akkor már csak 1 látható földi “egyház” lesz, amely Isten nevéről nevezi majd magát, és abban lesznek azok, akiket elhitetett a Sátán azzal, hogy AK, az Isten. És lesznek azok, akiknél az Isten beszéde (igéje), és a Jézusról való bizonyságtétel van ( a szellemi nép), akik üldözve, és öldökölve lesznek.

          “Honnan tudod megítélni kiben lakik a Szentlélek?”

          A Szentírás szerint: Aki Istentől származik, az érti az Isten beszédét, a Szentírást. Mert a tanítványoknak ( akik csak Szent Lélek által születettek lehetnek), megadatik, hogy értsék ( mert a “szerző” bennük van!). Továbbá, aki Istentől származik, az Isten szerint szólja az Isten beszédét (igéjét), és az Istentől származottak megértik azt, a Szent Lélek által. Mert Isten dolgait, gondolatait, csak Szellem által lehet felfogni, és csak azok értik meg, akik Szellemtől születtek, és a Szent Lélek bennük van. És azért tudják a Szellem által születettek megítélni, hogy kiben van Szent Lélek, és kiben nincs. Valamint, azt is, hogy egy lélek Istentől van-e, vagy sem. Azt is azért tudják megítélni, hogy amit hallanak, az az Isten beszéde szerint való-e, vagy sem. ( Ha nem így lenne, akkor mindenki sötétben bolyongana, és akárkitől, akármit is isteni igazságként fogadnának el, mert se a Szentírást nem értenék, se azt, hogy amit hallanak, az megegyezik-e az Szentírással.)

          “A lélek a testben lakik, tehát szerintem a test a lélek temploma.”

          Az emberi lélek a testben lakik, és a test a lélek burka. Templommá csak a Szent Lélek beköltözésével válik. A világi embernek lehet a teste a bálványa.

          “Vagyis Te írod, hogy templom az is, csak a Szentlélek helyett a sátán lakja, mert az ember a világi értékek szerint él.”

          Nem minden világi ember teszi a testét a Sátán “templomává”. Igazi sátáni “templommá”, csak akkor válik valaki, ha tudatosan ( behívva) helyet ad a Sátánnak önmagában.

          “Óvatosan az értelmezésekkel, mert sok a félrevezetés. Az ember amikor azt hiszi sínen van, magabiztos akkor csúszik félre.”

          A magabiztosság akkor, ha arról szól, hogy önmagamban, a saját értelmemben, erőmben, érzelmeimben, tudásomban, stb-en bízom, akkor valóban nem jó. Viszont, ha nem erről van szó, akkor bizony határozottan meg kell állni Istenben, és az Ő beszédében, és fel kell venni a Szent Lélek által, Isten minden fegyverzetét, hogy a Sátán ne tudjon bennünket kimozdítani abból az ismeretből, szellemi pozícióból, ahová Isten eljuttatott bennünket. ( Sokan azt hiszik, hogy azáltal alázatos valaki, ha a kezét tördelve, lesütött szemmel áll, és mondogatja, hogy “…jaj, hát én nem is tudom.., tényleg, nem is tudom…”!)
          2Thessz 2,15 Azért hát atyámfiai, álljatok meg szilárdan, és tartsátok meg nagyon azokat a tanításokat, amelyekre taníttattatok akár a mi beszédünk által, akár a mi Levelünk által.

        27. Kedves Antenor!

          Nem tudom, hogy pontosan kinek írtad ezt a hozzászólásod, de a magam részéről várom, hogy mit hozol majd ki az írásodból. Én még nem tudtam elhelyezni magamban Illés apokalipszisét, de számon van tartva nálam. Azt is gondolom, hogy valamiképpen Jeruzsálemnek is lesz szerepe AK-val kapcsolatosan is, mert azt a Jelenések könyvéből egyértelműen láthatjuk, hogy AK, és a tíz király ( akik AK-val együtt 1 órára hatalmat kapnak majd) fogják Rómát tűzzel megégetni, mivel megutálják majd. Viszont HP, és AK elevenen a “tüzes tóba” dobatnak, és úgy néz ki, hogy azért valami “barátság” azért lesz közöttük. Legalábbis egy ideig biztosan. ( Viszont azt is tudjuk a Jel könyvéből, hogy HP, az első fenevadat, a róm kat egyházat népszerűsíti, és annak az imádatára veszi rá az embereket. ( Ami ugye, most ezzel az “ökumenizmussal” már nagyjából meg is történt ( persze, lehet, hogy ez még csak a kezdet). Az összes bukott protestáns egyház, meg a keletiek is már “összeölelkeztek”, és egymás keblére borultak. A “baráti jobb”, pedig már az egyéb vallásoknak is oda van nyújtva. Ezután még gondolom, az eddigi hitetlen embereket is beterelik magukhoz. És kezdődhet a “pecsét osztás”. Mert ugye, a HP, az első fenevadat imádtatja, és annak a jelét ( nevét, vagy nevének számát ) fogja felvetetni az emberekkel. És a bálványkép is erről a fenevadról készül, és nem AK-ról, mint ahogyan ezt eddig valahogyan nem láttuk. )
          Viszont Illés apokjával az a gondom is van még, hogy ott nagyon úgy néz ki, hogy “égi ember” lesz a törvénytelen. Viszont akkor valóban fel “kell kötni a gatyát” mindenkinek, mert ha hasonlóan jönne el, mint ahogyan az Úr is ígérte magát, akkor nagy gond lenne az mindenkinek, aki a földön él.

        28. Kedves Thea!
          ?mindazok is, akik kegyesen akarnak élni Jézus Krisztusban üldöztetni fognak??
          Ez így igaz, minden korban, minden igaznak át kellett mennie a Jézusért és hitért való szenvedésen, próbákon üldöztetéseken. Jézus azt mondta, ha üldözik ?t üldözik a tanítványait is. Csakhogy ez általánosságban igaz, vagyis nem a nagy tribulációra vonatkozik. Az ugyanis egy bizonyos, viszonylag rövid id?tartamon át tart. Amennyiben ezt az idézetben adott mondanivalót kizárólag a nagy nyomorúságra érted, akkor a mi van az elmúlt 2000 év keresztényeivel, nekik nem kellett üldöztetésben részesülni?
          Ui. Ez a beszélgetéssorozat sokkal jobban illene az ujjonan feltett templomos cikk alá, nem tudom át lehet-e oda ?pakolni? ?

        29. Át lehetne, de csak egyenként és a thread nagyon hosszú már. Szerintem egyszerűbb simán ott folytatni, max. oda lehet tenni ennek a hozzászólásfolyamnak a linkjét.

        30. Kedves Idám!

          Maximálisan egyetértek Veled. A zsidó templom kérdésében először én is ugyan ezt láttam, hogy a még Messiást fel nem ismerő zsidóknak lesz szüksége rá ahhoz, hogy felismerjék, hogy a kettő közül melyik az igazi.

          ?És az, hogy valaki, valamit nem jól értelmez a próféciákkal kapcsolatosan, az nem feltétlenül a Szent Lélek hiánya az emberben, hanem a Szent Lélek kijelentésének a hiánya azokról.)?
          Ebben is tökéletesen igazad van!
          Amit viszont megfigyeltem, hogy az elmúlt néhány év alatt, (2-3 év?) döbbenetesen megnőtt ez a folyamat.
          Az emberiség kezében több száz éve ott a Biblia. (Igaz, hogy ?bénítja? őket a felismerésben az egyházak által berögzített hamis tanítás is.) Napjainkra pedig olyan dolgok jönnek felszínre, amit, a Bibliát becsülettel olvasó emberek évszázadok alatt sem ismertek fel, mert el volt rejtve …
          (Megdöbbentett Antenornak ez a pontos vázlata, – bele is ásom magam a Jubileumok könyvébe, csak tudjak némi időt nyerni rá.)
          Ez is azt bizonyítja, hogy közelebb járunk a végidők eseményeiben, mint azt akár magunk is gondolnánk.

          Szeretettel: Erika

        31. Kedves Csabi!

          1. Általában ?csuklóból? szoktam a második eljövetel oldalát elutasítani, mert egy hamis, hitető, megtévesztő oldalnak tartom, – ami a maga nemében démoni tanításokat közvetít.
          Most viszont megnyitottam: időhiányban a teljes terjedelmét nem tudtam elolvasni.
          Ugyan azt mondom, mint mondani szoktam.
          Minden egyházban vannak ? megtévesztett ugyan, ? de mindez mellett Istent őszintén, és szívből, hűen kereső emberek.
          Ez is egy ilyen levélnek látszik, íróját is ebbe a kategóriába sorolnám.
          Azt kéne megérteni minden embernek, hogy Jézus Krisztus nem földi egyházakat ? vallásokat – hozott létre! Sem nem a pápaság intézményét!!!
          ?És monda nékik: Ti innét alól valók vagytok, én onnét felül való vagyok; ti e világból valók vagytok, ÉN NEM VAGYOK E VILÁGBÓL VALÓ.? (János 8:23)
          ?Mondja vala pedig mindeneknek: Ha valaki én utánam akar jőni, tagadja meg magát, és vegye fel az ő keresztjét MINDEN NAP, és KÖVESSEN ENGEM.? (Lukács 9:23)
          ?Mert arra hívattatok el; hiszen Krisztus is szenvedett érettetek, néktek példát hagyván, hogy az Ő NYOMDOKAIT KÖVESSÉTEK:? (1.Péter 2:21)
          ?NEM E VILÁGBÓL VALÓK, amint hogy én sem e világból vagyok.? (János 17:16)

          2. Ha pedig nem Jézus hozta létre a pápaság intézményét, akkor ahány pápa van benne, (akár egy, akár kettő, vagy száz is) egy sem Jézustól van, hanem a megtévesztőtől, Sátánnak a helytartói.
          Krisztusnak nem kell ?helytartó? mert az Ő helyét az Atya biztosítja!

          3. “János lett elküldve Úr Jézus követeként. ”
          Szerinted ez biblikus? Hol ír erről a Biblia.?! Ha pedig nincs ilyen, akkor sátán által hamisított hamisítvány hamisítása folyik, csak azért, hogy sátán fontosnak tüntethesse fel magát, akit hamisítani is érdemes …

          Szeretettel: Erika

        32. Kedves Erika
          az INTÉZMÉNYT az emberek hozták létre. “Mi” emberek nem tudjuk intézményesen megtenni, amit az Úr megmutatott amikor kendőt kötött maga elé és megmosta tanítványai lábát. Azt sem vagyunk “intézményesen” megtenni, bár nagyon igyekszünk, hogy “köztetek az legyen a nagyobb, aki a legkisebb köztetek” vagyis, egy FORDÍTOTT hierarchiát mutatott be az emberihez képest. Ám ez a “formáció” – szeretem így nevezni és nem Egyháznak mert arról a katolikus alapokban ugyanaz van, mint annyian tudjuk, az szellemi, és mindazok tagjai, akik Jézushoz tartoznak – tehát ez a “rendszer” mégis, a legnagyszerűbb példáit adta a hitnek (és közben sok, rengeteg bűnt is DE azok MÁS EMBEREK voltak) és éppen, a legutolsó helyre mentek el apostolai.
          A legkisebbek akartak lenni a megvetettek között az utolsó helyeket keresték… http://moly.hu/konyvek/pascal-pingault-egyutt-a-szegenyekkel a radikális keresztény életet például, az Élet Kenyere Közösség éli (nem is népszerűek az egyházi vezetés által 🙂 ). Pascal Pingault egy kábszeres fiatal volt, a 68-as diáklázadások idején … prófétai küldetésében nagy tudása van a küszöbön álló eseményeket illetően, a kereszténység válságát, próbáit illetően.
          Már évtizedekkel előbb olvastam tőle, hogy TUDJA hogy meg fog szűnni az Egyetlen ma is érvényes Áldozat a templomainkban hogy Jézust el fogják tagadni .. .

        33. Kedves ERIKA!

          “Amit viszont megfigyeltem, hogy az elmúlt néhány év alatt, (2-3 év?) döbbenetesen megnőtt ez a folyamat.
          Az emberiség kezében több száz éve ott a Biblia. (Igaz, hogy ?bénítja? őket a felismerésben az egyházak által berögzített hamis tanítás is.) Napjainkra pedig olyan dolgok jönnek felszínre, amit, a Bibliát becsülettel olvasó emberek évszázadok alatt sem ismertek fel, mert el volt rejtve ?”
          Szerintem ez az igevers ( az előtte lévőkkel együtt) az érvényes már:

          1 Thess. 5,4 De ti, atyámfiai, nem vagytok sötétségben, hogy az a nap tolvaj módra lephetne meg titeket.

          Szeretettel: Ida

        34. “?János lett elküldve Úr Jézus követeként. ?
          Szerinted ez biblikus? Hol ír erről a Biblia.?! ”

          Kedves Erika! Itt egy mataforára, hasonlatot irtam és Keresztelő Jánosra gondoltam: Ime elküldöm követemet……

          A bibliából is kitünik, hogy először a hamis prófétának kell feltűnnie, ki lassacskán, alig észre vehető módon félre vezeti a hiveket, mikor megjön az AK is, hogy a csapda már készen áljon.

          Most felteszek én is egy kérdést!

          Jelenések 10 https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jelen%C3%A9sek%2010&version=KAR

          DÁNIEL KÖNYVE 12. fejezet http://abibliamindenkie.hu/uj/DAN/12/7/#7

          Te pedig, Dániel, tartsd titokban ezeket az igéket, és pecsételd le ezt a könyvet a végső időkig. Sokan tévelyegnek majd, de az ismeret gyarapodik.

          MOST JÖN A KÉRDÉS! MIKOR LESZ FELTÁRVA EZ A LEPECSÉTELT KÖNYV ERIKA, HA MÁR A VÉGIDŐKBEN VAGYUNK, AHOGY EGYRE JOBBAN LÁTHATJUK NAPJAINKBAN?

          HOL ÉS MIKOR LESZ KINYILATKOZTATVA A LEPECSÉTELT KÖNYV? Tik olyan jó biblia szakértők vagytok, akkor biztos megtudjátok válaszolni nekem.

        35. Jó kérdés volt, kedves Csaba. Várom a választ. Én tudom egyébként, a Jelenésekből (meg a jelenésekben 😀 )
          Isten áldjon és őrizzen!
          Éva

        36. Kedves Csabi!

          Keresztelő is János volt és Jézus apostola is.
          Lehet, hogy csak azért, mert más ? más fordítású Bibliát használunk, de nekem Keresztelő Jánosra a ?kiáltó szó a pusztában? és nem a ?Jézus követe? ugrik be. Azt pedig Te sem írtad, hogy Keresztelő csak, hogy János. Én az apostol Jánosra gondoltam, és nem értettem, hogy hova is lett küldve Jézustól. Elnézést kérek a félreértésért.

          Általad ismert fordítás szerinti Dániel 12:4:
          – Te pedig, Dániel, TARTSD TITOKBAN ezeket az igéket, és pecsételd le ezt a könyvet a végső időkig. Sokan TÉVELYEGNEK majd, de az ismeret gyarapodik.

          – Te pedig, Dániel, ZÁRD BE E BESZÉDEKET, és pecsételd be a könyvet a végső időig: TUDAKOZZÁK majd sokan, és NAGYOBBÁ LESZ A TUDÁS. (Károli fordítás)
          – Te pedig, Dániel, ZÁRD BE EZEKET AZ IGÉKET, és pecsételd le ezt a könyvet a végső időkig. Sokan TÉVELYEGNEK majd, de az ismeret gyarapodik. (Protestáns fordítás)
          – Te pedig, Dániél, ZÁRD EL A SZAVAKAT s pecsételjed le a könyvet a vég idejéig: BUZGÓLKODNI FOGNAK SOKAN ÉS GYARAPODIK A TUDÁS. (IMIT /zsidó fordítás)
          – Te meg, Dániel, ZÁRD EL EZEKET A SZAVAKAT, pecsételd le a könyvet a végső időkig. Sokan ELTÉVELYEDNEK, és a gonoszság növekedni fog.”(Katolikus)

          – Amint láthatod ebből a választékból, hogy nem az általad ismert Biblia általi ?titkolózásáról? van szó.
          (Ez a fordítás ?ferdítést? tartalmaz, azt sugallva, hogy szándékos titkolózásról van szó.)
          Olyan szavak, olyan beszédek, amelyeket az akkori kor emberei még nem érthettek meg.
          Egy részt azért sem, mert a ?végső időkre? [Dánielnél az antikrisztusi uralom és annak a végére, VIGYÁZAT! mert a Jelenések 12 ?nél egy MÁSIK KORSZAK végére] vonatkozik, másrészt mert az akkori kor, nem tudott előre látni az eseményekre évezredekkel korábbra.
          – Érdemes megfigyelni a különböző fordítások hozzáállását ahhoz, hogy milyen előjellel állnak hozzá az ismeretre jutás időszakához: ?Tévelyegnek? vagy ?tudakozzák? között mekkora a lelki hozzáállás különbsége?! Legalább akkora, mint a ?gyarapodik a tudás? és ?a gonoszság növekedik? között!
          – ?zárd be e beszédeket? ugyan azt jelenti, mint amit Jézus a tanítványainak is mondott:
          16,12 Még sok mondani valóm van hozzátok, DE MOST EL NEM HORDOZHATJÁTOK.
          16,13 De mikor eljő amaz, az igazságnak Lelke, ELVEZÉREL majd titeket minden igazságra. Mert nem ő magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a BEKÖVETKEZENDŐKET MEGJELENTI NÉKTEK.
          16,14 Az engem dicsőít majd, mert az enyémből vesz, és megjelenti néktek. (János 16:12, 13)
          (A ?megjelenti néktek?-et ne úgy vedd, hogy jön valaki és ilyen-olyan ?prófétai beszédben? ?többlet információt közöl?, hanem a maga idején, a Bibliában megtalálható ismeretek alapján felismerjük azokat az eseményeket, amiről a Biblia beszél. Olyan, mintha egy embert a fényképe alapján kéne felismerned. ?Fénykép? a Biblia, az embert pedig akkor ismered csak fel, ha már előtted halad, – korábban nem.)

          – Az antikrisztusi kor végén az antikrisztus tüzes tóban végzi, Sátán 1.000 évre megkötöztetik, és Jézus (az első feltámadásban részesült) szentjeivel visszajön ide a földre, és a vészkorszakot túlélő emberek között megkezdi az 1.000 éves királyságát. Itt is lesz ?megtérés, Jézus befogadása.?
          – Az 1.000 év végén Sátán egy rövid időre szabadon lesz engedve, az ?utolsó kísértése? idejére, hogy a megtért embereket megkísérthesse.
          – Ez után következik az eddig fel nem támadott halottak feltámadása és megítéltetésük, életre, vagy örök halálra.
          – Ekkor ítéltetnek pusztulásra az engedetlen angyalok is. Ezért teszi a ?hét mennydörgés? egyik lábát a földre, másikat a tengerre. (Ember és szellemi lények ítéletéről szól)
          – Ez után a ?nagy ítélet? után már nem lesz lehetőség ?idő adva a további megtérésekre?.
          – Mi az a titok, amit János nem írhat meg, illetve a 7. trombita szavára végződik be az Isten titka?
          Harc dúl Sátán és Isten között. Mi is ugyan ennek a harcnak a ?katonái? vagyunk Jézus Krisztus oldalán. Valószínűleg ennek a harcnak Istentől rendelt méltó lezárása lesz. Olyan valami, amiről most még nem tudhatunk, de amikor a végére érünk, Istenünk megosztja velünk a titkát.

          Jelenések:
          10,2 És a kezében egy nyitott könyvecske vala; és tevé a jobb lábát a tengerre, a bal lábát pedig a földre;
          10,3 És kiálta nagy szóval, mint mikor az oroszlán ordít; és mikor kiálta, megszólaltatá a hét mennydörgés az ő szavát.
          10,4 És mikor a hét mennydörgés megszólaltatta az ő szavát, le akarám írni; és az égből szózatot hallék, a mely ezt mondá nékem: Pecsételd be, a miket a hét mennydörgés szóla, és azokat meg ne írd.
          10,5 És az angyal, a kit láték állani a tengeren és a földön, felemelé kezét az égre,
          10,6 És megesküvék arra, a ki örökkön örökké él, a ki teremtette az eget és a benne valókat, és a földet és a benne valókat, és a tengert és a benne valókat, hogy idő többé nem lészen:
          10,7 Hanem a hetedik angyal szavának napjaiban, mikor trombitálni kezd, akkor elvégeztetik az Istennek titka, a mint megmondotta az ő szolgáinak a prófétáknak.

          Szeretettel: Erika

        37. Jel 10,6 Megesküdött arra, aki örökké él, aki teremtette a Mennyet és a benne él?ket, a Földet és a rajta él?ket, és a tengert és a benne él?ket. Azt mondta: ?Nem lesz több haladék! (Egyszerű fod 2006)
          Jel 10,7 hanem azokban a napokban, amikor majd a hetedik angyal trombitahangja elhangzik, akkor már elvégeztetett lesz az Isten titka (titkos üdvterve) úgy, amint azt örömhírként tudtul adta az Ő szolgáinak, az: (új testámentomi) prófétáknak. ( Dr. Budai G.)

          Ekkortól nem lesz már lehetőség a megtérésre. Bezáródik a kegyelem kapuja.

          A “bepecsételés” pedig azt jelenti, hogy addig az időig, amit Isten meghatározott, nem érthető meg az a prófécia ( amit csak a Szent Lélek kijelentése alapján lehet megérteni.) Pl, a Jelenések könyvében nincs olyan, csak a 7 mennydörgés hangja van “letiltva”. Szerintem, azokat a kijelentéseket csak a Krisztusban lévő tanítványok fogják meghallani.

        38. “Lehet, hogy csak azért, mert más ? más fordítású Bibliát használunk, de nekem Keresztelő Jánosra a ?kiáltó szó a pusztában? és nem a ?Jézus követe? ugrik be…”

          Malak. 3,1 Ímé, elküldöm én az én követemet, és megtisztítja előttem az útat, és mindjárt eljön az ő templomába az Úr, a kit ti kerestek, és a szövetségnek követe, a kit ti kívántok; ímé, eljön, azt mondja a Seregeknek Ura.

          Luk. 1,15 Mert nagy lészen az Úr előtt, és bort és részegítő italt nem iszik; és betelik Szent Lélekkel még az ő anyjának méhétől fogva.
          Luk. 1,16 És az Izrael fiai közül sokakat megtérít az Úrhoz, az ő Istenükhöz.
          ?Luk. 1,17 És ez Ő előtte fog járni az Illés lelkével és erejével, hogy az atyák szívét a fiakhoz térítse, és az engedetleneket az igazak bölcsességére, hogy készítsen az Úrnak tökéletes népet.

    1. Szia Viking,

      Ez mindenképpen érdekes. Te mire gondolsz ez ügyben?

      A hírhez kapcsolódóan.
      Véleményem szerint haditechnika szempontból az USA és Oroszország nagyjából egyenlőnek tekinthető. Az USA hadseregét azért sokan túl becsülik. Az orosz katonák viszont lényegesebben jobbak, ezt a történelem is igazolja. Oroszországot nem lehet a saját hazájában legyőzni, ez egészen biztos. Amennyiben az USA és Oroszország között katonai konfliktus lesz (erre azért egyre több jel utal), az a 3. világháború kezdetét jelenti. De ez ugye írva vagyon.

      1. Az angol nyelvű alternatív médiát napok óta foglalkoztatja a hír és mára a magyar tömegmédia is felvette a fonalat: http://index.hu/kulfold/2015/03/14/putyin_a_tabornokok_puccsa_miatt_tunt_el/

        Érdekes módon az Index által közölt cikk több pontját (amik a Wiiking által linkelt cikkben is megtalálhatók) cáfolták már. Meglátjuk. A hétvégének a fele már elmúlt.

        Ez egy viszonylag jó cikk a Washington Post-tól: http://www.washingtonpost.com/posteverything/wp/2015/03/14/this-is-why-its-impossible-for-the-kremlin-to-lie-about-putins-weird-disappearance/

        1. Szia Thea,

          Köszönöm! Nagyon érdekes mindez. Annyi bizonyos, valami van a háttérben, és valami készülőben van. Remélhetőleg hamarosan konkrétumok is napvilágot látnak. Én magam részéről a közelegő égi jelenségeket is figyelembe veszem, de lehet ez már túlzás.

        2. Biztosan nagy parádénak leszünk szemtanúi, főleg, hogy az Orosz győzelem napja közeleg és az új harcászati, hadi eszközöket fogják bemutatni a Kreml-nél.
          Muhahaha 😀 😀

  3. Vagy a kapitalista nemzetközi munkamegosztás spontán, az országok éles konkurrenciaharca közepette keletkezik és olyan viszonyt fejez ki, amikor az erős kizsákmányolja a gyengét. A kapitlizmusban vagy EU – ban a nemzetközi munkamegosztást az igen fejlett államok monopóliumai a gyengén fejlett országok kirablására használják fel, a nemzetközi munkamegosztás csak elmélyiti az országok közötti egyenlótlenséget, az emberek millióit még nagyobb elmaradotságra és nyomorra kárhoztatja és ugyanakkor növeli egy maroknyi monopolista mérhetetlen gazdaságát
    Külországok gazdasági földrajza szerint. Kijev – 1965 év szerint. Mi változott azóta?

  4. Kit érdekel? Engem nem, addig (sőt azután sem) míg keresztény testvérek közt vér folyt.

  5. Jól példázza az orosz hangulatot az alábbi kis történet:
    Románia nem engedte be a légterébe az orosz miniszterelnök-helyettest az Egyesült Államok kérésére, 😀
    Dimitrij Rogozin tömören összefoglalva pedig így reagált:
    Legközelebb bombázóval megyek .
    Az EU és az Egyesült Állámok nagyjából egy húron pendül a témában:
    ha az oroszok nem tudnak viselkedni, akkor mérjünk rájuk súlyos csapást a gazdaságunkon keresztül.
    Mindenféle gazdasági szankciókkal válaszolnak az orosz katonai akciókra, ami egyfelől olyan,
    mintha vicc lenne, másrészről viszont potenciálisan tényleg képesek lehetnek egyszerűen ezzel bedönteni
    az orosz gazdaságot, meg az országot.
    Csak egy dolgot felejtenek el,
    mégpedig azt, hogy
    Egy sarokba szorított állatnál csak egy sarokba szorított állam veszélyesebb.( Lásd : Oroszország )
    Na, igen.
    Az orosz medve azért elég veszélyes lehet, ha úgy látja, hogy nincs már nagyon vesztenivalója.
    Bedőlt a gazdaság, de a sereg meg itt van?
    Nosza, akkor a legegyszerűbb, legkézenfekvőbb megoldás: induljunk portyázni.
    Daráljunk be minden államot, amit csak lehet,
    hozzuk ki a legtöbbet a háborúból: vigyük el az összes területet, amit csak tudunk Ukrajnából, Észtországból, Moldáviából, mindenhonnan.
    A háborúban nagy pénz van – ez is megoldás.

    Mi lesz ennek a vége?
    A háború az biztos, mert az már most is van.
    A nagy kérdés az,
    hogy világháborúvá fejlődik-e ez az egész.
    Ha amerika csapatokat küld, akkor biztos.

    Onnan kezdve nincs megállás a lejtőn.
    Márpedig ha Oroszország nagyon nekiáll további területeket einstandolni, akkor muszáj lesz lépniük valamit.
    És akkor nagyon könnyen kitörhet a Harmadik Világháború a szomszédban.

    (Pár hete az észtországi Narvában, az orosz határ mentén vonultak fel amerikai és brit harckocsik,
    a franciák tankokat küldenek Lengyelországba.
    Az amerikaiak hamarosan egy zászlóaljat küldenek Ukrajnába, 🙁
    hogy segítsék az Ukrán Nemzeti Gárda kiképzését. 🙁
    A britek több mint 70 katonai tanácsadót delegálnak. 🙁

    Az oroszok szintén lázasan gyakorlatoznak, az ő manővereik ráadásul alkalmanként akár
    50-100 ezer katonát mozgatnak meg 🙂

    1. Kit érdekel! Mig komunismus volt, addig munkalehetőség is volt. Egyenlő árak. 9 kopekes benzin. 11 kopekes szódaviz

      1. Ja, de a 9 kopekes benzin előtt még át kell vészeld a lövészárkot meg az élő pajzs szerepét! Aztán felépíteni a környezeted, megkeresni egy autóra valót… jóreggelt!

      2. Pontosan ezt a gondolatmenetet használja ki majd a fenevad, hogy dicsőíttesse az első fenvadat.

  6. 1) A 3. titok nyilvánosságra került, de csak részben, 2) Oroszország fel lett ugyan ajánlva a Szűzanya Szeplőtelen Szívének, de nem úgy és nem akkor ahogy és amikor Ő kérte. Ha visszatekintünk a XX. század tragikus eseményeire (II. világháború, kommunista terror, tömeggyilkosságok, stb.) és figyelembe vesszük az emberiség jelenlegi tragikus hitbéli és erkölcsi állapotát, akkor érezhetjük is a lelkünkben, hogy nem hallgattunk, vagy csak részben hallgattunk Mennyei Édesanyánkra és nem tettük meg teljességében amit kért, hogy elkerülhessük a szörnyűségeket.

    http://www.fatima.org/

    A harmadik titokról: “The secret is still silenced” azaz a titkot még mindíg elhallgatják: http://www.youtube.com/watch?v=agr9s3uGn1Q

    http://www.masodikeljovetel.hu/udvosseg-anyja-az-utolso-fatimai-titok-nem-lett-feltarva-annyira-remiszto-volt/

  7. Ez is(!) hozzájárulna a magyarázathoz (fizikai szintű “indokokhoz”) , hogy mitől is lettek hirtelen ilyen nagy haragba az USA, és Oroszország! (Nem csak a dollár elutasítása miatt, mint FIAT valuta …!) És miért akarják az “európai bandát” zsarolva kiprovokálni a háborút. ( Ha már nem érvényes az( vagy soha nem is volt az, csak nem tudtak róla), hogy “most már nekünk senki nem mondhatja meg, hogy hol, és kit bombázhatunk…”, mert van olyan, akinek az “ökle” erősebb, mint “mi”, akkor bizony addig kell lépni, amíg azt gondoljuk, hogy az a “valaki” még legyőzhető….! )

Hozzászólás a(z) Kormos Erika bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Send this to a friend