Forrás: NaturalNews
Úgy látszik az oltások népszerűsítése nem az egyetlen célja a Bill és Melinda Gates Alapítványnak. Legújabb projektjük keretében egy olyan kutatást támogatnak, amelynek célja bizonyos ingerek által kiváltott érzelmeket és fizikai reakciókat nyomon követő karkötők kifejlesztése. A Washington Post cikke szerint a Gates Alapítvány szép csendben már 1 millió dollárt költött a biometrikus karkötők kutatására, ami örökre megváltoztathatja a diákok tanulási és a tanárok tanítási módszereit.
Tavaly ősszel a Gates Alapítvány több mint félmillió dollárt adott a South Carolina-i Clemson Egyetemnek, majd 600 millió dollárt az (amerikai) Országos Oktatási Kutatóközpontnak (NCTL), amely a diákok teljesítőképességének fejlesztésével foglalkozik. Mindkét adományt a ?galvanikus bőrreakciós? karkötők hatékonyságának kutatására adták, ami a diákoknak a tanulási eszközökre adott fiziológiai reakcióit elemzi.
Az elmélet lényege, hogy például, amikor a tanár új tananyagot mutat be a diákoknak, a karkötő érzékeli a bőr és a test elektromos töltését és ez alapján megállapítja, milyen hatékonyan sajátítják el az egyes tanulók a kapott információt. A karkötő esetenként a diák agyában végbemenő különböző kognitív reakciókat is érzékel, amelyek jelzik, hogy az adott tanítási módszer mennyire hatékony, illetve mennyire hatékonyan vonja be a diákot saját tanulási képességeinek megfelelően.
A karkötők a maradék emberiességet is eltörlik az oktatásból
Első hallásra úgy tűnhet, hogy a karkötő akár javíthatna is az oktatás színvonalán az Egyesült Államokban. Végtére is mi rossz van abban, ha megfigyelik a diákok külső behatásokra adott érzelmi és kognitív reakcióit az oktatási módszerek fejlesztése érdekében?
Ugyanakkor, ha belegondolunk, a diákok ilyen jellegű megfigyelése a maradék emberiességet is kiölheti az oktatásból. A szabványosított dolgozatok és vizsgák, a számalapú értékelés és egyéb eredményfüggő oktatási formák szinte teljesen kizárták az emberi tényezőt az oktatásból.
A karkötő azt is eredményezheti, hogy a tananyag összeállításánál nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, amit a diákok akarnak, nem pedig arra, amire szükségük van. A diákok érzelmi reakciói alapján mérni fel egy tanár teljesítményét hibás megközelítés és számos felkészült, veterán oktatót foszthat meg munkájától.
Mi lehet a kezdeményezés hátterében?
Amikor a karkötő-projekt és a Gates alapítvány finanszírozása először a figyelem középpontjába került, a technológia támogatói tagadták, hogy használatuk bármilyen negatív hatással lehetne az oktatás környezetére. A Forbes magazin nemrég megjelent cikke például Deborah Veney Robinson-t, a Gates Alapítvány kommunikációs igazgatóját idézve azt írja, hogy a karkötőket nem a tanári teljesítmény mérésére alkalmaznák, mint ahogyan azt az ellenzők állítják.
Ha azonban nem a tanári teljesítmény mérésére valók, akkor mire? Ezt a kérdést teszi fel számos oktató és kutató jelenleg. Egy dologban biztosak lehetünk: a Gates Alapítványnak valami határozott terve van a karkötőkkel, amit nem szeretnének közölni a nyilvánossággal.
?Miért akarnak vezeték nélküli érzékelővel ellátott karkötőt a gyerekeknek és a tanároknak, ami méri a fizikai reakciókat?? kérdezi Diane Ravitch, a New York Egyetem pedagógia professzora, akinek komoly kétségei vannak a Gates Alapítvány szándékait illetően. ?Mi a célja a kutatásnak? Nem értem mire valók azok a karkötők.?
Figyelembe véve a Gates Alapítvány egyéb projektjeit, nem túl vakmerő gondolat azt feltételezni, hogy egy napon ezeket a karkötőket arra használnák, hogy kigyomlálják például az oltásprogramokat, vagy a hamis környezetvédelmi kampányokat ellenző diákokat vagy tanárokat. Azáltal, hogy megfigyelik, mit tanítanak a tanárok és erre hogyan reagálnak a diákok, Nagytestvér elvileg folyamatosan nyomon követheti mi megy végbe az emberek fejében, ami igencsak nyugtalanító következményekkel járhat.
Mennyi idő múlva fogják a karkötőket kötelezővé tenni? Mi lenne, ha idővel a karkötők apró elektromos sokkal ?térítenék észhez? az ?alkalmatlankodó? diákokat? Tényleg ?Szép új világ? vár ránk és a Gates házaspár segít előkészíteni a terepet hozzá.
Akkor érdemes elgondolkodni, hogy mikorra lesz ez magyarországon
http://richpoi.com/cikkek/hazai/52-milliardot-ad-ingyen-a-microsoft-a-magyar-oktatasnak.html
“52 milliárdot ad ,,,” –>> lehetne belőle venni mondjuk szuper számítógépeket, és mondjuk arról üzemeltetni a neptunt… ennek örülnék (meg sokan mások is) 😀
Kész csoda ,hogy még nem akarnak az emberi szem mögé kamerát építeni és rákapcsolni egy központi rendszerre az emberek agyát.Ezektől tényleg minden kitelik . Bár lehet hogy a fenevad bélyege homlokon lesz vagy kézfejen ,de én már ezt a karkötőt se, se a bélyeget és semmi más ilyen eszközt nem volnék hajlandó felvenni ,használni ami,persze egy
“békés,boldog -Új- világot hozna el “. A következő lépések talán a ketreces embertartás volna ,mint a csirkéket. Lehet hogy a bélyeg és ezek segítségével lehet csak majd egy új rendszerben élelmet vásárolni és minden mást,mégis érdemesebb éhen halni bélyeg nélkül,mint pokolra jutni jóllakva bélyeggel.
A Mátrix az egy pentagon project koncepció nem egy film.
Ottawa airport wired with microphones to record travellers’ conversations
http://www.ottawacitizen.com/news/Ottawa+airport+wired+with+microphones+Border+Services/6788759/story.html
Next:
https://www.youtube.com/watch?v=Ar2gZiT5dDM