Járványok

Ebola ? Hisztéria vagy valós veszély?

hazmat

A fővonalas média szinte naponta változtat az Ebola járvánnyal kapcsolatos retorikáján. A magyar hírportálok is hol az új betegek számának csökkenéséről, hol pedig a járvány európai megjelenésének magas valószínűségéről írnak.

Továbbra is nehéz megjósolni, hogy végül melyik álláspont lesz a helytálló, de igazából sok függ az ?illetékesek? szándékától. Egy biztos, a betegség tünetei önmagukban elegendőek arra, hogy az emberek hajlandóbbnak mutatkozzanak beoltatni magukat, ha az ellenszer elérhetővé válik, ráadásul a médiában az Ebolában szenvedőkről keringő képek gondoskodnak a félelem fenntartásáról.

Tegnap az Index, a Reuters cikke alapján például arról írt, hogy

?szakértők szerint hetvenöt százalék az esélye annak, hogy az elsősorban Nyugat-Afrikát sújtó ebola-járvány október 24-éig Franciaországot is eléri, a vírus Nagy-Britanniában való megjelenésének a valószínűsége pedig ötven százalék.?

A CBS Philadelphia pedig Dom Giordano, egy helyi orvos figyelmeztetését tette közzé:

?A helyi orvosok hónapok óta meg vannak győződve arról, hogy az Egyesült Államok rendszeresen importálja majd az ebolás eseteket. Jelenleg egy millió ember van karanténban elkülönítve Nyugat-Afrikában az Ebola miatt és több tízezer ember ül repülőre naponta. Csupán idő kérdése, hogy a betegséget a világ minden pontjára elvigyék.?

A doktor szerint a CDC (amerikai járványügyi hatóság) alábecsüli a betegség jelentette veszélyt és szándékosan félrevezeti a lakosságot. ?Két héttel ezelőtt azt mondták, hogy igen kicsi esélye van egy betegséggóc behozatalának, mi azonban tudtuk, hogy ez szinte biztosan megtörténik. Ugyanazon a napon, amikor az elnök a CDC álláspontját ismételve nyilatkozott a betegség behozatalának valószínűtlenségéről, a dallasi kórház tévesen hazaküldte az első ebolás beteget.?

?Nem kérdés, hogy Dallasban megbirkóznak majd a mostani esettel, de mi történik, ha minden héten előáll egy ilyen helyzet? Az ottani egészségügyi intézmények már most túlterheltek. Mindegy milyen fejlett egy ország egészségügyi rendszere, eljön az a pont, amikor már nem képesek kontrollálni a helyzetet.?

Jon Rappoport ellenben arra hívja fel a figyelmet, hogy a vírus átadása nem egyenlő a megbetegedéssel és egy egészséges szervezet számára nem okoz gondot megbirkózni a kórokozókkal, kiemelve egy fontos kivételt:

És most fontos szót ejteni egy kivételről. Amikor az orvosok kórokozókat (toxikus kémiai anyagokat) juttatnak a szervezetbe, márpedig az oltások esetében pontosan ez történik, azzal egy erős immunrendszerrel rendelkező személy szervezete sem biztos, hogy meg tud birkózni, és egy átmeneti betegségnél súlyosabb helyzet is előállhat. Miért? Mert az oltás természetellenes módon megkerüli az immunrendszer által felállított védelmeket. Ezek a toxikus kémiai anyagok mérgek.

Aggodalomra tehát az oltóanyagok, nem pedig a vad vírustörzsek adnak okot.

A propaganda azt próbálja elhitetni velük, hogy a vírus átadása már önmagában halálos veszélyt jelent.

Ez nem igaz.

Akinek gyenge az immunrendszere, elsősorban ezt a problémát kell orvosolnia, ahhoz hogy megerősödhessen és képes legyen ellenállni a betegségeknek.

Sok tehát a megválaszolatlan kérdés. Lehetséges, hogy az eseményeknek köze van a Georgia Guidestones emlékművön nemrég megjelent, majd megsemmisített blokkhoz? Médiafelhajtás az egész vagy a valós helyzet a hatóságok által bemutatott képnél is rosszabb? Érdekes lenne hallani, hogy ki mit gondol, észben tartva, hogy a járványokat maga Jézus sorolta az idők jelei közé (Máté 24:7).

Előző posztKövetkező poszt

92 hozzászólás

  1. Sziasztok!

    Egyre több videó,cikk foglalkozik azzal,hogy ez az egész Ebola fertőzés afrikában csak HOAX. Kérlek írjatok pár olyan érvet,hátha ti többet tudtok,hogy ez miért lehet csak átverés?Az oltásokban lesz a méreg/vírus? Igaz elehet e ez vagy valóban egy (mesterségesen előállított és elterjesztett) vírussal van dolgunk?

    https://www.youtube.com/watch?v=1ZonCVRQ-2s
    https://www.youtube.com/watch?v=rljcqJPSBoU

    Mit gondoltok ezekről?

    1. Szerintem most sincs több ebolás mint régen. Szerintem hoax, max egy két (pár ezer) embert megfertőznek itt ott direkt. A céljuk a kötelező oltás bevezetése lesz. Szerintem. S hogy mi lesz abban az oltásban? Jó kérdés, mint ahogyan az is, hogy ha hatósági erőszakkal akarják beadni, milyen utat válasszunk? Mert én úgy vagyok vele, hogy nem is tudom…lehet ha hamarabb fognak agyonlőni, mint hogy beadják azt az akármit.

  2. Hogy az Ebola vírus biológiai fegyver-e vagy sem, az nagy kérdés. De a légúton terjedő Ebolapox hibrid vírus (EBOV+POX, azaz ebola vírus + variola vera vírus /melynek nyitott a DNS-e/) biológiai fegyver.
    A ZMapp – érdekes névválasztás amúgy – szérum elfogyott és belátható időn belül nem is lesz. Hatékonysága amúgy is kérdéses. Jelenleg egy veszettség (rabies vírus) vírust tartalmazó ellenszérumon ügyködnek. (Érdekes, mert a két vírus igen távoli rendszertanilag; az “érdekes” szót cinikusan használom.)

    1. Masik erdekesseg, hogy a veszettseg virus hozza ki az emberbol az igazi zombie-tuneteket. (Szomjusag, fajdalomerzer megszunese, megorules, megvadulas.)

  3. EGY KIS HASZNOS INFORMÁCIÓ, MERT SZÁMÍTHATTOK RÁ, HOGYHA ELÉGGÉ RÁIJESZTETEK AZ EMBEREKRE, AKKOR KÖTELEZIK MAJD ŐKET ARRA, HOGY OLTASSÁK MAGUKAT BE!

    Tehát röviden a lényeg, a többit mindenki “kigooglizhatja” magának.

    EZÜSTKOLLOID

    A Science Digest magazin közlése szerint (1978 márciusi szám) a vizsgált kb. 650 FÉLE MIKROORGANIZMUS KÖZÜL AZ EZÜSTKOLLOID A KÉMCSŐBEN 6 PERCEN BELÜL MINDEN KÓROKOZÓT ELPUSZTÍTOTT. EGY SZINTETIKUS ANTIBIOTIKUM JÓ ESETBEN 6-12 BAKTÉRIUMTÖRZSET KÉPES HATÁSTALANÍTANI.

    A jó minőségű kolloidális ezüstnek – betartva az ajánlásokat – NINCSENEK KÁROS MELLÉKHATÁSAI MERT TESTAZONOS RÉSZECSKÉKRŐL VAN SZÓ ! (A 19. és a 20. század fordulója táján a tudósok felfedezték, hogy a legfontosabb testnedvek – vér, nyirok – kolloidok.)

    A vastagbélben lévő bélflórát nem károsítja, mivel legkésőbb a vékonybélben felszívódik.

    1. Van egy fantasztikus gyógynövény, szintén jó guglizást kívánok hozzá, mint Szofi előttem. Ez a feketekömény/a nigella mag, a már előforduló MRSA fertőzéstől kezdve … amelyre nem hatásosak az antibiotikumok: pörkölve, olajával, kinek hogy jön be, és ez nemcsak erre a betegségre nézve, vagy megelőzésként ajánlott, hanem, ugye, jönnek felülről a mérgező permetek 🙁 .

  4. Éva, Gaját a kereszténység semmisitette meg az erőszakos híttéritéssel .Megsemmisitették majdnem az összes természeti nép ősi kulturáját és hítét mára ,akik a lehető legnagyobb összhangban éltek a környezettel .
    Ha látok bármi mást jelet az Evoluciós Standard elméleteken és bizonyitékokon kivűl,ami az Élet mesterséges voltára utalna ,nagy valószinűséggel egy szuperfejlett földönkivűli civilizáció genetikai alkotásaként fogadom majd el,semmi esetre sem a Bibliában leírt istenképben és genezisben.Mi emberek is képesek vagyunk már az ember klonozásásra. Tizezer év mulva mire leszünk képesek?
    Talán a kisatnyúlásunk végén létrehozunk egy új létformát (talán saját képünkre és hasonlatosságunkra )és benépesitsük velük a Galaxist .:D

    1. Kedves Sztrugackij Gaia “egyelőre”nincs megsemmisítve, a gaia-elméletről írtam, aminek szerintem az is része hogy mi megtaláljuk a megoldást … ugyanis az elmélet tartalma az, hogy az “egész élő” és nemcsak az egyes élő szervezet, életközösség, vagyis minden, ami a Földön létezik mindösszesen: ezért, benne van az ember is, HA észnél lenne. Az az ember, amelyik megtalálja a megoldást (meg is van, ellhallgatva).

      Csak azt nem értem, hogy környezetvédő vagy, a szavaidból látszik, megsemmisítjük a bolygót “az ember nem fog hiányozni” írod, és mégis: mire vagyunk képesek? Dicsőséges tudomány?! … az elpusztítására, így igaz!
      Az Úr Isten pedig nem térít erőszakosan, így aki azt teszi, a legnagyobb ellentétben van Ővele (így azok a “keresztények” szintén, tragikusan, amelyek megsemmisítettek bármely kultúrát 🙁 ) …

    2. Kedves SZTRUGACKIJ!

      írod:
      “Ha látok bármi mást jelet az Evoluciós Standard elméleteken és bizonyitékokon kivűl,ami az Élet mesterséges voltára utalna ,nagy valószinűséggel egy szuperfejlett földönkivűli civilizáció genetikai alkotásaként fogadom majd el,”

      Az elméleteket mi is ismerjük! A bizonyítékokat megosztanád velünk is…?!

      Itt olvashatsz néhány olyan kérdést, amelyre szívesen vennénk a válaszaidat! ( Függetlenül attól, hogy te az evolúció kezdetét más bolygókra teszed át esetleg….!)

      http://idokjelei.hu/2013/04/tizezer-dollaros-dij-a-bibliai-teremtestortenet-megcafolojanak/comment-page-1/#comments

      pl, ebben is, de a többit is érdemes lenne végig olvasnod: IDA 2013/04/10 – 15:28

      (Ha korábban jössz, még többet is olvashattál volna….!)

      írod:
      ” Mi emberek is képesek vagyunk már az ember klonozásásra. ”

      Ha majd az ember a semmiből létre tud hozni ilyen bonyolultul működő élőlényeket, világegyetemeket, azok törvényeivel, törvényszerűségeivel együtt, akkor majd lehet “beszélni”! De addig, amíg még a “semmi” által létrehozott, és működtetett struktúrákat se ismeri, addig talán nem kellene …!
      írod:
      “Tizezer év mulva mire leszünk képesek?
      Talán a kisatnyúlásunk végén létrehozunk egy új létformát (talán saját képünkre és hasonlatosságunkra )és benépesitsük velük a Galaxist .:D”

      A saját képünkre, és hasonlatosságunkra nem hozunk új életformát elő, mert, ha ránk hasonlít, akkor az a régi életforma. Azt meg már csináljuk. Gyereknemzésnek hívják.

  5. Az első európai ebolás egy spanyol ápolónő
    Forrás: MTI | 2014. 10. 06. 21:19:35

    Ebola-vírussal fertőződött meg egy spanyol ápolónő egy madridi kórházban, s ő az első, aki Afrikán kívül kapta meg a járványos betegséget – jelentette be hétfőn a spanyol egészségügyi minisztérium.
    Ana Mato tárcavezető közlése szerint a nővér tagja volt annak a kórházi csoportnak, amely egy Sierra Leonéból Ebola-fertőzéssel hazatért 69 éves spanyol papot kezelt, aki a múlt hónapban belehalt a betegségbe.

    Az ápolónőn végzett két teszt is pozitív eredménnyel végződött, ezért elkülönítették. Állapota stabil. A minisztériumnak nincs tudomása arról, hogy bárkit megfertőzött volna. Az egészségügyi hatóságok megfigyelés alatt tartják azt a 30 tagú egészségügyi csoportot, amely a spanyol papot kezelte.
    http://www.hirado.hu/2014/10/06/az-elso-europai-ebolas-egy-spanyol-apolono/

  6. A szavazásra összeállított lehetőségek beszédesek a szerkesztője személyiségét illetően. 🙂

    A hat lehetőségből öt valamiféle emberi aljasságot feltételez, egy pedig (“nincs ok az aggodalomra”) simán cinikus.

    1. Kedves Levi!
      Szomorúan könyvelem el a véleményed és nem vonok le belőle következtetéseket a személyiségedet illetően.
      Azt azért jó ha tudod, hogy az egyéb kategóriában megadott véleményeket is a lehetőségek között találod. Az enyémet pedig a fenti cikkben, amire a Bibliában olvasottak alapján jutottam…

      1. Kedves Thea!

        Nem akartalak megbántani, egyszerűen csak a válaszok többnyire azt sugallják, hogy a járványt szándékosan okozták valakik (elit?!, ki az? mi az?) ez pedig sok.

        Ehhez jön az, hogy a legtöbb szavazatot a “nagyobb kontroll” elmélet kapta.

        Kontrollálni kit? Nincstelen afrikaiakat?

        1. kedves Levi,

          a mindenkibe ők is beletartoznak. Fontos adalék emellé még az is, hogy nem csak kontrollálni akar mindenkit, hanem aki nem fontos, haszontalan neki, azokat egyszerűen félreállítja az útból, valószínűleg életüket is elveszi.

          Kontrollálni sokféleképpen lehet, ezek közül a félelem keltette irányítás a legkiszámíthatóbb neki.
          (Vannak más fajták is, azok közül nem is érti mindegyiket; pl a szeretet általi irányítást.)

        2. Kedves Levi! Nézz körül az interneten, majd megtudod, hogy kik okozták. Itt is van egy cikk az ebola keletkezéséről, amit az angol nyelvű sajtóból hozott Thea. Nem tudom ő fordította-e, vagy nem, de én hálás vagyok neki érte.

          Én semmit sem kifogásolnék, csak a cikk címében a kötőszót, mert szerintem nem “vagy”, hanem “is”.

          Az Afrikában kitört betegségekről meg csak annyit, hogy hallgasd meg kedvenc milliárdosunkat Bill Gatest, hogy mit mond ebben a videóban 1 perc 10 másodperctől:
          https://www.youtube.com/watch?v=ZsZjoxNPAL8
          vagy olvasd el ezt a cikket:
          http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2013/03/bill-gates-folytatja-isten-munkajat.html#.VDLQW2d_vSw

        3. Kedves Levi!
          Sajnos minden újabb válság, legyen emberek által gerjesztett vagy “spontán”, egyre szorosabb kontrollt eredményez.
          Például el tudod képzelni, hogy mit szóltak volna az emberek az USA-ban 2001 előtt, ha mindenki előtt megmotozzák őket a repülőgépre való felszállás előtt vagy bírósági végzés nélkül határozatlan ideig fogva tarthatnak?
          Az Ebolával kapcsolatban pedig a következő lehet. Egyre több ember kérdőjelezi meg az oltások (legalábbis némelyik) létjogosultságát. Egy ilyen járvány eredményeként viszont sokkal inkább elfogadják, ha a hatóságok esetleg kötelezővé teszik, de legalábbis nehezebb ellenállni egy ilyen kényszernek, mert azt mondják majd, hogy ilyet csak az tesz, aki bolond vagy a nép ellensége, stb. A legtöbben viszont gondolkodás nélkül elfogadják majd, sőt sorban állnak majd, hogy elsőként kaphassák meg.

          És még egy fontos dolog. Bár én a 4. választ tartom valószínűnek, az első is igaz. (Már csak a cikk témája miatt sem jutna eszembe szarkasztikusan fogalmazni…)
          Ismerve az utat, amin a világ halad, Jézussal mellettem, semmilyen körülmények között nincs miért aggódnom.
          ?Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, a mint a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, se ne féljen!? (János 14:27)

        4. Kedves Levi!

          Mi itt keresztények vagyunk, és hiszünk a Sátán létezésében is. Aki a mi tudásunk, és eddigi tapasztalataink alapján, nem látszik emberbarátnak. Továbbá körülnéztünk hozzáférhető információknak is, az “emberi jóság”, “politikai tisztesség”, “becsületesség”, “könyörületesség”, “igazmondás”, “szeretet”, “önfeláldozás”, “önzetlenség”,”jóindulat”,…stb kategóriájában, és arra jutottunk, hogy kevés a bizonyíték ezek létezésére “világi” berkekben . ( Persze, azért természetesen akad olyan, csak bizonyos hatalmi színt alatt.)

        5. Kedves IDA

          Ha Isten ,Jézus egyértelműen megjenik elöttem,hinni fogok benne rendületlenül ,mint a kőszikla.Vakon azonban nem megy , a Bibilia nem elegendő ok erre,mert így bármilyen más valaha lejegyzett ősi ideologiát is hitelesnek és igaznak lehet tekinteni.

        6. “Jézus így szólt hozzá: Mivelhogy láttál engem, Tamás, hittél: boldogok, a kik nem látnak és hisznek.” János 20:29 😉

        7. Hello Sztrugackij,

          A Biblia az egyetlen olyan konyv, amiben bizonyothatoan evszazadok utan teljesultek be profeciak.
          A tobbi vallas ilyet nem tud fel mutatni, tehat a Bibliat olyan Valaki irta (iratta), aki a jovovel is tisztaban van.
          ez elegendo indok arra, hogy ez iranyba indulj el..
          Jo megterest!
          Z

        8. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Sok mindent mondunk mi addig, hogy csak mikor, milyen esetben, stb, amíg nem jön el az időnk arra, hogy dönteni kell! Hidd el, én se gondoltam volna addig, hogy megtérek, amíg el nem jött az időm erre! ( Még azon a napon se gondoltam arra, hogy ilyen velem megtörténhetne, amikor ez megtörtént! Sőt én soha nem is foglalkoztam vele, még feltételesen se, hogy esetleg Isten, vagy Jézus létezik…! Ha gondoltam is rájuk, csak úgy, mint akikkel az “agyilag sötét” embereket, ennyi idő óta “hülyítik”! ) Viszont, amikor itt volt az idő, és arról kellett döntenem, hogy : ha van Isten, és az az igazság, akkor én most továbbra is a hazugságban ( Isten nincs, evolúció van, stb ) akarok-e élni, annak hinni, vagy (akár tetszik-e az most, akár nem), de az igazságot akarom tudni, és akkor aszerint élni.
          És, mivel ekkor tudtam meg azt is, hogy arról személyesen is meg lehet győződni ( mert azért nem úgy van ám, hogy csak úgy “hiszegetek” szíre-szóra, csak azért mert valaki azt mondja …) , hogy van-e Isten valóban, vagy nincs, ezért osztottam-szoroztam magamban, és úgy döntöttem, hogy annál azért én többre tartom magam, semhogy a hazugságnak higgyek, és aszerint éljek. (Az osztás-szorzás azért kellett, mert azt azért tudtam, hogy az, ha mégis csak van Isten, akkor az erős változást idéz elő a további életemben, illetve az azzal kapcsolatos elképzeléseimben. Én ekkor 19 éves voltam. Viszont azzal is számot vetettem, hogy egyebek mellett, a további életem hosszúságát se tudom biztosra, és ezért nem feltétlenül lesz lehetőségem a “megálmodott” életemet élni, és arra se esetleg, hogy még egyszer megtudhassam az igazságot. ) Úgyhogy döntöttem, és elmondtam Istennek, hogy amennyiben van Ő ( akármelyik Isten is , mert akkor még azt se hittem, hogy valóban a bibliai Isten az igazi ), akkor jelentkezzen, és akkor én az övé vagyok, és legyen, aminek lennie kell!
          Bár persze volt a kísértés a szégyenérzettel, hogy milyen hülyén is néz ez ki, hogy én itt “beszélek a semmibe”, meg az “ennyire hülye nem lehetsz”, meg stb ( bár akkor még nem tudtam, hogy kitől jön ez, csak azt, hogy nem értettem az érzést, hiszen, ha nincs Isten, akkor úgyse hallja senki, hiszen egyedül vagyok…! Akkor miért szégyenlem magam…?! ), de azután ezt így végig gondoltam, és úgy döntöttem, veszteni valóm nincs, mert “ha nincs, akkor úgyse fogja senki megtudni, hogy “mit tettem”…”!
          Azután lefeküdten aludni, és mire felébredtem, már tudtam teljes meggyőződéssel , hogy van Isten, és az a Biblia Istene, és hogy az is minden igaz, amit Jézusról mondanak…!

          Szóval nekünk nem vakon kell hinnünk, mert Istenről, a létezéséről, és a személyéről, valamint Jézusról kijelentést, bizonyságot ( tudjuk) kapunk valamennyien!
          Ha nem így lenne, akkor sokan nem hinnénk Bennük! Viszont ennek mindenképpen saját magunknak kell utánajárnunk, mert ahogyan azt te is írod, csak az a mozdíthatatlan hit, ami valóban kősziklára épül, ami Isten számunkra tett kijelentésén alapul Önmagáról, és a Fiáról, a Jézus Krisztusról. ( Ha a hit nem erre épül ( amit Isten maga határozott meg, hogy így kell lennie) , az akkor olyan, hogy a “fülünk mellett tapsolnak egyet, és mi elszaladunk…”!

          Isten áldjon!

          1 Ján. 5,10 A ki hisz az Isten Fiában, bizonyságtétele van önmagában. A ki nem hisz az Istennek, hazuggá tette őt; mert nem hitt abban a bizonyságtételben, a melylyel bizonyságot tett Isten az ő Fiáról.

        9. Ja, és kedves SZTRUGACKIJ!

          Most már úgyis mindegy! Bocs, de tudom, hogy ez “övön aluli” lesz, de ha “lúd, akkor legyen kövér”!
          Azt is gondold meg, hogy ha csak akkor “jelenik meg neked Isten, és Jézus láthatóan”, ha az utolsó ítélet lesz, és esetleg akkor majd arra akarnál hivatkozni , hogy: “…de hát Isten, te tudtad, hogy én csak az értelemre, és logikára hallgattam volna…”! Akkor majd, azt mondhatja, Isten, hogy: “…na hagyjál engem békén a nagy eszeddel…! Még egy 19 éves “kis csajnak” is több esze volt nálad…! Ő végiggondolta, hogy mi van ha…!”

        10. Kedves Ida,
          Kezdjük a kezdetek kezdetén.
          Vagyok én -a racionalista – aki a világot az érzékszervei álltal tapasztalja és értelmezi körbevéve mindenféle furcsa hívővel ,akik kölömböző féle és karakteresztikájú isteneket ,szuperlényeket imádnak,ahol a világ teremtése is ezerféleképpen van leirva.Mindegyik csoport tagja az ö istenét és hitét tartja valóságosnak és igaznak , a szent tanaikban tárják- hirdetik a nagy igazságokat magukról és istenükről , és bizonyitékokat erről ,a világ teremtését pedig a saját hitük tükrében látják a legélethübben igazolva.
          Ha te ázsiai lennél ,akkor a Tao Te Kinget tartanád az egy és igaz szent irásnak.,mert abban a kulturában nevelkedtél volna ,és a reinkarnációban hinnél nem a jézusi mennyországban. 😀
          Ha scientologus lennél,akkor a földönkivülieket és Xenut tarnád az egy és igaz szuperlénynek, aki az embereket genetikailag létrehozta kisérlet szempontjából.
          Az Istenkép nagyon kultura és környezet fűggő.Ázsia,Közelkelet,Afrika,Dél Amerika,Új Zéland,Ausztrália ,Északi népek ,Jakutföld,stb..stb. Aztán a nyugati kereszténység, Bibliai istenképe. Ha a biblia istenkép az igaz,miért nem tudnak róla a mai napig sem más népek ,hanem teljesen másban hisznek .Hogy maradhattak ki embermilliók már a multban a jézusi igazságból,ha jézus az emberiséget jött megváltani ?
          Miért nem duplifikálta ,háromszorozta ,százszorositotta magát Jézus ,hogy a szibéria jakut,a tibeti ,az amazonászi,az eszkimó indián is hallja a nagy isteni igazságot,ha akkor még nem volt internet ,sajtó,mobiltelefon??!
          Miért van csak ott jelen töményen a kereszténység ,ahol a mindenkori pénzügyi és katonai hatalom koncentrálodik???

          A láma nekem azt mondta,hogy jogázzak és meglátom a nagy igazságot.
          Jógáztam,de nem láttam semmit és senkit.
          Te, Ida azt mondod fekődjek le Istenre gondolván,és reggel bizonyos leszek a létezésésben.
          Nem lettem.
          Szóval??

          Úgy döntöttem hogy hivő leszek,mert a racionalizmus fárasztó és tele van felelösségtudattal csak nem tudom miért és melyiket válasszam.

          Öszintén egyiknek sem tudok hinni,mert nincs épkézláb bizonyitékuk a saját istenük létezésésről.

        11. Kedves Sztrugackij bizony fárasztó a racionalizmus 😀 és igen, tele van felelősségtudattal (de, mintha a gyereked jövőjéért aggódtál volna még az elején a környezettel kapcsolatban, úgy emlékszem) – azt pedig, hogy estétől reggelre megvan a megoldás. egyszer így történt, Idával … ez nem recept!

          Nincs érvük istenükre ? Kinek van érve a saját létezésére hiszen “megkérdezése nélkül” él … sőt! Feldmár András aki nem az “igazi hívó keresztények” közé tartozik, azt mondta: “valaki él engem”. Próbálj meg, mondjuk, 5 percig nem élni, nem venni levegőt ! Egy keresztény term.gyógyász ember mondta, hogy még jó, hogy ezt nem dönthetjük el, mert a szervezetünknek nincs a tudatunkra, a döntésünkre szüksége hogy működjön. Hozzáteszem, hogy meggyógyuljon, mert ugye, a sebész belevág a testbe, és azt miért MERI megtenni ? mert majd, begyógyul. KI az, aki begyógyítja ? ezt nem tudja orvos receptre felírni 🙂

          Olvasom a biológusokat: annyira beleette magát a “magától való kifejlődés” az evolúció, hogy az egysejtűnek ÉRTELMET tulajdonítanak. Úgy fogalmaznak: az élettől elválaszthatatlan a kogníció ! Eszméletlen ! az egysejtű, kitalált mindent, a teljes bonyolultságot, szépet és finomat … (és létezik valaki, aki belerondított, ez a Bibliában van) DE egy felettünk álló végtelen LÉNYT, mely NAGYOBB nálunk, azt mi “nem tudunk elképzelni” !? nem is … nem fér a fejünkbe … próbáljon téged megvigasztalni egy … mondjuk egy szép virág, egy tulipán … alacsonyabb létsík, érthető ez?! Meghajolni nem képes az (itt nem a polgármesterre, vagy a miniszterelnökre gondolok, “ranglétrán” feletted állóra gondolok ha egyáltalán van ilyen 🙂 ), aki nem látja be, hogy az élet előbb volt mint ő maga … és nem ura annak.

        12. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Sajnálom, hogy az írásomból annyi maradt meg benned, illetve te ezt értetted belőle, hogy azt ajánlom neked, hogy: “Te, Ida azt mondod fekődjek le Istenre gondolván,és reggel bizonyos leszek a létezésében.”…..! Tényleg nem tudok mit mondani akkor…! Bocs…!
          Továbbá , azt mondod, hogy elolvastad, az írásom, és annak ellenére te azt gondolod, mondod, hogy attól függ(ne), hogy miben hiszek, hol , melyik kultúrában élnék….?! ?!
          Bár nem gondolom, hogy ezt komolyan mondod:
          “Úgy döntöttem hogy hivő leszek,mert a racionalizmus fárasztó és tele van felelösségtudattal csak nem tudom miért és melyiket válasszam.”
          Öszintén egyiknek sem tudok hinni,mert nincs épkézláb bizonyitékuk a saját istenük létezésésről.” , de azért megismétlem ! Istentől kell bizonyítékot kérned. Ha a szíved őszintén keres, és valóban akarod tudni az igazságot, és utána aszerint élni, és kéred Istentől, akkor Ő bizonyítékot ad önmagáról, hogy Ki Ő, melyik Isten! ( Ahogyan azt le is írtam a válaszomban, hogy én, hogy tettem, és amelyet, ha figyelmesebben olvastad volna akkor észrevetted volna….!)

          Ez a bizonyíték pedig az, amelyet mindenkinek adott:
          Róm 1,18 Isten ugyanis haragját nyilatkoztatja ki a mennyből az emberek minden hitetlensége és gonoszsága ellen, azok ellen, akik gonoszságukkal feltartóztatják az igazságot. Mert ami megismerhető az Istenből, az nyilvánvaló előttük, mivel Isten nyilvánvalóvá tette számukra. Ami ugyanis nem látható belőle: az ő örök hatalma és istensége, az a világ teremtésétől fogva alkotásainak értelmes vizsgálata révén meglátható. Ennélfogva nincs mentségük, hiszen megismerték Istent, mégsem dicsőítették vagy áldották Istenként, hanem hiábavalóságokra jutottak gondolkodásukban, és értetlen szívük elsötétedett. ? Akik azt állították magukról, hogy bölcsek, azok bolonddá lettek,
          ?

        13. Kedves Éva!

          “.. azt pedig, hogy estétől reggelre megvan a megoldás. egyszer így történt, Idával ? ez nem recept!”

          Ez most komoly?! Ennyi maradt meg benned is? Hogy én ezt “receptként” adtam?
          Egy bizonyságtételről, ami arról szólt másfél oldalon, hogy én hogyan tértem meg ennyi maradt meg?
          Ezek semmi?
          ” Úgyhogy döntöttem, és elmondtam Istennek, hogy amennyiben van Ő ( akármelyik Isten is , mert akkor még azt se hittem, hogy valóban a bibliai Isten az igazi ), akkor jelentkezzen, és akkor én az övé vagyok, és legyen, aminek lennie kell!”

          Ezek szerint tényleg kár volt!

        14. És még annak a mondatnak is az volt a lényege, hogy bemutassam, hogy Isten adja a bizonyságot a szívünkbe, nem vakon kell hinnünk….! Persze ezt is odaírtam, de úgy látszik, ennyi információ ment át abból…!

        15. Ida,nagyon is megértettem mire céloztál,de ennyi erővel bármiben hihetek,ha nagyon akarom.
          Viszont te nem értetted meg,hogy ez számomra miért fontos .Rengeteg Isten közul választhatok.Miért válasszam a tiédet ?
          Mert talán többet igér ,mint egy másik Isten vagy erkölcsősöbbé tenne ?
          Vagy a fenyegetés miatt,az örök kárhozat miatt,félelemből kell a tiédet választani ?
          😀
          Ja,mert a tiéd a igazi ,a többi meg hamis?
          De hát egy máshitű pont ezt állitja a tiédről 😀

        16. Remelem, ez jo helyre kerul a hozzaszolasokban 🙂

          Kedves Sztrugackij, a hit bizony komoly kerdes, es ha komoly ember vagy jol meggondolod miben hiszel.
          Tetszik, hogy keresel, es nem elegszel meg semmitmondo valaszokkal.

          Ha tenyleg komolyan gondolod, ajanlom neked ezt a 3 oras eloadast:
          http://sancho.hu/UET/2005-04-08__Schlingloff_Sandor__Apologetika_1.mp3
          http://sancho.hu/UET/2005-04-08__Schlingloff_Sandor__Apologetika_2.mp3
          http://sancho.hu/UET/2005-04-08__Schlingloff_Sandor__Apologetika_3.mp3

          Meg tobb jo es sallangmentes anyagot talalsz itt:
          http://istenletezik.hu/

          Udvozlettel, Zsolt – aki szinten keresett es talalt …

        17. Sztrugackij,
          “Vagy a fenyegetés miatt,az örök kárhozat miatt,félelemből kell a tiédet választani ?”

          Itt erted felre a dolog lenyeget mar megint. Mondom “mar megint”, mert mar 1x irtal egy masik megjegyzest, ami megint ehez a mostani dologhoz kapcsolodik…szerintem.
          Az a mondat valahogy igy szolt. Majd elhiszem Istent, ha latom. Attol tartok meg mindig nem erted Isten szereteted. Egy kerdes es megerted. Persze kell hozza egy nagy adag osszinteseg is.
          Szoval kerlek legy oszinte es valaszolj a kovetkezo kerdesre. Eleg, ha csak magadban valaszolsz ra. Folosleges ide bepotyoktedned, mert eme helyes valaszt mi mar reg tudjuk.
          Ha holnap megjelenne az a mi Istenunk akiben te ne hiszel, akit te gyakran ironikusan aposztrofalsz, melyik lenne a legerossebb erzes, ami eluralkodna rajtad?
          Innen talan mar magad is betudod fejezni a gondolatot.

          Szerintem a turelem = a csendes remenykedessel. A csendes remenykedes = a megertessel. A megertes = a szeretettel. Nem gondolod?

          Isten aldjon.

        18. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Én nem céloztam, hanem leírtam, hogy: “Úgyhogy DÖNTÖTTEM, és ELMONDTAM ISTENNEK, hogy amennyiben van Ő ( AKÁRMELYIK ISTEN IS , mert akkor még azt se hittem, hogy valóban a bibliai Isten az igazi ), akkor jelentkezzen, és akkor én az övé vagyok, és legyen, aminek lennie kell!”, “… már TUDTAM TELJES MEGGYŐZŐDÉSSEL , hogy VAN ISTEN, és az A BIBLIA ISTENE, és hogy az is minden IGAZ, AMIT JÉZUSRÓL MONDANAK?!”

          Mert, ha KICSIT FIGYELMESEBBEN olvastad volna, akkor láttad volna, hogy nekem is hasonló problémáim voltak ezzel, mint neked! És , bár én ismerem már az igazságot, de éppen azért írtam le neked, hogy NE NEKEM, ÉS NE NEKÜNK HIGGY, hanem magad kérd az Istent, hogy jelentse ki magát neked, HOGY KI Ő, melyik Isten, mi az igazság! Mert nem nekünk kell eldöntenünk, hogy melyik Istenben higgyünk, ha az igazságot akarjuk tudni, és aszerint akarunk utána járni!
          Persze, ha valaki csak hinni akar valamiben, akkor széles a repertoár “istenekből”, és lehet válogatni, és akkor valóban bármiben hihetsz, ha nagyon akarsz….!
          És, ha még figyelmesebben olvastad volna azt, amit leírtam, akkor azt is olvashattad volna benne ( legalábbis hamar kikövetkeztethetted volna belőle) , hogy én nem “nagyon akartam hinni valamiben”, hanem egyszerűen eljött az az idő, amikor megkaptam a meghívást Istentől ( hallottam a róla szóló bizonyságtételt, bár akkor még nem tudtam, hogy ez meghívás a Vele való személyes kapcsolatra) , és döntenem kellett, hogy elfogadom, vagy sem!
          Idézem a fent hivatkozott mondatot: “Hidd el, én se gondoltam volna addig, hogy megtérek, amíg el nem jött az időm erre! ( Még azon a napon se gondoltam arra, hogy ilyen velem megtörténhetne, amikor ez megtörtént! Sőt én soha nem is foglalkoztam vele, még feltételesen se, hogy esetleg Isten, vagy Jézus létezik?”)

          írod:
          “Viszont te nem értetted meg,hogy ez számomra miért fontos .Rengeteg Isten közul választhatok.Miért válasszam a tiédet ?”

          Már akkor értettem ( mint látod) , és válaszoltam rá, mielőtt kérdezted volna! Csak, ha kicsit figyelmesebben …. 🙂

          “”Mert talán többet ígér ,mint egy másik Isten vagy erkölcsösebbé tenne ?
          Vagy a fenyegetés miatt,az örök kárhozat miatt,félelemből kell a tiédet választani ?”
          Ennek a magyarázatát neked kell megtalálni, hogy neked miért “kellene” hinni, vagy elfogadni! ” Őt! Ha “ha kicsit figyelmesebben …. 🙂 “, akkor láthattad volna, hogy nekem pl az igazság ismerete volt az akkor, ami miatt úgy döntöttem, hogy amennyiben…, akkor én….! ( Amazokkal a dolgokkal én nem is foglalkoztam addig! ) Vannak, akiknek a bűneik súlya az, ami miatt keresik a megoldást, és a bűnbocsánat miatt fogadják el először Isten kegyelmét a Jézus Krisztusban. Vannak, akik tudományos munkát végeznek, és annak kapcsán döbbennek rá, hogy van Isten, és azért fogadják el, mert számukra az egyértelmű, hogy ebben az esetben, nincs min lamentálni. Van, aki beteg, és gyógyulni szeretne…! Van, aki az élet értelmét keresi…! Van, aki összeroppant lelkileg…! Stb! Szerintem mindenki saját maga tudja azt a szívében, hogy abban az esetben, ha tényleg létezik, akkor neki miért is lenne fontos “igent mondani” Neki! ( Csak pont a “többet” ad( anyagi dologra gondolok) , nem működik….! Te se szeretnéd, ha kizárólag azért akarnának veled megismerkedni, és “barátkozni”, mert te tehetős vagy…) Ha az ember nem tartja azt igen-igen nagy megtiszteltetésnek, hogy a Mindenható Istent, és az Ő Fiát, az Úr Jézus Krisztust, és a Szent Lélek Istent személyesen megismerheti, és személyes kapcsolatba kerülhet velük ( amely a sok milliárd ember közül kevésnek adatik meg!), és a bűnei is megbocsáttatnak, és fel van írva a neve a mennyben, és névről ismeri az Isten, akkor talán nem is “méltó” a meghívására. ( Az összes többi, amit kapunk, csak plusz ajándék!)

          írod:
          “Ja,mert a tiéd a igazi ,a többi meg hamis?
          De hát egy máshitű pont ezt állitja a tiédről 😀 ”

          Akkor vissza a beszélgetésünk legelejére, kezdetére….! Személyes kijelentés ( csak neked a szívedbe), személyes kapcsolat vele….! Kérdezd meg a más hitűt, hogy van-e személyes kapcsolata az “istenével”?! Tudja-e, hogy a bűnei megbocsáttattak, hogy kedves az istene előtt, hogy szeretet kapcsolatban van-e vele?! Tudja-e, hogy általment a halálból az életre?! Hogy fiának, vagy lányának tekinti-e az istene őt?! Hiszi-e, vagy tudja, hogy az az isten, akit ő imád, az az Isten!?

        19. Kedves SZTRUGACKIJ!

          írod:
          “Az Istenkép nagyon kultura és környezet fűggő.”

          Igen, ez akkor érvényes, ha csak az adott nép, adott vallását követed. Ha nem is akarsz többet tudni, elég neked, amit tanítanak. Aki keres azok közül is, az megtalálja Istent! Mert Isten ezt megígérte, hogy mindenkivel megismerteti magát, aki valóban keresi Őt!
          írod:
          ” Aztán a nyugati kereszténység, Bibliai istenképe. Ha a biblia istenkép az igaz,miért nem tudnak róla a mai napig sem más népek ,hanem teljesen másban hisznek ”
          Lásd fent! Aki valóban akarja ismerni az igazságot….! Ha valakinek elég az, hogy áldozatokat mutasson be az “isteneinek”, hogy azok jóindulatát elnyerje, illetve haragjukat elfordítsa magáról, akkor neki ennyi elég. Továbbá ezekhez a népekhez is küldettek hírnökök , akik Jézusról, Istenről, és az evangéliumról vitték a híreket, de azok nem akarták bevenni , és elfogadni, hanem megölték őket, vagy elüldözték azokat. Isten ( mint írtam is már) , nem fogad el erőszakkal kikényszerített “hitet”, “szeretetet”, vagy “imádatot”, csak azt, ha valaki önszántából teszi ezeket! ( Továbbá, mint írtam azt is, a Sátán is létezik, aki nem annyira szereti, ha az emberek elhagyják a birodalmát. Meg is tesz minden tőle telhetőt, hogy “lebeszélje” azokat arról!)
          írod:
          “Hogy maradhattak ki embermilliók már a múltban a jézusi igazságból,ha Jézus az emberiséget jött megváltani ?”

          Jézus megváltotta az emberiséget. Mindenki az Ő áldozata, megváltása alapján fog üdvözülni. Az Ő áldozata érvényes az eddig élt, élő, és élni fogó emberekre mindre, akik lelkiismeretük szerint a jót cselekedték. Az Ő áldozata fog beszámíttatni azoknak, és az elkövetett bűneiket Miatta, az Ő áldozatára nézve fogja Isten megbocsátani. Akik a rosszat tették, és ezt tudták is, vagy esetleg direkt akarták is, azokra ez az áldozat nem vonatkozik. Mert Isten a tudatlanság idejét elnézi azoknak, akiknek a szívük egyébként “jó”. Akik nem a saját elhatározásukból követték el a bűneiket. Nem direkt a gonoszságnak adták át a szívüket.
          Jel. 20,12 És látám a halottakat, nagyokat és kicsinyeket, állani az Isten előtt; és könyvek nyittatának meg, majd egy más könyv nyittaték meg, a mely az életnek könyve; és megítéltetének a halottak azokból, a mik a könyvekbe voltak írva, az ő cselekedeteik szerint. Jel. 20,15 És ha valaki nem találtatott beírva az élet könyvében, a tűznek tavába vetteték.
          Ebből az igeversből is látszik, hogy csak azok mennek a kárhozatra, akik a gonoszt cselekedték.
          Persze itt visszatérek arra, hogy akik hallották Jézus beszédét ( a meghívást) , hallották az evangéliumot, és nemet mondtak, azokra ez az elnézés, már nem vonatkozik….!
          írod:
          “Miért nem duplifikálta ,háromszorozta ,százszorositotta magát Jézus ,hogy a szibéria jakut,a tibeti ,az amazonászi,az eszkimó indián is hallja a nagy isteni igazságot….”

          A fent leírt dolog miatt nem volt szükség rá. Továbbá, még az is hozzátartozik, hogy nem mindenki kap meghívót Istentől, a Vele való közösségre. ( Ahogyan te is ismerhetsz 1000 nőt is, de csak 1-et akarsz feleségül venni. Azt kéred meg, hogy legyen a feleséged. Ismerhetsz 1000 embert, de csak mondjuk 10-nek ajánlod fel a barátságodat…! ) Istennél is így van ez. (1 Kor. 1,27 Hanem a világ bolondjait választotta ki magának az Isten, hogy megszégyenítse a bölcseket; és a világ erőtleneit választotta ki magának az Isten, hogy megszégyenítse az erőseket;
          ?És a világ nemteleneit és megvetettjeit választotta ki magának az Isten, és a semmiket, hogy a valamiket megsemmisítse: Hogy ne dicsekedjék ő előtte egy test sem. ) Megérthetetlen ugyan a számunkra, hogy ez alapján, kit, miért választ ki ekkora kegyelemre, vagy ez alapján, kinek miért küld meghívót a Vele való közösségre, de így működik. És bár, ez alapján megfoghatatlan a dolog ugyan, de ez Isten szuverén joga, hogy így tegyen. De, mint írtam, ez nem jelenti azt, hogy amazok az emberek mind elkárhoznak, viszont ilyen jellegű elhívásban nem részesülnek. Ha nekik is ez lett volna felajánlva, akkor olyan helyre születtek volna, ahol hallhatják az evangéliumot. ( De, ezt gondolom nem kell magyaráznom, hogy Jézus szolgálata előtt se, se közben, se utána, nem mindenki hallhatott, Isten Benne adott kegyelméről. De nyilván, hogy ezek az emberek nem kapásból mennek a “süllyesztőbe”! De ezt már leírtam. )
          írod:
          “Miért van csak ott jelen töményen a kereszténység ,ahol a mindenkori pénzügyi és katonai hatalom koncentrálódik???”

          Miért nem lehet megérteni, hogy nem az a kereszténység, amelyik Jézus nevével takarózik, hanem amelyik Jézus nevében él!!!!!! ( Erről is, már példabeszédet is írtam neked, hogy jobban átlásd, de valahogy nem akarod meghallani….!) Te nem arra kaptál meghívót, hogy Jézus nevével takarózzál, hanem arra, hogy Jézus nevében élj!
          írod:
          “Öszintén egyiknek sem tudok hinni,mert nincs épkézláb bizonyitékuk a saját istenük létezésésről. ”

          1 Kor. 1,19 Mert meg van írva: Elvesztem a bölcseknek bölcseségét és az értelmeseknek értelmét elvetem. Hol a bölcs? hol az írástudó? hol e világnak vitázója? Nemde nem bolondsággá tette-é Isten e világnak bölcseségét? Mert minekutána az Isten bölcseségében nem ismerte meg a világ a bölcseség által az Istent, tetszék az Istennek, hogy az igehirdetés bolondsága által tartsa meg a hívőket. Mert egyfelől a zsidók jelt kívánnak, másfelől a görögök bölcseséget keresnek. Mi pedig Krisztust prédikáljuk, mint megfeszítettet, a zsidóknak ugyan botránkozást, a görögöknek pedig bolondságot; Ámde magoknak a hivatalosoknak, úgy zsidóknak, mint görögöknek Krisztust, Istennek hatalmát és Istennek bölcseségét. Mert az Isten bolondsága bölcsebb az embereknél, és az Isten erőtelensége erősebb az embereknél.

          ?

        20. Kedves Ida
          először is nem volt kár elmondanod, másodszor pedig nem ennyi maradt meg bennem. Ha egy KÍVÜLÁLLÓ olvassa a történetet, (bocsánat, azért a kifejezésért) de, esetleg “receptnek” veszi, ezért is írta, “hogy ha majd jön személyesen és szól” – és ez most megint pórias – sajnálom !
          Én is elmondtam itt régebben “a történetet” ami szintén egyetlen “pillanat” volt, de annak a mélységét KÉPTELEN bárki belátni ! értsd ezt meg, kérlek !

        21. Kedves ZSOLT!

          “Tetszik, hogy keresel, es nem elegszel meg …..semmitmondo…… valaszokkal.”
          “Meg tobb jo es ……sallangmentes ….. anyagot talalsz itt:…”

          Jó, hogy jöttél, és minősítettél is bennünket azonnal! Beletetted te is, amit lehet! Kösz!

          Mát. 13,24 … Hasonlatos a mennyeknek országa az emberhez, a ki az ő földébe jó magot vetett; De mikor az emberek alusznak vala, eljöve az ő ellensége és konkolyt vete a búza közé, és elméne….

          Ha csak az anyagot ajánlottad volna, akkor az természetesen rendben van….!

        22. Kedves Éva!

          Örülök neki, hogy nem csak ennyi “ment át”, mert nagyon elkeseredtem rajta. Éppen azért, mert, ha azoknak se, akikkel “egy cipőben” járunk, akkor mit akarok egyebektől…! (Természetesen nem miattad keseredtem el, hanem, hogy nem tudtam úgy megfogalmazni, hogy a lényege gondolkoztassa el SZTRUGACKIJT. És pont nem az volt a lényege, az csak egy “mellék történet” volt.)

        23. “Ha csak az anyagot ajánlottad volna, akkor az természetesen rendben van?.!”

          Jav: Ha csak az anyagot ajánlottad volna, akkor az természetesen rendben lett volna?.!

        24. Kedves IDA,

          “Jó, hogy jöttél, és minősítettél is bennünket azonnal! Beletetted te is, amit lehet! Kösz! ”

          nem akartam es nem is minositettem. A semmotmondo valaszokat nem erre az oldalra, es nem Rad ertettem.

          Bocsanat, ha felreertheto volt

        25. Kedves Zsolt!

          Rendben. Félreérthető volt, főleg azért, mert SZTRUGACKIJ nem igazán keresőként jött ide. (Lehet, hogy nem olvastad, vagy elfelejtetted a hozzászólásait.) Mi pedig a felmerülő kérdéseire , vagy vádjaira , kijelentéseire igyekeztünk válaszolni. Mellétéve az evangéliumot is, amit szerintem itt hallott először. És ekkor jött a hozzászólásod… 🙂 És nem elsősorban a minősítés zavart ( azt feldolgozzuk…) , hanem, hogy mikor történik….!

  7. Azt valahogy a szerző elfelejtete leközölni,hogy az Ebola összes virusfajtája csak testnedved utján terjed.Nagyon könnyű karanténban tartani,amig a virus pangása lezajlik.Nem jelent semmiféle veszélyt az emberiségre.
    Kár ,hogy Jézus arra a sok közuti balesetre nem figyelmeztetett,ahol százezrek halnak meg évente a világon – valahogy igy -rengetegen halnak majd meg naponta vasszekereken, vasparipákon,vasmadarakon mint bármilyen más járványos betegségben a világon az utolsó időkben ,és szivinfraktusban a kővérségtől. 😀

    1. Ismerjük csak szépen be,a nyugaton az emberek a jólétükbe döglenek bele ,nagyon kevés fizikai munka, mérhetetlen zabalás ,csokoládé,alkohol ,űditők,jó kis mérgező gázok felszippantása az egymást érő kocsiktól.
      Azért nem ártana ha belenéznétek egy világstatisztikába mitől ,hányan és hol halnak meg az emberek .Mindjárt másképp néznétek az AIDS- ,az Ebolára, és egyéb vírusos betegségek halálozási rátájára.
      Én csak a Spanyolnáthát nevezném gyilkos járványnak az Újkorban.A Kozépkorban az angliai búbopestist.
      Ma ennél sokkal többen halnak meg egyszerű agyhártyagyulladásban a harmadik világban.A csecsemőhalandoságról nem is beszélve.

    2. “Kár ,hogy Jézus arra a sok közuti balesetre nem figyelmeztetett”

      Náhum már megtette előtte!!!

      “Az utczákon robognak a szekerek, összeütköznek a piaczokon; tekintetök mint a fáklyák, futkosnak mint a villámok.”

        1. Köszönöm a bókot, de nem az én érdemem, csak továbbadom, amit kaptam. 🙂 Amúgy az általunk összeállított Idők Jelei szemináriumban mindig említésre kerül.

        2. Kedves Thea
          Igen,tudom hogy nem a te érdemed,és helyes is,hogy megjegyezted,amint nekem meg öröm ilyen éberséget és felkészültséget látni,és azt hiszem helyes is ilyenkor további jóra,figyelemre,az Úr iránti hasonló odaadásra biztatásként dicsérni,akár nyilvánosan is,hogy más is épüljön belőle azt,ami egy testvér életében jó,és érték,hogy ne csak mindig intsük,meg fedjük egymást,hanem ha van rá méltó ok,akkor dicsérjünk is,mert szerintem ez is beletartozik a testvéri szeretetbe,és egymás szolgálatába,ahogyan erről pl.Pál is beszélt.
          Minden jót neked,Isten áldjon.

  8. Ha szándékosan szabadították rá az emberekre Afrikában ezt a vírus, akkor is igaza van Jézusnak (Lesznek járványok egyik hely után a másikon) és ha nem szándékosan, akkor is. Sokat nem tehetünk az ügyben, az viszont biztató, hogy jól működő immunrendszerrel jó esély van túlélni. Vágtat a fakó(vagy sárga) színű ló (is), szomorú, de ezeknek így kell történniük.

    1. Pontosan, Jézus csupán arra figyelmeztetett, hogy “lesznek járványok”, azt nem mondta el, hogy honnan erednek.

      1. doghalalok=jarvanyokkal?
        Mate 24:7 Mert nemzet támad nemzet ellen, és ország ország ellen; és lésznek éhségek és döghalálok, és földindulások mindenfelé.

        Lukacs 21:11 És minden felé nagy földindulások lesznek, és éhségek és döghalálok; és rettegtetések és nagy jelek lesznek az égből.

        1. A Bibliában használt görög szó a loimos (??????), jelentése:
          dögvész, szó szerint: betegség, kártevők
          Az Új fordítású Bibliában így olvasható:
          “mindenfelé nagy földrengések, járványok és éhínségek lesznek,” Lukács 21:11

        2. Ezert jok ezek az “uj forditasu” Bibliak. A kerdes az, hogy kinek, vagy kiknek jo ez?

        3. Én személy szerint a Jakab királyi Bibliafordítást preferálom, utána a Károlit. Az ott használt ‘pestilence’ fertőző betegséget jelent.

          A ‘mindenfelé’ illik a Jézus által használt hasonlathoz, amikor szülési fájdalmakhoz hasonlította az idők jeleinek érkezését és erősödését.

        4. Kedves Ethnos!

          Az évezredekhez viszonyítva, csak nem régen fedezte fel a tudomány a baktériumokat, vírusokat ( ez utóbbiak létét már meg is kérdőjelezik!). Az említett vers keletkezésekor, illetve fordításakor ( Károli , és a még utánajövők, illetve előtte lévők idejében is, a tömeges megbetegedést, és halált okozó kórokat, döghalálnak nevezték. Ezért van ez a fordításban. Az újabbakban pedig( bár én is jobban szeretem a régit), e felfedezéseket figyelembe véve , fordították járványoknak.

          Továbbá, az utolsó 100 év az, amiben a nyugati társadalmak , a mezőgazdasági gépek meg/feltalálásával/megcsinálásával/alkalmazásával, többnyire ( helyenként változó) magas (fizikai) életszínvonalat tudtak létrehozni. Előtte Európában, és Amerikában(USA, Kanada) is rendszeres volt mind az éhezés, mind a döghalál. ( Pl, Magyarországot az éhezők országának nevezték . És a 3 millió koldus országának.) A földrengésekről nincsenek biztos adataink, hiszen nem vezettek róluk feljegyzéseket. Esetleg említéseket találhatunk a különböző krónikákban. Azt viszont tudjuk, hogy amióta figyelik, és mérik azokat ( mert a technika megengedi már) , egyre jobban szaporodnak. És ezeket a térképeket is, ahol ezeket bemutatják, megtalálhatod az “hálón”!

        5. Ida,
          Ha feltételesen elfogadok egy mindenható istent ,az Univerzum teremtőjét ebből törvényszerűen az következik ,hogy az Időn kivül áll,így előre tudja a végkifejletet.
          Jézus tudta ,hogy a kereszténység megalapitásásval valami észbontóan kegyetlen népirtás ,erőszakos hittérités,inkvzició és keresztes hadjárat lángja lobban fel a világon,aminek a vége a mai buzikultuszu nyugati társadalom megjelenése,ami nincs tekintettel senkire és semire csak saját jólététre más népek szenvedése és behodoltatása árán. A sok millió legyilkolt,terrorizált ártatlan embert,természeti népeket -akiknek semmi kőzűk nem volt a keresztrefeszitéshez ,sem Térben sem Időben – ki fogja kárpotolni a mérhetetlen kinért,szenvedésésrt ,amit a keresztény hittérités és terjeszkedés szabaditott a világra??! A kereszténység,Isten-hiszen nem is hisznek a Bibliai istenben .
          Senki,senki sem képes erre -az átélt fájadalom és kín nem rehabilitálható még az örök élet és udvösség kecsegtetésével sem,mert az a sok nyomorult nagyon valóságosan élte és éli át a kín pillanatait a Történelemben és a mai napi is a közelkeleten .
          Ilyen áron nincs szükség sem istenre ,sem örökéletre. Sokkal többet ártott,mint amennyi békét és szeretetet adott volna a világnak.

        6. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Igen, előre látott mindent. Azt is hogy az ember engedetlen lesz felé, elbukik, és a Sátánnak adja a hatalmát, amit a föld feletti uralkodásra kapott. Továbbá azt is, hogy milyen nyomorúságot hoz ez az emberiségre. Jézus is tudta, és meg is mondta, már akkor, hogy ezek fognak történni.
          De, miután Isten szereti a teremtését, és az embert is benne , ezért már a teremtés megtörténte előtt eldöntötték, hogy hogyan oldják meg azon emberek megváltását az örök kárhozatból, akik mégis inkább Istenhez akarnak tartozni, az Ő hatalma alá, semmint a Sátánhoz. De nem akart erőszakkal senkit az ő szeretetére rábírni, ezért volt ott a két fa az édenkertben, hogy az ember dönthessen. Az ember döntött, és a jó, és gonosz tudását választotta ( némi rábeszélésre). Ekkor jött be a lelkiismeret, amely ennek a fának a gyümölcse.
          Innentől azok, akik Istent választották, azzal tettek erről bizonyságot, hogy a lelkiismeretük szerinti jót cselekedték. Viszont voltak, akik a rosszat cselekedték, de változtatni szerettek volna ezen, viszont a bűnökkel csinálni kellett valamit Isten előtt, hogy azok megbocsátásra kerülhessenek, és eltöröltethessenek. ( Mert Isten csak úgy nem nézheti el azokat. Hiszen megmondta, a bűn büntetése, halál…!) Préd. 12,16 Mert minden cselekedetet az Isten ítéletre előhoz, minden titkos dologgal, akár jó, akár gonosz legyen az. Mát. 12,36 De mondom néktek: Minden hivalkodó beszédért, a mit beszélnek az emberek, számot adnak majd az ítélet napján.

          És ekkor küldte el Isten az Ő Fiát, hogy helyettesítő áldozatával megváltsa azokat, akik az utóbbi csoportba tartoznak. Róm. 4,25 Ki a mi bűneinkért halálra adatott, és feltámasztatott a mi megigazulásunkért. Ján. 3,16 Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. Ján. 3,17 Mert nem azért küldte az Isten az ő Fiát a világra, hogy kárhoztassa a világot, hanem hogy megtartassék a világ általa. Róm. 10,13 Mert minden, a ki segítségül hívja az Úr nevét, megtartatik. Ján. 5,24 Bizony, bizony mondom néktek, hogy a ki az én beszédemet hallja és hisz annak, a ki engem elbocsátott, örök élete van; és nem megy a kárhozatra, hanem általment a halálból az életre.

          írod:
          “…Ilyen áron nincs szükség sem istenre ,sem örökéletre. Sokkal többet ártott,mint amennyi békét és szeretetet adott volna a világnak.”

          Az a helyzet, hogy nem szavazás kérdése, hogy legyen-e Isten. Azt sem, hogy mi fog történni! Nem mi döntjük el, hogy legyen-e örök élet, vagy örök kárhozat. Szükség van-e rá, vagy sem…! Ezt Isten így határozta meg, és nincs szavazati jogunk a dologról.

          Mi arról dönthetünk, hogy elfogadjuk-e Isten kegyelmét, amelyet felkínál a Jézus Krisztusban , vagy nem tartunk rá igényt , és akkor a B variáció valósul meg.
          Csak annyit kell eldöntenünk, hogy megállhatunk-e Isten előtt , az ítélet napján a bűneinkkel, vagy sem. Ha ez utóbbi a valószínű, akkor a fent említett igeversek jelzik, hogy mit kell tennünk.

          Itt pedig azt is elmondja, hogy, ha valaki hallott a kegyelem lehetőségről, és nem élt vele, akkor ez is beszámíttatik.
          Ján. 12,47 És ha valaki hallja az én beszédeimet és nem hisz, én nem kárhoztatom azt: mert nem azért jöttem, hogy kárhoztassam a világot, hanem hogy megtartsam a világot.
          ?Ján. 12,48 A ki megvet engem és nem veszi be az én beszédeimet, van annak, a ki őt kárhoztassa: a beszéd, a melyet szólottam, az kárhoztatja azt az utolsó napon.

        7. A kereszténység, és a keresztény vallás közötti különbségről pedig, már írtam párszor neked.

        8. Kedves Ida,
          Öszinte leszek – ezek a dolgok csak tömény fantazmagóriák számomra -probálom de ne tudom komolyan venni ,sajnálom.
          Minden jót!

        9. Ha anélkül olvasod el kedves Sztrugackij amit Ida írt vagy mások, a Bibliáról, ami a hitünk alapja, ahogy egy regényt is olvasni lehet ami ugye ki van találva, akkor feltétlenül le kell írnom, hogy a Biblia egészen más mint történet, ami lehet igaz (dokumentumok alapján) vagy nem (az írói fantázia szülötte).
          Évszázadokkal, sőt, ezredekkel ELŐBB abban leírtak TELJESEDNEK be. Napjainkban éppen egy ószövetségi könyv, Dániel Könyve, összevetve az újszövetségi Jelenésekkel: a szemünk előtt történik és abban (Dániel) még az is benne van, hogy sokkal későbbre vonatkozik “Te, Dániel, zárd le ezeket a beszédeket, és pecsételd le ezt a könyvet az elrendelt időig: sokan fogják majd azt tanulmányozni és nagy lesz a tanulsága” Dániel 12.4.
          Az Újszövetség lényege az Ószövetségi próféciák beteljesedése Jézus Krisztus személyében, életében és halálában, valamint feltámadásában is! Ezt nem lehet egy vállvonogatással elintézni főleg, hogy az üzenet a szívünkhöz szól ! 🙂 Háromszáznál több előre megírt prófécia teljesedett be Jézus Krisztusban. Nem gondolom, hogy ez olyan dolog, ami mellett csak úgy el lehet menni egy gondolkodó embernek!
          Itt mindenki, a keresztények régóta foglalkoznak ezzel és mélyrehatóan. Életet megváltoztatva általa, mégpedig, a boldog ÖRÖK (!) élet irányába 🙂 Ezt nem lehet szembeállítani a néhány perces, félórás idefigyeléssel.
          Még sosem tetted fel a kérdést, hogy miért van az ÉLET ? Pedig ezt James Lovelock is feltette, amikor egy konferencián gratuláltak a Gaia-elméletéhez, hogy a sok támadás ellenében, végre elismerték! (Gondolom hogy őt nem kell bemutatnom, sem a Gaia-elmélet lényegét: környezetvédő vagy 🙂 )
          Ezt mondta: “Hosszú út vezet még addig. Tudtam, hogy a deklaráció még nem teljes, és hogy a Gaia-elmélet addig nem lesz igazán a tudomány szerves része, amíg a deklaráció ki nem egészül annak a gondolatnak tudományosan elfogadható megfogalmazásával, mely szerint az önszabályozás célja a lakhatóság, az úgynevezett habitabilitás fenntartása. A föld- és élettudományok Amszterdamban összegyűlt tudósai nem fogják fel, mennyire kétes önszabályozásról beszélni a rendszer céljának, alapirányának meghatározása nélkül. Mivel a tudomány még mindig rabja a Descartes-féle ok-okozati logikának, az olyan szavak, mint a “cél” vagy “irányultság” leküzdhetetlen akadályt jelentenek. A mérnökök és a fiziológusok viszont tudják, hogy CÉL NÉLKÜLI önszabályozás badarság”. (Idézet: Lovelock Gaia halványuló arca Utolsó figyelmeztetés Akadémiai Kiadó 2010)
          Vajon, mi a CÉL ? szerintem mi tudunk rá válaszolni és remélem, hogy megtalálod a választ Te is az élet céljára amit elég régóta tanulmányozunk számtalan tudománnyal, kedves Sztrugackij.
          U.i. Még az a jó, hogy az élet a törvényeivel mindig ugyanolyan, mi lenne ha változna folyton ? áááá … nem volna tudomány sem! 😀

        10. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Tisztában vagyok vele! Azért írtam, hogy ha esetleg eljön a nap, amikor szükséged lesz rá, akkor jusson eszedbe!

          Isten áldjon!

        11. Ezt a 3 millió koldust Trianon után mondták, amikor tömegével jöttek vissza az elcsatolt területekről az ott élők, és nem volt munkájuk. De ez akkor is túlzás volt, amit a kommunisták használtak ki a Horthy rendszer ellen. Az igazság az, hogy Magyarországon ÉPPEN hogy nem volt komoly éhinség. Azért jöttek ide annyian egész Európából. Nagyon jó volt a föld, és mindig tudtunk tartalékolni. Szent Erzsébet is mondta, hogy azért jó, hogy abba a német hercegségbe megy, mert ott jóval több a szegény ember. (A jobbágyoknak is nálunk volt Európában a legelviselhetőbb élete…) Viszont Selma Lagerlöf arról ír, hogy a svéd zsellérek soha nem láttak gyümölcsöt, a gabonából készült kenyér meg olyan volt nekik, mint nálunk a fehér kenyér. (mert sokszor szárított levelekből csinálták, ahogy Szibériában kerítéslécből a pálinkát)
          Bocsánat az offért, de nem szeretem, ezeket a Magyarországot degradáló tévhiteket…

        12. Kedves Zina!

          Természetes, ha valamit jobban ismersz, akkor javítsd, pontosítsd. Köszönöm.
          (Én elsősorban az éhínségek rendszeres előfordulására a történelem folyamán, akartam a figyelmet felhívni, amelyek előfordultak itt, és amerikai kontinensen is. Leginkább arra, hogy azért mert most éppen itt Európában nincs, attól még itt is volt.Ezért említettem ezt, én is arra az időszakra gondolván MO-val kapcsolatosan, vagy anno a Dózsa-féle parasztlázadás . De, gondoltam itt az ukrán éhínségre a 2 világháború között, és stb. Az északi népekkel kapcsolatosan pedig nekem csak feltételezéseim voltak, hogy ők még annyira se úszhatták meg.)

      2. A “mindenfele”-nek nagyon egyertelmu jelentosege van es epp ezert nem igen lehet felreerteni.
        Ne tevesszuk ossze tehat a jelenlegi itt-ott jellegu ehinsegekkel, foldindulasokkal, stb-vel.
        Ha tehat “mindenfele” nem taplalkoznak majd rendesen az emberek, vagyis ehinsegek lesznek, akkor annak ez lesz az eredmenye: az emberek legyengulnek es megbetegednek(gorogul: loimos).

        http://www.biblestudytools.com/lexicons/greek/kjv/loimos.html

        Ez csak 1 velemeny.

        1. Erre láttam érveket pro és kontra is; úgy értem a “mindenfelé” kifejezésre.
          Egyik vélemény szerint általánosan, a föld minden szegletében jelen lesz, a másik szerint pontosan a maihoz hasonlóan, mindenfelé, kisebb-nagyobb területeken.
          Egészében vizsgálva én is azon a véleményen vagyok, hogy általánosságban mindenhol lesznek harcok, háborúk (=lázongások, forrongások, terrorakciók, polgárháborúk és háborúk), ennek folyományaként a népesség élelmezése elakad, akadozik, amiből egyenesen jön az, amit írtál, Ethnos, azaz járványok. Bár még nem egészen világos, de feltételezem, hogy a földindulások is kapcsolódnak majd ehhez; vagy a kiváltóok lesz majd (globális katasztrófaállapot miatt mindenki majd önmagát akarja védeni, így az országok is egymásnak esnek, sőt, országokon belül is), vagy kísérőjelensége (szuperfegyverek?)

      3. Kedves Thea,nem akarok gorombának tűnni,de ha a hatezer évvel ezelötti hat napos teremtést tényként fogadod el-és a többiek is-,azt híszem itt megállok,mert az egész beszélgetésünk a lényegét veszItette.
        Üdv mindenkinek!

        1. Kedves Sztrugackij!
          Azt azért tudd, hogy mi annak ellenére szívesen beszélgetünk veled, hogy szerinted a semmi felrobbanásából jöttek létre az elemek, a fizika törvényei, a bolygók, naprendszerek, a Föld, az ember, a pacsirta dala vagy a szeretet.
          Ha valaki azt mondaná neked, hogy a szobája mennyezetéről függő naprendszer-makett az otthonát fűtő kazán felrobbanásából jött létre mit gondolnál róla? Pedig ott valami robbant fel, nem a semmi…
          Üdv neked is 😉

        2. Lk 8,5 “Kiment a magvető vetni. Vetés közben némelyik mag az útfélre esett, és eltaposták, vagy megették az égi madarak.
          Lk 8,12 Akiknél az útfélre esett, azok meghallották az igét, de azután jön az ördög, és kiragadja szívükből, hogy ne higgyenek, és ne üdvözüljenek.

        3. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Én speciel nem úgy látom, de ennek a dolognak nincs köze a hitedhez, az üdvösségedhez, illetve a döntésedhez. Illetve “csak annyi”, hogy talán “hat nap” választ el az üdvösségtől…..! De fel a fejjel, lehet, hogy van itt a földön még egy pár jó éved…!

        4. Sajnálattal , halom elveszteted a türelmedet .
          De ebben a vitában nem lehet nyerni mivel vélemények annyiban különböznek .
          Én is máshogy tartok sok mindent .
          Például a Jézus küldetését megtartónak mondanám nem megváltónak .
          Ami óriási különbség . És komoly eltéréseket okoz abban , hogy mi a világhelyzete .
          Jézus : Mindig kérdezi akarsz meggyógyulni ?
          De miért ?
          Ezért lesz a figyelmeztetés , mert úgymond sokan megrészegedtek , a sok bortól .
          És változni sem akarnak , de mi lesz ennek a vége ?
          Mert ki nem változik lehet , hogy a változás után utolsók között fog lenni , pedig
          megszokta a jó világot .
          A szabad akarat törvénye bármit megtehet a ember , de ha bezárja a körét
          lehet , hogy odamegy ahova nem akar .

        5. Kedves Sztrugackij!
          Én sem akarok gorombának tűnni, de Te sem gondolhatod komolyan a Darwini-evolúciós elméletet! Erre akkora az esély, mintha fölrobbanna egy nyomda, és a leeső betűkből összeállna egy Biblia! (csakhogy stílszerű maradjak)
          Nem vagyok hívő, pláne Biblia-fan, aki mindenre képes egy Igét odavágni, de kell, hogy legyen egy felsőbb hatalomnak, aki felügyel MINDENKIT, minden helyzetben. Ezt hívhatjuk akár Istennek is, Jézus Krisztusnak is, Allahnak is, Jahvénak is, stb és ebben viszont Neked van igazad Testvérem!
          Áldás!

        6. “Ezt hívhatjuk akár Istennek is, Jézus Krisztusnak is, Allahnak is, Jahvénak is, stb és ebben viszont Neked van igazad Testvérem!”

          Csak addig kedves Tökmindegyki, ameddig nem tudod, hogy kinek hívhatod. De, ha már tudod, hogy kell lenni-e Valakinek, akkor érdemes lenne utánajárni, hogy az a Valaki akar-e valamit az embertől, és, hogy mit akar!
          Jak 2,19 Te hiszed, hogy egy az Isten. Nemesen teszed. Az ördögi szellemek is hisznek [ennyit, és] borzadályban [élnek].
          Csel. 17,30 E tudatlanságnak idejét azért elnézvén az Isten, mostan parancsolja az embereknek, mindenkinek mindenütt, hogy megtérjenek:

      1. A Jelenések 6. fejezetének lovaira gondolsz? Már elég régóta vágtatnak. Háborúk(tűz színű ló), éhínségek(szürke színű ló) és a(járványos és nem ragályos) betegségek milliószámra szedik áldozataikat
        Most az eboláról beszél a világ, de a “hagyományos” járványos betegségekben ( pl. malária) és egyéb(régebbi korokban sokkal ritkább vagy ismeretlen) betegségekben milliók, ha nem tízmilliók pusztulnak el évente. Ez a fakó vagy sárga színű ló.

        1. Igen, arra gondolok. Sajnálatos módon minden generáció beleesik ebbe a hibába.
          Gondold el mi lehetett a középkorban:
          Terjed az iszlám (Első lovas, AK)
          Török hódítás (Második lovas. háború)
          Éhinség a háboruk miatt (Harmadik lovas)
          járványok ahol fél európa kipusztul (Negyedik lovas)
          Direkt egy kicsit sarkítottam, hogy bemutassam, mennyire rá lehet húzni bibliai prófécákat bizonyos törénésekre, ha akarjuk, ugyanokkor azóta eltelt 500-600 év és még mindig tart a kegyelmi idő.

          Ha azonban nem önkényessen értelmezzük a lovasokat, könnyen belátható, hogy az istállóban várnak a bevetésre.

          A pecsétek felbontása nem felcserélhető, vagy ha valaki szerint igen, akkor tényleg bármilyen forgatókönyvet össze lehet legózni.
          Jézus szép sorban bontja fel.
          Az első pecsét azaz az első lovas az Antikrisztus megjelenése, mivel azonban még se híre, se hamva, a többi lovasról kár is beszélni.

          Sztrugackij szkepticizmusának pont ezért van helye, mert a sok belemagyarázáson átlát. Ha eljön az idő, ami lehet. hogy nagyon hamar lesz, akkor tényleg jön a vágta.

        2. Kedves Zoli!

          írod:
          “Sztrugackij szkepticizmusának pont ezért van helye, mert a sok belemagyarázáson átlát. Ha eljön az idő, ami lehet. hogy nagyon hamar lesz, akkor tényleg jön a vágta.”

          Ha olvastad Sztrugackij hozzászólásait, akkor szerintem azt is láthattad, hogy neki nem a próféciák jó, vagy téves, helyes, vagy helytelen értelmezésével volt/van problémája ( nem is ismeri, se a próféciákat, se azok “keringő” magyarázatait), hanem azzal a ( sátáni) vallásos rendszerrel, amely Jézus nevével takarózva követett/követ el erőszakot a világon. (És számára a kereszténység, vagy keresztény vallás egykutya. Pusztuljon mindkettő, a követőivel együtt! Akárki is áll az egyik, vagy a másik mögött! ) Továbbá , azt is leszűrhetted az írásából, hogy ő, még ebben az életben szeretné a “javait” elvenni ( Átörökített DNS-eivel együtt) , és nem érdekli, se az örök élet, se az örök kárhozat. Kizárólag azt várja, hogy jöjjön végre Valaki, aki meghozza a kommunizmust, és az ennek ellenállókat, a “rendszerellenségeket” kiírtja! ( És ez a valaki nevezheti magát akármilyen néven is, csak ne Jézusnak hívják az illetőt, mert ennek a névnek előtte (most) nincs tekintélye! )

          Csak azért írtam ezt, mert ezzel a mondatoddal vállon veregetted, és levetted az üdvösség felőli döntés felelősségét a válláról! ( Gondolom nem szeretnéd, ha az utolsó ítéletnél rád hivatkozna, hogy “…de hát, az a Zoli fiú mondta nekem, hogy igazam van, hogy szkeptikus vagyok, és hogy milyen jól átlátok a szitán…”!?)

        3. Kedves Ida,

          Alapvetően felnőttként kezelem az embereket és feltételezem, hogy senki nem gondolja, hogy a prófécia értelmezéstől függ az üdvössége.
          Szerintem az idézett emberünk is tisztában van azzal, hogy mi keresztények úgy tartjuk, hogy aki Jézust elutasítja az előbb utóbb szopóágra kerül. Ha meg nincs, az előző mondatból megtudta. 🙂

          Kizárólag azt nyomatékosítottam, amiről talán veled is értekeztünk, hogy a túlzott belemagyarázás a próféciákba többet árt, mint használ.
          Sokkal nagyobb annak a veszélye inkább annak, hogy valaki azt a következtetést vonja le, hogy mivel ezek a keresztények már a prófécia értelmezésben is mellébeszélnek, akkor az üdvösség témában sem lehet igazuk.
          üdv
          z

      2. ZOLI
        ”A tobbi vallas ilyet nem tud fel mutatni, tehat a Bibliat olyan Valaki irta (iratta), aki a jovovel is tisztaban van.
        ez elegendo indok arra, hogy ez iranyba indulj el..”

        Gondolom,hogy te sem gondolod komolyan ezt, főleg ,hogy a Biblia több évszázadon keresztül irodott és a papok válogatták össze ,hogy kijöjjön valamiféle időrendi történet , természetesen a hierarchia fenntartása és gyarmatósitások igazolása érdekében – az eseményeket magyarázzátok bele és igazgatjátok hozzá ,de elég rossz hatásfokkal. Kétezer éve a végitéletre vártok a hatezer éves Földön 😀 😀 😀
        A Holdraszállást leirták benne és a heliocentrikus világkép buktáját ? Idegen világok felfedezését és földönkivűli baktériumtörzsek kimutatásást marsi meteoritokban???
        Háboruk ,járványok ,földrengések mindig voltak,vannak és lessznek.Ez nem jóslás.:D
        Álljunk csak meg.Mintha Isten tiltaná az ezoterikus dolgokat,mágiát,kártyavetést,jóslást 😀
        Szőval meg van emlitve a Holdraszállás vagy nincs? Ez elég nagy esemény ,hogy ne keltse fel annak a Valakinek a jovobe látó szemét ,aki a bibliát tollbamondta.:D

        1. Sztrugackij, írod: “a Biblia több évszázadon keresztül irodott és a papok válogatták össze ,hogy kijöjjön valamiféle időrendi történet”
          Ez szimplán nem igaz. (Ha érdekel az igazság ezzel kapcsolatban szólj és szívesen megosztok egy-két gondolatot, forrást.)

          A Biblia azután lenne igazán fontos számodra, miután megismerted Istent. Kezd azzal.
          Amit pedig Idának írtál, hogy “miután lefekszel Istenre gondolva és reggelre hívő leszel” nem így működik.
          Biztos Ida is leírja majd neked, de ha te őszintén kérted Istent, hogy mutassa meg neked az Igazságot, esetleg Jézust megkérted, hogy jöjjön a szívedbe, ez meg is történt. A válasz a legtöbb esetben nem villámcsapász-szerűen érkezik. Nem mindenki esik földre egy mennyi fényt látván a damaszkuszi úton. Isten megszólítása, őszinte keresése az első és legfontosabb lépés. “Közeledjetek Istenhez és Ő is közeledni fog hozzátok.”

          Ha ezt komolyan gondolod, akkor már el kellene gondolkoznod azon, hogy mit is akarsz. Megbizonyosodni az igazságról, legyen az bármi, vagy bebizonyítani, hogy nincs Isten, mert így sokkal egyszerűbbnek gondolod az életed? Elvégre ha nincs Isten, akkor nincs aki előtt el kell számolni a tetteinkkel.
          Szólj, hogy melyik úton akarsz haladni. 😉

        2. Thea ,Engem a felfedezés vágya hajt, ha felfedezem Istent csak nyerek vele. 😀
          Azonban abban a formában,ahogyan azt a Bibliában tálalják a hatezer éves teremtéssel kezdve nagyon meseszerű amikor megdöntetetlen bizonyotékaink vannak az őskorról,ahol torzonborz elődeink bunkosbotozgatták egymást. 😀
          Ez nem volt fenntartható.éppen ezért a hatnapos teremtést hat korszaknak kezdték értelmezni a biblia modern szakértői.
          Ha ennyire át lehet értelmezni a bibliát ,még a végén kiderül,hogy Daniken spekulációja a János Jelenéseknél beletrafált ,nem az Úr volt a tűzes szekeren,hanem egy landoló földönkiváli űrhajó,amit a NASA egyik tudosa le is modellezett 😀
          Kedves Thea -Hogy tisztábban láthassak,a Bibliát most szóról szóra kell értelmezni,vagy minden mondatához kölönálló átértelmező szótár kell , mert az k;sz abszurdum ,hogy egyik mondat az eredeti formájában helyes ,a másik mondat viszont nem… 😀
          A jézusi filozofiát nagyra értékelem ,mert a felebaráti szeretet,amit hirdet elvégre a becsületből és a segitőkészségből születik.

        3. Kedves Strugackij,
          Én a Bibliát szó szerint értelmezem. Hiszem, hogy Isten kb. 6000 évvel ezelőtt, 6 nap alatt teremtette Földet, annak minden kellékével és ezzel az itt kommentelők nagy része is így van.

          Semmi szükség a Biblia átértelmezésére, ráadásul eddig akárhány állítólagos “tévedést” véltek felfedezni, mindegyik esetében kiderült, hogy a Bibliának volt igaza.

          Nem tudom milyen “megdönthetetlen bizonyítékokról” beszélsz. Az, hogy voltak bunkósbotot használó emberek, nem jelent semmit, hiszen ma is élnek ilyenek, torzonborzabbak pedig nem voltak, mint a ma élők.
          Én azt látom, hogy inkább az evolúcióról bizonyosodik be, még a nem hívők számára is, hogy sok sebből vérzik és a fizika minden törvényének ellent mond. Ezért is van, hogy sok hírhedt evolucionista kezd előjönni az ufók általi “teremtés” elméletével (pl. Richard Dawkins), ami igencsak megmosolyogtató, hiszen nem válaszolja meg azt a kérdést, hogy hogyan kezdődött minden, csupán távolabbra tolja a problémát az univerzumban.
          Szóval a Biblia mondatait nyugodtan veheted szó szerint, persze használva a józan eszed, hiszen a Biblia 66 könyvből áll, amelyek stílusban és tartalomban sokfélék. Van köztük vers, ének, történelem, filozófia, Jézus használt példázatokat, amik sok mindenre vonatkoztathatók. Amikor száraz ágakról beszél, a száraz ágakon kívül nyilván másra (is) gondolt. Ahhoz, hogy ne csak betűket láss szükséged van az olvasás képességén kívül még egy segítségre. Ezt is Istentől kaphatod meg és ezt is csak kérned kell, miután Jézus már a szívedben van.
          Szólj, ha folytassuk 🙂

        4. Kedves Sztrugackij,
          En ezt ajanlanam neked. Nehany evvel ezelott nekem is ez “segitett” megterni(megsugom, mar jocskan tul vagyok a 40-en). De csak ha szereted a tudomanyos felfedezeseket 😉
          Ez osszesen 7 eloadas(nyolc video, mivel az egyik 2 reszes). Jo utazast kivanok.

        5. Hello Sztrugackij,

          Azt, hogy Isten számára fontos-e a hold utazas a világtörténelem szempontjából vagy nem, azt nem te mondod meg. Úgy tűnik Istennek marginális kérdés. Amúgy nekem is de ez mellékes.
          Ugyanakkor az nem, hogy Jézust keresztre fogják feszíteni. Ezt a Biblia megírta több száz évvel korábban akkor, amikor teljesen ismeretlen volt ez a kivégzési forma. Ezt a papok vajon melyik ujjukból szopták? (Nem pap írta)
          Csak bíztatlak, hogy fojtasd a kritikus keresést, ha őszinte vagy magadhoz, semmi se ment meg attól, hogy megtérj. 😉
          Z

        6. Kedves SZTRUGACKIJ!

          Az ember egyenlőre bukott lény, és ennek a dolognak az elhárítása az elsődleges dolog Isten szemében. A Biblia mindent tartalmaz, amit az embereknek tudniuk kell, ahhoz, hogy üdvösségre jussanak. Hogy újra kapcsolatba kerüljenek Istennel. Természetesen egyebeket is tartalmaz, de Isten a titkait csak az Őt szeretőknek fedi fel.
          Az, hogy a hitetlenek mit gondolnak, mondanak a Bibliáról, az nem lényeges, mert bizonyság van róla. Hiszen, ahogy Zoli is mondta, az abban leírt próféciák beteljesülése magáért beszél. Isten pedig azt mondja, hogy, ha nem hiszed, nézz utána…! Azután gondolkozz rajta, ha akarsz…! Csak azok tudják!, hogy a Biblia Isten beszéde, akik újjászülettek megtérésük által, és az által, hogy Jézust a szívükbe fogadták, mint urukat, és megváltójukat. Erről is Isten tesz bizonyságot, ahogyan az Ő létezéséről, valamint Jézus Krisztusról is. Csak ebben az esetben hullik le a lepel mindenki szeméről, a Biblia mélyebb mondanivalójának a megértésére. Jn 8,47 Aki az Istentől származik, megérti az Isten beszédét; ti azért nem értitek meg, mert nem az Istentől származtok. Viszont, azt, ami mindenki üdvösségére, megmentésére szolgál, azt mindenki megérti, ha valóban akarja.
          És az, hogy nem találsz meg benne esetlegesen általad fontosnak tartott próféciákat, ez még mindig nem lesz hivatkozási alap az ítéletnél, amelyben minden embernek részt fog kelleni vennie. ( Ez olyan, mintha valaki a fronton tűzvonalban áll, és ahelyett, hogy mentené magát, arról kérdezősködik, hogy jól át lesz-e sütve a vacsorára adott hús…!)

    2. Felejsd el a szándékosságot,ne mindenbe a bibliából láss bele mindent,egy taktiaki biologiai fegyver a legjobb hatásfokkal fog rendelkezni ,tűzvészként terjed és mindent felhasznál kozvetitőnek .Miféle fegyver az ,ami szájon csokoláson,szexen ,közös wc használaton ,közös étkezési edényeken,azaz húzamosabb együttélésen keresztűl képes csak mozogni ?!!

  9. Szerintem nagyobb a füstje, mint a lángja. Egy mesterségesen elindított dologról van szó, amit fel akarnak turbózni. Kell a stressz az emberek kontrollálásához, mert különben még fellázadnának az Elit ellen.
    Egy erős immunrendszert nem tud megfertőzni egyetlen vírus, vagy baktérium sem, pontosabban azt a szervezetet nem, amelyikben rendben van a savbázis egyensúly. Mint tudjuk a stressz egy komoly tényező ennek az egyensúlynak a felbomlásában, így minden olyan hír, amivel fel akarnak zaklatni bennünket a mi gyengítésünket hivatott szolgálni.
    De a stresszen kívül még terheltetik a szervezetünket a sok mesterséges élelmiszer kiegészítőkkel, káliummal dúsított konyha sóval, gluténes lisztekkel, vegyi permettel, stb.
    Másrészt meg ott van az ezüstkolloid oldat, ami minden vírust, és baktériumot elpusztít. Vajon miért nem alkalmazzák ezt?
    Mert nem a gyors gyógyítás a végcél, hanem a stresszelés, és/vagy a kötelező vakcinázás bevezetése.

  10. Amúgy felbukkant egy hasonló vírus is nyugat Afrikában, a neve: Marburg-vírus

    (“…erős fejfájással kezdődő, vérzéses lázzal járó fertőzés… a betegek szervezete több helyen vérzik… az esetek több mint 80 százalékában halálhoz vezet… védőoltás nincs ellene… kísérleti gyógyszer … majmokon… meggyógyultak…”) hvg hírből idézet rövidítve.

      1. Szokás szerint menni fog a hisztéria keltés.
        Egyébként egy elgondolkodtató dolog : az óvódákba nem engednek olyan gyereket,
        aki nincs beoltva a különféle vakcinákkal.
        Itt jön a kérdés, hogy miért is? Aki be van oltva az ugye védve van a fertőzésekkel szemben.
        Vagy talán mégsem…

Hozzászólás a(z) Thea bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Send this to a friend